Cast van 'Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales'

Alles over het Disneyland Park.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Mama van prinsesjes schreefCOLONIk geloof dat het een besloten voorvertoning was van de nieuwe film. Als ik me niet vergis.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik dacht gelezen te hebben dat je naar de premiere van de film kon maar in de bioscoop (village), maar dat het vlug uitverkocht was...

nu ja zou niks voor mij zijn, kan geen frans en mijn engels is ook te slecht om een film te volgen zonder nederlandstalige ondertiteling :oops:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Minnie1979 schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONIk geloof dat het een besloten voorvertoning was van de nieuwe film. Als ik me niet vergis.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik dacht gelezen te hebben dat je naar de premiere van de film kon maar in de bioscoop (village), maar dat het vlug uitverkocht was...

nu ja zou niks voor mij zijn, kan geen frans en mijn engels is ook te slecht om een film te volgen zonder nederlandstalige ondertiteling :oops:
Werd de originele versie van de film getoond? Of een Franse versie?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik las op Twitter dat het de originele versie was.
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Wij waren er en hebben er bewust rond gelopen. Rond 14 uur er gepasseerd, toen begon er al volk te staan; en die hebben een paar serieuse stortbuien over hun heen gekregen. Ik persoonlijk vond dat de drukte nog meeviel, maar ben wel niet aan Central Plaza blijven staan, ok, Johny Depp in disney maak je niet elke dag mee, maar om daarvoor drijfnat te worden, neen, dat is het me niet waard, daarvoor waren wij niet in disney!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Cast Pirates of the Caribbean verrast bezoekers Disneyland Parijs

Afbeelding

Bekijk de video op http://www.nu.nl/video-redirect/kijk/kHU7zXJPOpW5
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Meeting Johnny Depp and other pirates at Disneyland

Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

jammer dat de video die Disneyland Parijs heeft geplaatst in nederland niet te bekijken is.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar