Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen
Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Afbeelding

Hoe geef ik een adreswijziging of andere wijziging door?
Leden dienen alle wijzigingen via de post door te geven aan:

Disneyland Paris
Bureau Pass Annuel
77777 Marne-la-Vallée
Cedex 4 Frankrijk

Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn Jaarpas?
Leden dienen verlies of diefstal van hun Jaarpas zo spoedig mogelijk en uitsluitend schriftelijk te melden bij het Bureau Passeport Annuel, op het volgende adres:

Disneyland Paris
Bureau Pass Annuel
77777 Marne-la-Vallée
Cedex 4 Frankrijk

De Jaarpas wordt dan gedeactiveerd en kan niet meer worden gebruikt.
Om een verloren of gestolen Jaarpas opnieuw te activeren dient het lid een kopie (voor- en achterkant) van zijn of haar identiteitsbewijs en een cheque van vijfentwintig (25) euro te sturen naar Euro Disney Associés SCA. Euro Disney verstuurt de Jaarpas drie weken na ontvangst van de aanvraag tot heractivering (poststempel dient als bewijs). Er wordt geen nieuw Jaarpas verstrekt als de kennisgeving van verlies of diefstal plaatsvindt in de maand voordat het desbetreffende Jaarpas verloopt.

In beide gevallen is Euro Disney niet aansprakelijk.

Kan ik mijn Jaarpas thuisgestuurd krijgen?
Je kunt je Jaarpas thuisgestuurd krijgen door het online bij ons te kopen. Klik hier.
Nadat we je bestelling hebben ontvangen, duurt het tot 25 werkdagen voordat je Jaarpas bij jou toekomt.

Wat zijn de openingstijden van het Bureau Pass Annuel ?
Het Bureau Pass Annuel in het Disneyland Park is van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 en in het weekend van 10.00 tot 20.00 uur geopend. Het hele team daar staat voor je klaar om je vragen te beantwoorden en je te informeren over de slimme tips van het moment.

Wat zijn de voordelen van de Jaarpas?
Klik hier om de voordelen van de Jaarpas te bekijken

Is de prijs bij betaling in één keer of maandelijkse betaling hetzelfde?
Ja, maandelijkse betaling is een betaalwijze die helemaal gratis is. Met deze betaalwijze kan je het bedrag van je Jaarpas verdelen over 11 identieke maandelijkse termijnen, zonder administratiekosten of extra kosten.

Hoe werkt peterschap?
Voor de houders van een Jaarpaspoort uit het vorige gamma: 6 maanden extra gratis toegang tot de 2 Disney Parken bij het aanbrengen van 3 personen.
Sinds 29 maart is peterschap geldig op het nieuwe gamma Jaarpassen. Voor houders van een Jaarpaspoort werkt het dus als volgt:
Classic → Discovery
Fantasy → Magic Flex
Dream → Magic Plus

Is er een speciale aanbieding om mijn Jaarpas te vernieuwen wanneer deze bijna verlopen is?
Vlak voor het verlopen van de geldigheidsdatum van je Jaarpas krijg je een bericht (per e-mail of via briefwisseling) over een vernieuwingssaanbod: 16 maanden voor de prijs van 12 maanden.

Hoe kom ik aan FASTPASS-tickets op de dag van mijn bezoek aan de Disney Parken, zodat ik de wachttijd bij enkele van de meest populairste attracties kan verminderen?
Ga naar de ingang van de attractie die je wilt beleven. Daar heb je de keuze uit meerdere wachtrijen: de gewone wachtrij (de variabele wachttijd wordt aangegeven op een bord) of toegang met FASTPASS.
Kies je voor toegang met FASTPASS, scan dan je Jaarpas aan het automaat en je ontvangt automatisch een FASTPASS-ticket. Op deze gratis reservering staat aangegeven wanneer je terug mag komen: je 'afspraak' met de betreffende attractie staat aangegeven op het ticket. Verlies het niet!

Ik heb op dit moment een Jaarpaspoort Classic, Fantasy of Dream, zijn mijn voordelen nog altijd geldig?
Ja, je toegangsdagen en je voordelen zijn geldig tot aan het eind van de geldigheidsdatum die op je Jaarpaspoort staat.

Op dit moment heb ik een Jaarpas Classic, Fantasy of Dream, ben ik verplicht om het in te wisselen voor een nieuwe Jaarpas?
Nee, de Jaarpas is geldig tot de vervaldatum die op de Pas staat, maar je kunt het onder bepaalde voorwaarden inwisselen tegen de Jaarpas van je keuze en je ontvangt dan een cadeaubon ter waarde van €25, te besteden in de restaurants en de winkels van Disneyland Paris.**

**Aanbieding geldig van 29/03/17 tot en met 02/11/17, uitsluitend bij het Bureau Pass Annuel. Wissel je Jaarpas Classic, Fantasy, of Dream in tegen een Jaarpas uit het nieuwe assortiment (van een hoger bedrag), door het prijsverschil tussen de twee bij te leggen. In geval van maandelijkse betaling dien je in één keer het prijsverschil tussen de twee Jaarpassen te betalen. Het omruilen van je Jaarpas heeft geen invloed op de vervaldatum (aangegeven op de oude Jaarpas).

Op dit moment heb ik een Jaarpaspoort Classic, Fantasy of Dream en ik wil het inwisselen voor een nieuwe Jaarpas. Wat wordt de vervaldatum van de nieuwe Jaarpas?
De vervaldatum van de nieuwe Jaarpas verandert niet en blijft dezelfde als die van de oude Jaarpas.

Op dit moment heb ik een Jaarpaspoort Classic, Fantasy of Dream en ik wil het inwisselen voor een nieuwe Jaarpas, moet ik een bepaalde prijs betalen voor de resterende dagen?
Nee, je moet het prijsverschil tussen je oude en je nieuwe Jaarpas betalen. De vervaldatum van de nieuwe Jaarpas blijft dezelfde als die van het oude Jaarpaspoort.

Zijn de restrictiedagen ook van toepassing als je verblijft in een Disney Hotel?
Nee, de restrictiedagen zijn niet van toepassing als je in een Disney Hotel verblijft. Maar als je een Jaarpas Discovery aanschaft, is het niet mogelijk om toegang te krijgen tot de Parken op de 2e en 3e dag na uitgifte van de Jaarpas Discovery (zelfs als je in een Disney Hotel verblijft).

Kan ik met een Jaarpas Infinity mijn vrienden met een Privilege-ticket of een vriendenticket, andere Jaarpashouders of mensen met een ander ticket laten meeprofiteren van de speciale plaatsen voor de parade en de show Disney Illuminations?
Nee, de toegang tot de speciale plaatsen is uitsluitend gereserveerd voor houders van een Jaarpas Infinity.

Kunnen mensen die samen met houders van een Jaarpas Magic Plus of Infinity komen ook gebruikmaken van de speciale toegang bij de ingang van de Disney Parken?
Alleen houders van een Jaarpas Magic Plus of een Jaarpas Infinity en houders van een Privilege-ticket kunnen gebruikmaken van de speciale toegang bij de ingang van de parken

Komt het vriendenticket te vervallen nu er Privilege-tickets zijn?
Privilege-tickets zijn verkrijgbaar naast de eenmalige aanbieding van de vriendentickets.

Zijn Privilege-tickets geldig tijdens de restrictiedagen van de Jaarpas van degene die de tickets koopt?
Nee, Privilege-tickets zijn uitsluitend geldig op de geldigheidsdagen van de bijbehorende Jaarpas.

Is het mogelijk om een Photopass+ Jaarpas te kopen voor houders van een geldig Jaarpaspoort uit het oude assortiment?
Ja, volgens de tariefvoorwaarden die gelden op het moment van aankoop. Je vindt de tarieven op de pagina PhotoPass+ Jaarpas.

Hoe zit het met de Photopass+ Jaarpas die deel uitmaakt van de Jaarpas Infinity als je de Jaarpas vernieuwt; hoe lang is de Photopass+ Jaarpas dan geldig?
De PhotoPass + Jaarpas is geldig gedurende de hele geldigheidsperiode van de Jaarpas Infinity.

Ik heb in het kader van de peterschapsaanbieding enkele maanden gratis gekregen en ik wil dit graag inwisselen voor een nieuwe Jaarpas, hoeveel moet ik dan betalen?
De houder dient het totale bedrag van de gewenste Jaarpas te betalen. In dit geval is het dus niet mogelijk gebruik te maken van de geldende inruilaanbieding

Hoeveel maanden krijg je als je 3 nieuwe Jaarpaspoorthouders hebt aangebracht voor 28 maart 2017 en voor welke Jaarpassen geldt dit?

Wat de peterschapsaanbieding betreft, krijgt de peter die 3 nieuwe Jaarpaspoorthouders heeft aangebracht voor 28 maart 2017 op het moment dat zijn Jaarpas verloopt 12 maanden gratis.
Als de 3 peterschappen na 29 maart 2017 zijn gevalideerd, krijgt de peter op het moment dat zijn Jaarpas verloopt 6 maanden gratis. Voor de houders van een Jaarpaspoort uit het vorige gamma werkt de peterschapsaanbieding dus als volgt:
Classic → Discovery
Fantasy → Magic Flex
Dream → Magic Plus

Op dit moment heb ik een Jaarpaspoort Dream, heb ik nog altijd toegang tot de evenementen?
Ja, houders van een Jaarpaspoort Dream behouden toegang tot de evenementen.

Ik heb een vraag maar het antwoord staat er niet bij. Wat nu?
Bel voor informatie onze speciale Jaarpaslijn:
België: 078 15 60 28 (prijs per gesprek volgens het geldende lokaal tarief)

Voor meer informatie over de verschillende Jaarpassen en aankoop van je eigen Jaarpas klik hier.

Bron: Disneyland Paris

Afbeelding
35x Disneyland Paris, 17x Disney On Ice

Do 07 Sep 2017, 15:27
Bericht 1 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen
Nog een vraagje die er niet tss staat. Met de vriendentickets/bring- a-friend, hebben ze dan ook recht op emh of moeten ze wachten tot 10u om binnen te gaan? Heb het al eens voorbij zien komen maar nog nooit zelf nodig gehad dus niet echt gelet op het antwoord ;).

Do 07 Sep 2017, 16:15
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Nog een vraagje die er niet tss staat. Met de vriendentickets/bring- a-friend, hebben ze dan ook recht op emh of moeten ze wachten tot 10u om binnen te gaan? Heb het al eens voorbij zien komen maar nog nooit zelf nodig gehad dus niet echt gelet op het antwoord ;).

weekje of 2 terug nog via facebook aan disneyland paris zelf gevraagd. Ze mogen met de vriendentickets NIET vroeger binnen tenzij je een disney hotel easy pass kan voorleggen en dus in een disney verblijft.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Do 07 Sep 2017, 19:25
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik heb momenteel een Dream en wil die volgend jaar verlengen naar een Magic Plus. Krijg je dan ook de 4 maanden gratis?
En zo ja, ik heb ook een vol stempelformulier, krijg ik die 6 maanden gratis daar dan nog bovenop?
Anders moet ik t.z.t Disney maar even bellen haha..

Do 07 Sep 2017, 20:00
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik heb ook een vraag, onze kids hebben beide een volle stempelkaart maar wij nog niet.
Indien wij ons jaarkaart verlengen, kunnen wij dan het jaar erop terug stempels verzamelen gezien we nog geen volle spaarkaart gehad hebben?

Afbeelding

Afbeelding

Do 07 Sep 2017, 20:16
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
weekje of 2 terug nog via facebook aan disneyland paris zelf gevraagd. Ze mogen met de vriendentickets NIET vroeger binnen tenzij je een disney hotel easy pass kan voorleggen en dus in een disney verblijft.

Thx! Had het wel verwacht maar wou toch zeker zijn. Zou stom zijn als ze daar dan 2u moeten staan draaien :)

Do 07 Sep 2017, 20:19
Bericht 6 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
Stitch87 schreef:

Als je privilege tickets koopt mogen ze wel mee tijdens de emh. Ook mogen ze gebruik maken van de VIP toegang.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Do 07 Sep 2017, 20:46
Bericht 7 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Edwin schreef:
Ona1991 schreef:
Stitch87 schreef:

Als je privilege tickets koopt mogen ze wel mee tijdens de emh. Ook mogen ze gebruik maken van de VIP toegang.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Misschien domme vraag maar wat zijn die privelege tickets, zijn dat die tickets dat je kan kopen bij de infinity en magic plus aan 39 euro per stuk?

Afbeelding

Afbeelding

Do 07 Sep 2017, 20:50
Bericht 8 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Annet schreef:
Ik heb momenteel een Dream en wil die volgend jaar verlengen naar een Magic Plus. Krijg je dan ook de 4 maanden gratis?
En zo ja, ik heb ook een vol stempelformulier, krijg ik die 6 maanden gratis daar dan nog bovenop?
Anders moet ik t.z.t Disney maar even bellen haha..
Deze kan je niet combineren

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Do 07 Sep 2017, 20:52
Bericht 9 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
De voordelen zoals magische uren zijn persoonlijk en niet voor bring a friend tickets.

Afbeelding
Afbeelding

Do 07 Sep 2017, 20:53
Bericht 10 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Minnie1979 schreef:
Ik heb ook een vraag, onze kids hebben beide een volle stempelkaart maar wij nog niet.
Indien wij ons jaarkaart verlengen, kunnen wij dan het jaar erop terug stempels verzamelen gezien we nog geen volle spaarkaart gehad hebben?
Je kan stempels sparen als je voor je huidige kaart betaald hebt... 2 keer na elkaar gratis kan niet

Afbeelding
Afbeelding

Do 07 Sep 2017, 20:54
Bericht 11 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Dus technisch gezien krijg je met je peterschap maar 2 maanden cadeau? Want die 4 krijg je dus sowieso al wanneer je verlengt. Dat was de moeite.

Do 07 Sep 2017, 20:55
Bericht 12 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Annet schreef:
Dus technisch gezien krijg je met je peterschap maar 2 maanden cadeau? Want die 4 krijg je dus sowieso al wanneer je verlengt. Dat was de moeite.
De peterschap actie is veel minder intressant geworden... wij hebben zelf problemen ermee. En klagen helpt niet.

Afbeelding
Afbeelding

Do 07 Sep 2017, 20:56
Bericht 13 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Minnie1979 schreef:
Je kan stempels sparen als je voor je huidige kaart betaald hebt... 2 keer na elkaar gratis kan niet

Dank u Adam voor de info.

Dus in principe zou ik op einde van de geldigheid voor kids 6 maand gratis verlenging kunnen nemen. Voor ons betalende jaarkaart en dan proberen voor onze 2 jaarkaarten volle stempelkaarten te krijgen. Als kids hun gratis verlening voorbij is en hun jaarkaarten verlengd worden, zou normaal de geldigheid van al onze jaarkaarten gelijk moeten zijn.
(Sorry maak het misschien beetje ingewikkeld...)

Afbeelding

Afbeelding

Do 07 Sep 2017, 20:58
Bericht 14 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Annet schreef:

Ik denk dat je gewoon best eerst je 6 maand gratis verlening neemt en daarna jaarkaart verlengt voor 16 maand voor de prijs van 12 maand.

Afbeelding

Afbeelding

Do 07 Sep 2017, 20:59
Bericht 15 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende