Meeting Café Mickey 6/1/2018 + Quiz en Bowling

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Prins Adam schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONTegen wanneer moet betaling rond zijn? Want we twijfelen beetje omdat mn vrouw dan misschien in verwachting zou kunnen zijn
We hebben in totaal 35 plekken, wie eerst betaald heeft is eerste...
Dat is eerlijk toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Neen helemaal geen probleem mee, denk dat we dan wel nog even afwachten en hopen dat er nog minstens 2 plaatsjes vrij zijn
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

yolayo schreefCOLONWhoop whoop, ook ik zal erbij zijn :thumbs: :D
Met z'n tweeën, zonder mij komt ze niet hahaha :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ik stuur binnen enkele dagen de info om te betalen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

JANUARI 2018 ??? Amaai, jullie zijn wel vooruitziend!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

vdbemdsa schreefCOLONJANUARI 2018 ??? Amaai, jullie zijn wel vooruitziend!
Zaal om te quizen en bowling zetten we best op tijd vast. Daarnaast kan wie wilt komen zo ook op tijd plannen...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
vanessa
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2011, 14:10

Hallo,

en zijn er nog plaatsen of heb ik nog tijd om te beslissen. Het zou de eerste keer zijn en ik zou heeel graag eens een meeting van jullie willen meemaken.
groetjes
vanessa
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

vanessa schreefCOLONHallo,

en zijn er nog plaatsen of heb ik nog tijd om te beslissen. Het zou de eerste keer zijn en ik zou heeel graag eens een meeting van jullie willen meemaken.
groetjes
vanessa
Momenteel is er zeker nog plek!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Bij deze schrijf ik mij ook in samen met mijn vrouw. Denk alleen dat ik dan met te weinig ben voor de quiz (en mn vrouw is volgens mij ook niet echt meerwaarde in een Disney quiz), dus als ik bij iemand kan mee aansluiten?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Japperboy schreefCOLONBij deze schrijf ik mij ook in samen met mijn vrouw. Denk alleen dat ik dan met te weinig ben voor de quiz (en mn vrouw is volgens mij ook niet echt meerwaarde in een Disney quiz), dus als ik bij iemand kan mee aansluiten?

De quiz zal in groepjes gebeuren.... zo leert iedereen elkaar een beetje kennen. Dus je moet je geen zorgen maken, dit komt wel goed.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Wij zouden graag komen (mijn dochter van 13, mijn zus en ikzelf), is er nog plaats en zijn nieuwe leden welkom?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MissMetal schreefCOLONWij zouden graag komen (mijn dochter van 13, mijn zus en ikzelf), is er nog plaats en zijn nieuwe leden welkom?
Natuurlijk zijn jullie welkom! Er was voor ons ook ooit een eerste keer hoor...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Momenteel zijn 24 personen aanwezig!
Sofie1977, Ona1991, Vos123, Yolayo, Mousketeer, Prins Adam, elke w, Grumpy 3, Mich€l, Winnie, Japperboy, Mama van prinsesjes en Des Jordi.
Prins Adam schreefCOLONBeste Café Mickey vriendjes,

we hebben na de Disney Fan Quiz in Disneyland Paris het idee gekregen om zelf ook zo een Café Mickey Quiz te gaan organiseren! En om de dag nog leuker af te sluiten zouden we aansluitend opnieuw gaan bowlingen in de Wima Bowling in Sint Niklaas inclusief uitgebreid buffet en drankjes!

Wanneer: zaterdag 6 januari 2018 - 13u
Waar: Grote Markt Sint-Niklaas (Grote parking is voorzien)
Prijs: 65 euro per persoon (3 drankjes tijdens de Quiz + hapjes + 2u bowlingen inclusief drank en 3 u uitgebreid buffet inclusief drank) / Kinderen onder de 16 jaar betalen minder afhankelijk van hun leeftijd.

Afbeelding

Om praktische redenen is het aantal personen beperkt tot 35.
De Quiz is om 13u, bowling is om 17u en buffet start om 19u, de prijs van 65 euro is inclusief alles, eten en drankjes! De quiz zal in groepjes van 3 a 4 personen zijn en natuurlijk zijn er leuke prijzen te winnen!
*Prijs kinderen t/m 16 jaar betalen: 52.5 euro, t/m 12 jaar: 37.5 euro en t/m 6jaar: 27.5 euro

Meer info over de bowling vind je hier: https://www.wima.be/nl/bowlen-eten/bowl-dine

Krijg je ook al zin in deze namiddag - avond vol Café Mickey plezier en gezelligheid?
En wie durft zijn Disney kennis te testen met andere fans?

Je kan jezelf inschrijven via info@cafemickey.com (vermeld je gebruikersnaam, echte naam, volledig adres en telefoonnr. Vermeld ook het aantal personen en kinderen met leeftijd). We vragen daarna om vooraf het volledige bedrag over te maken op onze rekening, pas dan ben je ingeschreven.

Foto van vorige keer...

Afbeelding

Wil je net als ons ook overnachten? Dat kan perfect in Ibis Sint Niklaas Centrum, dit hotel is ook op de Grote Markt in Sint-Niklaas, meer info of boeken: klik hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ondertussen zijn we met 26 :)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

wij hebben inderdaad ook weer ingeschreven en zojuist betaald.

voor diegenen die wat verder moeten rijden of wel een pintje lusten :mrgreen: :roll:
deze week loopt er nog een actie via de eigen website van ibis.com (maar te boeken via de trivago link hier op het forum bij "aanbiedingen" http://www.cafemickey.com/forum/promo.php, al staat op de ibis website dat het alleen voor accor klanten geldt, desnoods gratis aanmelden )

1 overnachting van 6 op 7 januari voor slechts 48,30 per kamer inclusief ontbijt voor 2 personen (niet annuleerbaar)! (eventueel zelfs voor een 3 persoonskamer, kind betaalt dan wel nog 50% voor het ontbijt)

voor zo'n bedrag wil je toch niet dat pintje laten staan of extra vroeg vertrekken op zo'n gezellige avond!

dit ibis hotel sint-niklaas ligt op ca. 5 minuutjes loopafstand van WiMa Bowling!
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ook Olaflover heeft zicht aangemeld met 2 personen voor de meeting!
We zijn dus nu met 28 personen...

Wil je er graag ook bij zijn?
Meld je aan voor 1 december 2017, het totaal aantal mensen die kunnen komen is beperkt tot 35.
Prins Adam schreefCOLONBeste Café Mickey vriendjes,

we hebben na de Disney Fan Quiz in Disneyland Paris het idee gekregen om zelf ook zo een Café Mickey Quiz te gaan organiseren! En om de dag nog leuker af te sluiten zouden we aansluitend opnieuw gaan bowlingen in de Wima Bowling in Sint Niklaas inclusief uitgebreid buffet en drankjes!

Wanneer: zaterdag 6 januari 2018 - 13u
Waar: Grote Markt Sint-Niklaas (Grote parking is voorzien)
Prijs: 65 euro per persoon (3 drankjes tijdens de Quiz + hapjes + 2u bowlingen inclusief drank en 3 u uitgebreid buffet inclusief drank) / Kinderen onder de 16 jaar betalen minder afhankelijk van hun leeftijd.

Afbeelding

Om praktische redenen is het aantal personen beperkt tot 35.
De Quiz is om 13u, bowling is om 17u en buffet start om 19u, de prijs van 65 euro is inclusief alles, eten en drankjes! De quiz zal in groepjes van 3 a 4 personen zijn en natuurlijk zijn er leuke prijzen te winnen!
*Prijs kinderen t/m 16 jaar betalen: 52.5 euro, t/m 12 jaar: 37.5 euro en t/m 6jaar: 27.5 euro

Meer info over de bowling vind je hier: https://www.wima.be/nl/bowlen-eten/bowl-dine

Krijg je ook al zin in deze namiddag - avond vol Café Mickey plezier en gezelligheid?
En wie durft zijn Disney kennis te testen met andere fans?

Je kan jezelf inschrijven via info@cafemickey.com (vermeld je gebruikersnaam, echte naam, volledig adres en telefoonnr. Vermeld ook het aantal personen en kinderen met leeftijd). We vragen daarna om vooraf het volledige bedrag over te maken op onze rekening, pas dan ben je ingeschreven.

Foto van vorige keer...

Afbeelding

Wil je net als ons ook overnachten? Dat kan perfect in Ibis Sint Niklaas Centrum, dit hotel is ook op de Grote Markt in Sint-Niklaas, meer info of boeken: klik hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar