Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
Bedankt voor leuke berichtjes, gisteren hier in België nog ganse dag onderzoeken en nu maandag nog een paar. Hopelijk geen operatie, want dat was sowieso dan ongeveer een maand ziekenhuis hebben ze me al verwittigd. Ik hou jullie op de hoogte.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Ow jeetje, wordt ook nog spannend dus.vdbemdsa schreefCOLONBedankt voor leuke berichtjes, gisteren hier in België nog ganse dag onderzoeken en nu maandag nog een paar. Hopelijk geen operatie, want dat was sowieso dan ongeveer een maand ziekenhuis hebben ze me al verwittigd. Ik hou jullie op de hoogte.
Succes er mee.
Volg onze avonturen op instagram
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Sofia Carson opende samen met Sneeuwwitje en haar 7 dwergen het prachtige Kerstraam op Fifth Avenue !!!
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
'De Duckman' zoekt ruimte voor Disney-museum

Ruimte gezocht voor een Disney-museum en stripwinkel! Pim Bunk uit Naaldwijk kan zijn enorme collectie strips en merchandise van Disney en andere uitgevers niet meer kwijt in zijn huis en garage, en dus zoekt hij een plek voor een echte winkel. Er staan veel panden leeg in Naaldwijk, maar die zijn voor Bunk allemaal te duur.
Bunk zoekt hulp van een verhuurder die genoegen wil nemen met een lage huur. 'Laten we beginnen met de huurprijs van een huurwoning, en als het dan goed gaat met de verkoop, dat we dan in goed overleg de huur verhogen.'
Lees meer op : https://www.omroepwest.nl/nieuws/355176 ... ney-museum

Ruimte gezocht voor een Disney-museum en stripwinkel! Pim Bunk uit Naaldwijk kan zijn enorme collectie strips en merchandise van Disney en andere uitgevers niet meer kwijt in zijn huis en garage, en dus zoekt hij een plek voor een echte winkel. Er staan veel panden leeg in Naaldwijk, maar die zijn voor Bunk allemaal te duur.
Bunk zoekt hulp van een verhuurder die genoegen wil nemen met een lage huur. 'Laten we beginnen met de huurprijs van een huurwoning, en als het dan goed gaat met de verkoop, dat we dan in goed overleg de huur verhogen.'
Lees meer op : https://www.omroepwest.nl/nieuws/355176 ... ney-museum
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Middagje genieten van de geweldige leerlingen van onze muziekschool. Natuurlijk mochten Melissa en Michelle niet ontbreken. 

- Jochum en Albert
- Member

- BerichtenCOLON 72
- GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09
Gisteravond zijn wij terug gekomen van een verblijf van 5 dagen in het land van de magie. We hebben een fantastische tijd gehad. Het was de perfecte plaats om samen ons 12,5 jarig huwelijk te vieren.
Een trip report is in de maak en zal één dezer dagen hier op Café Mickey verschijnen.
Een trip report is in de maak en zal één dezer dagen hier op Café Mickey verschijnen.
Big dreams in a small world
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Leuk dat jullie het goed hadden, het kerstseizoen is dit jaar top!Jochum en Albert schreefCOLONGisteravond zijn wij terug gekomen van een verblijf van 5 dagen in het land van de magie. We hebben een fantastische tijd gehad. Het was de perfecte plaats om samen ons 12,5 jarig huwelijk te vieren.![]()
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Gefeliciteerd, je brengt me wel op een idee.Jochum en Albert schreefCOLONGisteravond zijn wij terug gekomen van een verblijf van 5 dagen in het land van de magie. We hebben een fantastische tijd gehad. Het was de perfecte plaats om samen ons 12,5 jarig huwelijk te vieren.![]()
-
Marieke1978
- Member

- BerichtenCOLON 669
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34
Ben benieuwd naar jullie tripreport. Volgens mij had ik wel genoeg magie voor jullie overgelaten.Jochum en Albert schreefCOLONGisteravond zijn wij terug gekomen van een verblijf van 5 dagen in het land van de magie. We hebben een fantastische tijd gehad. Het was de perfecte plaats om samen ons 12,5 jarig huwelijk te vieren.![]()
- Jochum en Albert
- Member

- BerichtenCOLON 72
- GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09
Meer dan genoeg!!!Marieke1978 schreefCOLONBen benieuwd naar jullie tripreport. Volgens mij had ik wel genoeg magie voor jullie overgelaten.Jochum en Albert schreefCOLONGisteravond zijn wij terug gekomen van een verblijf van 5 dagen in het land van de magie. We hebben een fantastische tijd gehad. Het was de perfecte plaats om samen ons 12,5 jarig huwelijk te vieren.![]()
Big dreams in a small world
Voor wie alvast in de kerststemming wil komen, heeft Disney Parks Blog een aantal leuke wallpapers voor je computer/tablet, etc online gezet. Hieronder een aantal voorbeelden:

Op de website hebben ze er nog meer: Disney Parks Blog

Op de website hebben ze er nog meer: Disney Parks Blog

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Goeie tip Michelle, ik zal toch een keer afscheid moeten nemen van mijn Halloween achtergrond 
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Gisteren had ik een leuke dag met THE FORCE en Sinterklaas hahahah 

Wil je ook genieten van de leukste Star Wars animaties ? en de mooiste Lego bouw werken ?
Kom dan vandaag tussen 10 en 17 uur naar het Kuipershof in Heusden-Zolder

Wil je ook genieten van de leukste Star Wars animaties ? en de mooiste Lego bouw werken ?
Kom dan vandaag tussen 10 en 17 uur naar het Kuipershof in Heusden-Zolder
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Vandaag markeert de verjaardag van deze grote meneer. Bedankt voor alle magie, Mister Disney!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier