Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

NickySacred schreefCOLONGolden Forest kan je wel boeken met AP korting maar Compass Club niet?
Ik kan het helemaal fout hebben ook haha, maar ik zie mensen met een AP vaak Golden Forest kamer boeken, dus vroeg ik me af of je daar nu wel degelijk korting op krijgt omdat het lijkt dat je op Compass Club geen korting krijgt terwijl dit hetzelfde inhoud. Of ben ik fout en zijn Compass Club Suites nog iets anders en krijg je op de gewone wel korting en de suites niet? Haha alvast mijn excuses voor mijn verwarde uitleg maar ik ben zelf dus ook in de war :p
Het ging over de suites, daar krijg je geen korting op. Op de 'gewone' Golden Forest en Compass club kamers wel want dat zijn geen suites. ;)
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Vandaag een arrangement geboekt via de telefoon voor 2 vrienden en in 1 keer mezelf en een vriend met Dream jaarpas toegevoegd aan de kamer. Kost € 585,76 zndr ontbijt. Als we de kamerprijs dan delen door 4 en we trekken er de ticketprijs vanaf komt dat op € 82 p/p voor de 2 nachten. De inkom kost €130 voor 3 dagen (mooi toch?).
De room only (€310 zndr ontbijt, 2 nachten) en aparte tickets (er is dan geen aanbieding) kwam duurder uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door 1 op Frank_C80, in totaal 24 keer gewijzigd.
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
NickySacred
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2015, 18:24

Liez schreefCOLON
NickySacred schreefCOLONGolden Forest kan je wel boeken met AP korting maar Compass Club niet?
Ik kan het helemaal fout hebben ook haha, maar ik zie mensen met een AP vaak Golden Forest kamer boeken, dus vroeg ik me af of je daar nu wel degelijk korting op krijgt omdat het lijkt dat je op Compass Club geen korting krijgt terwijl dit hetzelfde inhoud. Of ben ik fout en zijn Compass Club Suites nog iets anders en krijg je op de gewone wel korting en de suites niet? Haha alvast mijn excuses voor mijn verwarde uitleg maar ik ben zelf dus ook in de war :p
Het ging over de suites, daar krijg je geen korting op. Op de 'gewone' Golden Forest en Compass club kamers wel want dat zijn geen suites. ;)
I get it, zo als ik al zei was ik ook nog al in de war, bedankt voor de verduidelijking :)
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
peggy
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2014, 12:36

weet iemand de nr waar ik een kamer kan boeken met een infinity paspoort ben de telefoon kwijt..iemand een idee wat een kamer kost in sequoia lodge
aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

peggy schreefCOLONweet iemand de nr waar ik een kamer kan boeken met een infinity paspoort ben de telefoon kwijt..iemand een idee wat een kamer kost in sequoia lodge
Volgens mij kun je daarvoor gewoon de normale reserveringslijn bellen en dan je inifity pasnummer doorgeven.

Of kan je via de infiniti-lijn ook boekingen doen? Ik dacht dat dat alleen voor de vip reserveringen van de shows en zwembaden was.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Andreaatje
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2015, 13:08

Misschien een gekke vraag, maar is er een jaarpashouder die toevallig 26-11 tot en met 28 of 29-11 in disney verblijft?

Ik heb namelijk een jaarpas via de website aangevraagd, alleen de aanvraag duurt maximaal 3 weken, maar wil graag me kamer reserveren voordat deze weg is.
Maar ik kan nu niet reserveren omdat ik geen jaarpas nummer heb, die krijg ik pas als mijn jaarpas wordt verstuurd per post :(

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met eventueel reserveren van de kamer.

Of weet iemand een andere optie/ mogelijkheid?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Andreaatje schreefCOLONMisschien een gekke vraag, maar is er een jaarpashouder die toevallig 26-11 tot en met 28 of 29-11 in disney verblijft?

Ik heb namelijk een jaarpas via de website aangevraagd, alleen de aanvraag duurt maximaal 3 weken, maar wil graag me kamer reserveren voordat deze weg is.
Maar ik kan nu niet reserveren omdat ik geen jaarpas nummer heb, die krijg ik pas als mijn jaarpas wordt verstuurd per post :(

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met eventueel reserveren van de kamer.

Of weet iemand een andere optie/ mogelijkheid?
En wat denk je te winnen met een jaarpashouder die er dan is? Je reserveert op naam van de jaarpas waarop je boekt, dus via iemand anders boeken wil zeggen dat die boeking ook op die persoon zijn naam komt te staan. Dus die vlieger gaat niet op hoor als je dat van plan was...
Overigens kan je geen 20 kamers per pas boeken hoor dus als die personen er zelf al zijn hebben die vermoedelijk hun jaarpas al gebruikt voor hun eigen boeking... Je kan max. 2 kamers per pas boeken.

Je kan overigens prima reserveren zonder je jaarpasnummer, heb ik in het verleden vaak genoeg gedaan, ook tussen verlengingen door. Gewoon uitleggen dat je pas onderweg is via de post en dan moet je eens ontvangen de reserveringslijn opnieuw bellen om je pasnummer door te geven en te koppelen aan je boeking.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Iemand enig idee wat het kortingspercentage is voor Dream jaarpashouders voor Room Only? We boekten gisteren een nachtje Newport Bay Compass Club kamer voor zondag op maandag en betalen 298€. Nu met de stuntverkoop zie ik dat een nacht van zondag op maandag in december (dacht duurdere periode) met toegang voor 1 volwassene en 2 kinderen op 289€ komt in dezelfde kamer. Ben dus wel benieuwd welke korting wij dan hebben gekregen...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Andastra schreefCOLONIemand enig idee wat het kortingspercentage is voor Dream jaarpashouders voor Room Only? We boekten gisteren een nachtje Newport Bay Compass Club kamer voor zondag op maandag en betalen 298€. Nu met de stuntverkoop zie ik dat een nacht van zondag op maandag in december (dacht duurdere periode) met toegang voor 1 volwassene en 2 kinderen op 289€ komt in dezelfde kamer. Ben dus wel benieuwd welke korting wij dan hebben gekregen...
dacht dat het max 40% korting is dat je krijgt

ik heb gisteren geïnformeerd voor prijzen en mijn man heeft magic plus en ik fantasy en ze zei dat iedereen 40% korting heeft, behalve infintiy 50% dacht ik
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Minnie1979 schreefCOLON
Andastra schreefCOLONIemand enig idee wat het kortingspercentage is voor Dream jaarpashouders voor Room Only? We boekten gisteren een nachtje Newport Bay Compass Club kamer voor zondag op maandag en betalen 298€. Nu met de stuntverkoop zie ik dat een nacht van zondag op maandag in december (dacht duurdere periode) met toegang voor 1 volwassene en 2 kinderen op 289€ komt in dezelfde kamer. Ben dus wel benieuwd welke korting wij dan hebben gekregen...
dacht dat het max 40% korting is dat je krijgt

ik heb gisteren geïnformeerd voor prijzen en mijn man heeft magic plus en ik fantasy en ze zei dat iedereen 40% korting heeft, behalve infintiy 50% dacht ik
Dream is 35%, Fantasy en Francilien 25%, magic flex en plus 40%, Infinity 50%
Eventuele tijdelijke kortingsacties hier bovenop daargelaten, uiteraard. Zo deden ze vroeger wel eens de "tot 60%" actie waarbij je met de dream 60% kreeg ipv 35% en met de fantasy dan opgekrikt naar 40% enzo. Altijd voor bepaalde periodes en beperkt aantal kamers. Heb van deze acties wel niks meer gehoord sinds het invoeren van de nieuwe jaarpassen dus denk eerlijk gezegd niet dat deze er nog gaan komen en dat het gewoon altijd je "standaard" korting gaat zijn vanaf nu.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Dan hadden we beter geboekt met de jaarpas van ons dochter, zij heeft een magic plus jaarpas, wij een dream. Dacht dat Dream een hoger kortingspercentage gaf. Domdom.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ik meen me te herinneren dat ik laatst 50% korting heb gekregen met mijn Dream kaart op een Lakeside kamer van Sequoia Lodge...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

Andastra schreefCOLONDan hadden we beter geboekt met de jaarpas van ons dochter, zij heeft een magic plus jaarpas, wij een dream. Dacht dat Dream een hoger kortingspercentage gaf. Domdom.
even terug bellen naar de reserveringslijn en het even navragen of je meer korting hebt met de magic plus? mss kunnen ze het wel omboeken, je weet maar nooit ;) mij lijkt het trouwens ook wel logisch dat een dream meer korting oplevert dan pakweg een magic flex...
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Lars1978 schreefCOLONIk meen me te herinneren dat ik laatst 50% korting heb gekregen met mijn Dream kaart op een Lakeside kamer van Sequoia Lodge...
Ze deden in het verleden vaak kortingsacties waarbij je met de dreampas tot 60% korting kreeg. De eerste x aantal kamers waren 60%, de volgende 50% enz. dus hing af van de beschikbaarheid op het moment van je boeking.
Met het invoeren van de nieuwe jaarpassen is het echter niet zeker dat deze actie nog terug gaat komen in de toekomst, dat word afwachten.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ik betaal voor een overnachting medio december (dinsdag-woensdag) voor een Lakeside kamer SQL voor 2 volwassenen en 2 kinderen € 155. Ik vind dat toch een mooie (korting)prijs....
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar