Disney Store Nieuwigheden

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Miss Ariel schreefCOLONdus enkel via de website verkrijgbaar? maar kost dat dan niet veel centjes aan verzendkosten?
iemand ervaring mee?
Wij hebben onlangs dingen besteld via de Amerikaanse website (omdat de spulletjes echt nergens anders verkrijgbaar waren), en dan betaalden we inderdaad een hele hoop aan verzend- en invoerkosten.

Als je via de Europese websites besteld heb je geen invoerkosten, en meestal vallen de verzendkosten dan wel nog mee ook. Je kan altijd eens een fictieve bestelling doen en kijken hoeveel de verzendkosten zullen zijn ;)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Dragy schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLONdus enkel via de website verkrijgbaar? maar kost dat dan niet veel centjes aan verzendkosten?
iemand ervaring mee?
Wij hebben onlangs dingen besteld via de Amerikaanse website (omdat de spulletjes echt nergens anders verkrijgbaar waren), en dan betaalden we inderdaad een hele hoop aan verzend- en invoerkosten.

Als je via de Europese websites besteld heb je geen invoerkosten, en meestal vallen de verzendkosten dan wel nog mee ook. Je kan altijd eens een fictieve bestelling doen en kijken hoeveel de verzendkosten zullen zijn ;)
thanks voor de info :thumbs: ik ga volgende week kijken en anders bestel ik ;)
( kan het zijn dat het 7 euro verzendkosten is? )
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Liesbeth
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2014, 22:42

Wie in België heeft eens op disneystore.co.uk gekocht? Ik vroeg me af welk bedrijf ze gebruiken om te leveren? Bpost, DHL,...?

Edit Dragy: topic samengevoegd
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Ik heb al enkele keren besteld bij de Disneystore UK en het was telkens de gewone postbode die het pakketje kwam afleveren, Bpost dus.
Gebruikers-avatar
Liesbeth
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2014, 22:42

OK, dank je. Dan weet ik dat ik het pakje gewoon in het postkantoor kan gaan halen als ze langskomen wanneer ik niet thuis ben.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vanaf vandaag ook solden in de Disneystore.fr

http://www.disneystore.fr/jusqu-a-50/mn/1435001/

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Bcover
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2015, 21:52

Heeft er iemand weet wanneer de nieuwe collectie van de 17inch poppen Anna, Elsa & Kristof uitkomen en waar wij deze kunnen bestellen?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

In maart, exacte datum is nog onbekend. Je kunt deze online bestellen bij de UK Disney Store.
Afbeelding
Bcover
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2015, 21:52

Mouseketeer schreefCOLONIn maart, exacte datum is nog onbekend. Je kunt deze online bestellen bij de UK Disney Store.
Zal waarschijnlijk snel uitverkocht zijn? Zullen weer mensen proberen geld uit te slaan. Ik heb eens zitten kijken voor de vorige poppen maar zijn wel erg duur op ebay.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Bcover schreefCOLON Zal waarschijnlijk snel uitverkocht zijn? Zullen weer mensen proberen geld uit te slaan. Ik heb eens zitten kijken voor de vorige poppen maar zijn wel erg duur op ebay.
Als je ze wilt, zul je om 10:00 achter je pc moeten zitten om ze direct te bestellen.
Afbeelding
Paula
Member
Member
BerichtenCOLON 258
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2014, 20:02

Online 10% extra korting op de sale met : FORYOU10
Gebruikers-avatar
Natasja1975
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06

Als je via Disneystore uk online iets besteld komen er dan veel extra kosten bij om t thuis bezorgd te krijgen?Ik kom er zelf niet echt wijs uit op de website namelijk. Heeft iemand hier ervaring mee?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Natasja1975 schreefCOLONAls je via Disneystore uk online iets besteld komen er dan veel extra kosten bij om t thuis bezorgd te krijgen?Ik kom er zelf niet echt wijs uit op de website namelijk. Heeft iemand hier ervaring mee?
Een pond meer dan binnen de UK, 5,95£.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JulieBogaerts1990
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12

Natasja1975 schreefCOLONAls je via Disneystore uk online iets besteld komen er dan veel extra kosten bij om t thuis bezorgd te krijgen?Ik kom er zelf niet echt wijs uit op de website namelijk. Heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb laatst een bestelling gedaan op de uk store en net iets meer dan 5£ verzendingskosten betaald. Wat helemaal niet veel is als ge vergelijkt met de us store.. Daar meer dan 35$ verzendingskosten, douane kosten nog niet bijgerekend!
Gebruikers-avatar
Natasja1975
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06

bedankt voor jullie informatie!! :)
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar