Leuke weetjes! / Wist je dat?

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Je kan op deze site meer info vinden over het afhuren van een park of een deel!

http://www.disneylandparis-business.com ... yland_park
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Wie kan er zoiets betalen, het zal wel verschrikkelijk duur zijn?
Ik zag ergens iets staan van 15.000 voor 3 uur na sluitings tijd??
Dit zal nu ook wel duurder worden ,juist zoals de toegangstickets of niet?
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Wist je dat...

...de CM's in principe altijd wijzen met twee vingers? Dit om te voorkomen dat mensen beledigd worden, aangezien wijzen met één vinger in bepaalde culturen wordt gezien als een belediging.
Gebruikers-avatar
angelique
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 16:00

Mich€l schreefCOLONWist je dat...

...de CM's in principe altijd wijzen met twee vingers? Dit om te voorkomen dat mensen beledigd worden, aangezien wijzen met één vinger in bepaalde culturen wordt gezien als een belediging.
Is me eigenlijk nog nooit echt opgevallen maar grappig om te weten, ik zal er in augustus is op gaan letten.
Volgend geboekte disneytrip 04-08-2015 / 09-08-2015 :-) en 16-12-2015 t/m 20-12-2015 :-)
hotel sequoia lodge.

Last disneytrip 05-08-2014 / 10-08-2014

DLP ( 23 )
WDW ( 0 ) staat hoog op het verlanglijstje.......
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Dat wijzen met 2 vingers schijnt ook te komen van Walt die altijd met 2 vingers wees dankzij een peuk in z'n hand. Al word die peuk héél vaak weggeshopt in foto's.
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
P-C

Wezz schreefCOLONDat wijzen met 2 vingers schijnt ook te komen van Walt die altijd met 2 vingers wees dankzij een peuk in z'n hand. Al word die peuk héél vaak weggeshopt in foto's.
Das eenfabel hoor! Eentje die in rondleidingen vaak naar boven komt.
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

P-C schreefCOLON
Wezz schreefCOLONDat wijzen met 2 vingers schijnt ook te komen van Walt die altijd met 2 vingers wees dankzij een peuk in z'n hand. Al word die peuk héél vaak weggeshopt in foto's.
Das eenfabel hoor! Eentje die in rondleidingen vaak naar boven komt.
Dat Walt een kettingroker was en de peuken worden weggeshopt is in ieder geval geen fabel. Het wijzen kan wel kloppen ja.. al zijn er aanhangers van dat verhaal :P
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
P-C

Hij is toch overleden aan longkanker of niet? Hét bewijs ;-)
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Longkanker word niet alleen door roken veroorzaakt hoor. Vergeet niet dat ze in de tijd dat Walt nog leefde heel veel werkte met gevaarlijke chemicaliën die net zo goed longkanker veroorzaken. Beetje rechtlijnig om te zeggen dat dat HET bewijs is dat hij rookte.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Vroeger rookten heel veel mensen als een ketter dus tja Walt vast ook wel, lekker belangrijk.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Niet roken !!!!!!



Wel roken


Het onderste filmpje is fan(not a fan ) made zoals we allemaal wel weten maar ik schrijf het er even bij voor de mensen die het niet zien :D

Edit Dragy: filmpjes zichtbaar gemaakt
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Of is het dat ze met 2 vingers wijzen omdat walt ook deed? Ik kan niet voorstellen dat in bepaalde culturen als je het niet doet dat een beledeging is.
Afbeelding
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

On engeland is juist 2 vingers (wijs en middelvinger) laten zien juist een beledeging...

Dat komt weg uit de Middeleeuwen, daar werden die vingers nog wel eens weggehakt bij de vijand, zodat ze de boog niet meer konden spannen. Het laten zien van die 2 vingers liet dan zien dat je sterker was...
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Dat heb je mis. Met 2 vingers lieten ze gewoon zien dat ze konden boogschieten. Zo van heb ik de vingers nog. Als je vingers nog had, kon je terug schieten naar de vijand. Tegenwoordig is het 3 vingers. Kijk maar bij de film hunger games.
Afbeelding
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Sparrow schreefCOLONDat heb je mis. Met 2 vingers lieten ze gewoon zien dat ze konden boogschieten. Zo van heb ik de vingers nog. Als je vingers nog had, kon je terug schieten naar de vijand. Tegenwoordig is het 3 vingers. Kijk maar bij de film hunger games.
In groye lijnen het zelfde ;)
Wist het niet heel precies meer...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar