Oudjaar in Disneyland Park

Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

yolayo schreefCOLONIk vond oudjaar ok maar niet echt heel erg geweldig, ik zal uitleggen wat ik bedoel, ik had ten eerste veel meer van de parade verwacht dan 2 oude floats die ze nog over hadden, stars en cars en Lightning McQueen dat is 1, Mickey had de parade moeten openen en Minnie sluiten( of andersom minnie openen mickey sluiten) en niet ergens tussendoor zitten, ik vond de muziek meer een trip down memorylane dan de floats. Ook had ik echt verwacht dat de muziek meer zou omvatten dan Catchy Rythym, Al around the World, Just like we dreamed it, magic everywhere en everyday is a celebration, het kan aan mij liggen maar ik had echt een betere mix verwacht dan dit slechte knip en plakwerk.

Al snap ik ook dat als je muziek gaat knippen en plakken dit in meer lagen moet dan alleen de tekst. dan moet je alle lagen van de muziek Bass, lage tonen hoge tonen etc etc ook uit elkaar halen.

Persoonlijk vond ik dit geen trip down memorylane qua parade van 1998 tot nu maar een ienie mini 12 april ipv een trip door de 25 jaar heen. vond het meer een trip door de 25ste verjaardag van april tot december.

Het vuurwerk daarentegen was echt fantastisch, beter dan heel Illuminations en Dreams bij elkaar, doe mij maar gewoon weer terug vuurwerk ben ik sowieso altijd al meer fan van geweest. Met name de blauwe harten daar stond ik bij te huilen.

Het gezelschap waar we mee waren maakte alles wow en geweldig en maakte dat ik kippevel en tranen kreeg door met zijn allen als een stelletje valse kraaien keihard mee te zingen te dansen en te klappen.
Hela hela hoezo valse kraaien, alez zeg zo'n zoetgevooisde engelenstemmekes! :chesire:
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar