DISNEY'S HALLOWEEN PARTY

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De eerste poster voor de Soiree verschijnen nu ook in de Fantasia Gardens !!!

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

D-Tekenaar schreefCOLONDe eerste poster voor de Soiree verschijnen nu ook in de Fantasia Gardens !!!

Bron : ED92
De poster gaat over de Mickey’s Halloween Tricycle Gang en Goofy's Skeletoon Street Party
Afbeelding
WitteVM
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2016, 16:32

Een vraagje aan de mensen die tickets hebben besteld: hebben jullie ze al aangekregen?

Ik heb mijn tickets op 28 augustus besteld, maar heb ze nog steeds niet ...
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

WitteVM schreefCOLONEen vraagje aan de mensen die tickets hebben besteld: hebben jullie ze al aangekregen?

Ik heb mijn tickets op 28 augustus besteld, maar heb ze nog steeds niet ...
Normaal gesproken zou je die toch wel binnen de 2 weken max moeten hebben, ik zou er even over gaan bellen met de reserveringslijn of ze al zijn verzonden. Als je wel een bevestiging hebt via mial en of een reserveringsnummer is het voor hun gemakkelijker zoeken.

Succes en ik hoop dat ze snel aankomen.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
WitteVM
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2016, 16:32

Ik heb dus gebeld en kennelijk hadden ze mijn tickets naar de verkeerde huisnummer gestuurd ... En dit al op 30 augustus. Vind het heel raar dat die mensen ze ni hebben teruggestuurd maar als ze denken er gebruik van te kunnen maken, zijn ze er aan voor de moeite. Disney heeft de tickets geannuleerd en nu moet ik mijn tickets in Disney zelf gaan halen op de Guest Relations aan de inkom met de benodigde papieren.

Dus het is opgelost geraakt. Gelukkig! En nu eens gaan nadenken over onze kostuums voor die avond. :-D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Wat erg :o. Weet je welk huisnummer?
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Wat erg vervelend zeg WitteVM, ik snap niet dat mensen dat dan niet terug sturen, gelukkig gaat het nu in orde komen voor jullie, heel veel plezier op de soiree in elk geval.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

WitteVM schreefCOLONIk heb dus gebeld en kennelijk hadden ze mijn tickets naar de verkeerde huisnummer gestuurd ... En dit al op 30 augustus. Vind het heel raar dat die mensen ze ni hebben teruggestuurd maar als ze denken er gebruik van te kunnen maken, zijn ze er aan voor de moeite. Disney heeft de tickets geannuleerd en nu moet ik mijn tickets in Disney zelf gaan halen op de Guest Relations aan de inkom met de benodigde papieren.

Dus het is opgelost geraakt. Gelukkig! En nu eens gaan nadenken over onze kostuums voor die avond. :-D
Gelukkig is het zo opgelost! Die mensen zullen ze dan eerder proberen verkopen denk ik, zelf gaan is de kans klein. Dat is enkel voor Disney fans zo een dingen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
WitteVM
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2016, 16:32

Ja, ik weet welke huisnummer, nr 1 en wij wonen op 20. Ik vind het trouwens raar dat die missing is gebeurd. Besteld met onze dreampas,dus het adres kennen ze en ik geloof dat ze het nog eens telefonisch hebben herhaald. Ik denk dat wij ondertussen al zo'n 8 of 9 dreampassen hebben gehad en heb al regelmatig dingen geboekt via de telefoon ...dit is de eerste keer dat er problemen zijn.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Waarom ga je het niet vragen op dat adres ?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Zowel “It’s good to be bad with the Disney Villains” en de Disney Villains Halloween Celebration zijn dit jaar weer te zien bij de Soiree !!!

Afbeelding

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Bestel nu je tickets voor de Halloween Soiree in Disneyland Paris !!!

Afbeelding

Kom genieten van de ultieme Halloween sfeer op 31 Oktober .
Vanaf 20u30 ben je welkom voor een exclusief feestje met je favoriete Disney Villains .
Een feestje dat blijft duren tot de late uurtjes ...


Voor de Soiree gelden er speciale tickets . Deze kan je kopen voor 49 euro per ticket .
Passport annual ticket houders met een Infinity ,Magic plus of Dream betalen slechts 34 euro .
Je tickets voor de soiree kan je reserveren via het volgende telefoon nummer : 0160 30 60 69 .

HAPPY HALLOWEEN :jack:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontdek hier het programma van de Soiree !!!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

Ziet er leuk uit. Het is de eerste keer dat we gaan en we vroegen ons af of de eac kaart dan ook telt op die avond of niet. En is er nog ilmuminations aan het einde. Ik veronderstel van niet
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Geen speciale characters deze x ?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar