Donald Duck koekjes

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Weet er iemand of dat er in Vlaanderen of Nederland een supermarkt is waar je koekjes kan vinden in de vorm van Donald Duck?

Ons zoontje van 5 heeft dit in school gezien, en wil die graag hebben, maar in de winkels waar wij regelmatig winkelen hebben wij die nog niet gezien.

Alvast bedankt
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Zeker dat ze uit de winkel komen? Zelf nog niet gezien (vlaanderen).
Maar we hebben wel een cookiecutter in de vorm van Donald (en andere disneyfiguren), gekocht op aliexpress.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

Ik heb ze ook nog niet in de winkels gezien.
Misschien is inderdaad dit een idee?
https://nl.aliexpress.com/item/2-stks-s ... 00601eadd6
Afbeelding
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Ik koop regelmatig bij Aliexpress, maar niets dat in contact komt met eten of een babymond.
Ik ben een beetje bang om deze producten daar te kopen omdat die dan niet geanalyseerd werden.
Je leest toch regelmatig dat er bij de invoer grenzen zijn overschreden van bepaalde stoffen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Hoh, daarvoor maak ik wel een uitzondering. Je verwamt de vormpjes niet en de koekjes worden nog afgebakken. Dus denk dat kans op schadelijke stoffen in je eten nogal klein is. Natuurlijk wel eerst goed wassen voor eerste gebruik. Ik heb ze ook gebruikt voor zoutdeegkoekjes in de kerstboom, dus hoeft niet enkel voor 'eten' te dienen ;).
En in action, kruidvat, ... roepen ze ook regelmatig dingen terug, dus zullen altijd wel dingen door de mazen van het net glippen
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ook op de meeste bak-artikelen die je hier koopt staat "made on China" ..... dus tja ....

En ook ik heb wel eens vormpjes besteld bij Aliexpress, inderdaad goed afgewassen voor eerste gebruik....
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Lars1978 schreefCOLONOok op de meeste bak-artikelen die je hier koopt staat "made on China" ..... dus tja ....

En ook ik heb wel eens vormpjes besteld bij Aliexpress, inderdaad goed afgewassen voor eerste gebruik....
beetje off topic maar wat zijn jullie ervaring met Aliexpress? Duurt het lang voor je je bestelling krijgt? Al iemand mickey oortjes besteld daar?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Goh dat verschilt... ik bestel er regelmatig en de levertijden zijn sterk wisselend. Soms heb je het binnen 10 dagen, soms wacht je zes weken. Aliexpress heeft een prima service als je de goederen niet ontvangt: dat is in al die jaren slechts 2x gebeurd en ik heb toen het volledige bedrag teruggekregen. Ik zorg er wel voor, dat ik onder de 22 euro blijf want dat is het bedrag dat je zonder extra inklaringskosten (belasting, douane) volgens de regels mag invoeren. Ik zat er wel eens overheen en dan loop je kans dat je moet bijbetalen. Tja dat is de gok die je neemt.... maar voor de rest tevreden over de website, producten EN de service....
Oh en Minnie/Mickey oortjes heb ik er nog niet besteld ....
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Lars1978 schreefCOLONGoh dat verschilt... ik bestel er regelmatig en de levertijden zijn sterk wisselend. Soms heb je het binnen 10 dagen, soms wacht je zes weken. Aliexpress heeft een prima service als je de goederen niet ontvangt: dat is in al die jaren slechts 2x gebeurd en ik heb toen het volledige bedrag teruggekregen. Ik zorg er wel voor, dat ik onder de 22 euro blijf want dat is het bedrag dat je zonder extra inklaringskosten (belasting, douane) volgens de regels mag invoeren. Ik zat er wel eens overheen en dan loop je kans dat je moet bijbetalen. Tja dat is de gok die je neemt.... maar voor de rest tevreden over de website, producten EN de service....
Oh en Minnie/Mickey oortjes heb ik er nog niet besteld ....
thx voor info
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ik bestel ook regelmatig op ali. Meeste dingen binnen de 2-3weken. Soms korter,soms langer. 1x niet gekregen en geld terug gehad. Ook bij dingen die stuk waren gewoon geld teruggekregen mits bewijsmateriaal.
Ik heb ook al oortjes besteld van Minnie, was nog geen €1. Ze zijn natuurlijk heel iets anders dan die van het park zelf,maar de prijs is er ook naar ;). Deze heb ik nu al meer dan 1,5j en gaan elke trip mee :). Je hebt ze wrs in alle soorten en kleuren :)

Afbeelding
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Ik heb ze besteld bij Aliexpress, blijkbaar toch gecertificeerd door FDA en SGS. Ik heb er ineens 10 verschillende besteld, alleen goofy heb ik niet gevonden.
Bij mijn eerste resultaat post ik hier een foto
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar