Dat heb ik nog nooit gezien en/of meegemaakt.dlrpfans schreefCOLON
fan adventure vlogs Juli 2017
ModeratorCOLON dlrpfans
Phoeh, net naar de filmpjes gekeken, we zijn weer mee
.
Die Jack Sparrow enerveert me toch wel, er zit plezier kriebelkruid in zijn kleren. Goed dat hij toch ff stil kan staan voor een foto
. Stuk van pirates wel overgeslagen, spanning beetje opbouwen voor binnen 2 weken
.
Benieuwd naar de volgende vlogs
Die Jack Sparrow enerveert me toch wel, er zit plezier kriebelkruid in zijn kleren. Goed dat hij toch ff stil kan staan voor een foto
Respect! Ik zou dit nieuws niet zo lang kunnen tegenhouden, mijn nieuwsgierigheid is te groot... maarja ik kijk vaak ook al naar scenes van films op youtube vooraleer ik de volledige film gezien hebStitch87 schreefCOLONPhoeh, net naar de filmpjes gekeken, we zijn weer mee.
Die Jack Sparrow enerveert me toch wel, er zit plezier kriebelkruid in zijn kleren. Goed dat hij toch ff stil kan staan voor een foto. Stuk van pirates wel overgeslagen, spanning beetje opbouwen voor binnen 2 weken
.
@dlrpfans: nogmaals bedankt voor de scoop! Prachtige beelden
deze is momenteel kwaliteit en prijs één van de beste in de parkenmarc schreefCOLONdlrpfans schreefCOLON
Weeral zo'n prachtige video , heb er met plezier naar gekeken.
Ga bij mijn meerdaagse trip ook bij cheze remy eten , is het eten daar echt zo goed als men zegt![]()
Dank je voor dit antwoord .dlrpfans schreefCOLONdeze is momenteel kwaliteit en prijs één van de beste in de parkenmarc schreefCOLONdlrpfans schreefCOLON
Weeral zo'n prachtige video , heb er met plezier naar gekeken.
Ga bij mijn meerdaagse trip ook bij cheze remy eten , is het eten daar echt zo goed als men zegt![]()
Nu staat het helemaal en zeker vast dat ik ook eens zal gaan eten bij "chez remy" tijdens mijn meerdaagse trip