Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
welke jaarpas nu interessant voor gezin van vier personen 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht welke jaarpas nu interessant voor gezin van vier personen
Wij zijn een gezin van vier personen ( een zoon van 5 jaar en een zoon van 14 jaar). In juli 2018 gaan we weekje naar centerparcs villages paris en zouden dan af en toe ook naar disneyland gaan daar dit slechts op 6 km ervandaan ligt.
De oma komt dan ook mee.
Aparte dagtickets kopen lijkt ons weggesmeten geld als we vergelijken met de jaarpassen.
Als wij twee magic plus abo's nemen en voor de kindjes dan ticket afzonderlijk kan dit dan ook? Of eventueel 3 abo's ( ook voor de oudste zoon bv) en dan voor de jongste en voor de oma een dagticket lukt dit dan?
Of is het toch interessanter om allemaal een abo te nemen?
We zouden dan later op het jaar nog eens willen terugkeren.
Rooms only zijn dat dan interessante prijzen en dient ieder van ons gezin dan een abo te hebben?
Ja veel vragen ineens maar ben een leek in die jaarpassen. We zijn al elk jaar naar disney geweest maar dan in hotel op het domein.

Za 11 Nov 2017, 19:33
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: welke jaarpas nu interessant voor gezin van vier persone
Wij zijn ook met zijn vieren en hebben allemaal een jaarkaart. Ik heb de magic plus (vooral voor de kortingen, parkeren en het feit dat ik 10 vriendenkaarten kan kopen) en de rest van het gezin een magic flex. Ik denk dat het ervan af hangt hoeveel dagen je naar Disney wilt gaan hoeveel jaarpassen het voordeligst is. Dat is echt even een kwestie van puzzelen. Zelf slapen wij meestal niet in een disney hotel, een appartement in Serris vonden wij tot nu toe het fijnst en voordeligst.

"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding

Zo 12 Nov 2017, 08:47
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Karinliam schreef:
Wij zijn ook met zijn vieren en hebben allemaal een jaarkaart. Ik heb de magic plus (vooral voor de kortingen, parkeren en het feit dat ik 10 vriendenkaarten kan kopen) en de rest van het gezin een magic flex. Ik denk dat het ervan af hangt hoeveel dagen je naar Disney wilt gaan hoeveel jaarpassen het voordeligst is. Dat is echt even een kwestie van puzzelen. Zelf slapen wij meestal niet in een disney hotel, een appartement in Serris vonden wij tot nu toe het fijnst en voordeligst.

Alvast bedankt voor het snelle antwoord.

Maar als we met onze magic flex naar disney gaan op een van de blockdagen hoeveel moeten we dan bijbetalen?
De dag dat we onze jaarpassen aanschaffen in bureau annuel kan ik dan diezelfde dag al een van die vriendenkaarten kopen?

Zo 12 Nov 2017, 11:56
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
trienewiet schreef:
Karinliam schreef:

Alvast bedankt voor het snelle antwoord.

Maar als we met onze magic flex naar disney gaan op een van de blockdagen hoeveel moeten we dan bijbetalen?
De dag dat we onze jaarpassen aanschaffen in bureau annuel kan ik dan diezelfde dag al een van die vriendenkaarten kopen?

Je betaald op blockdagen de prijs van een dagticket. Je abonnement is die dag gewoon niet geldig, het is niet zo dat je dan een "forfait" dient bij te betalen, je moet dan gewoon een dagticket kopen zoals alle andere bezoekers zonder jaarpas. Andere optie is in een Disney hotel verblijven, dan komt de blockdag te vervallen. Of als je nu al weet dat je op blockdagen wenst te gaan kan je beter kijken naar een duurdere categorie jaarkaart, de Infinity pas heeft namelijk géén blockdagen en is 365 dagen geldig.
Je kan de vriendenkaarten pas kopen als je je defintieve pas hebt. D.w.z dat je gezelschap dan buiten het park moet wachten terwijl jij je jaarpas gaat laten aanmaken bij Bureau Passeport Anuel en je vervolgens weer naar buiten moet en aan de kassa aanschuiven voor de vriendentickets (hiervoor moeten zowel jij als degene waar het ticket voor zal dienen aanwezig zijn). Deze tickets zijn ook enkel diezelfde dag geldig dus je moet dan ook elke dag van je verblijf opnieuw aan de kassa ticketjes gaan kopen. Ook rekening mee houden dat je met een magic flex of plus max. 10 kaartjes kan kopen gedurende het hele jaar dat je pas geldig is. Met een Infinitypas is dit gelimiteerd tot 20 kaartjes.

je kan beter de info over jaarpassen zowel hier op het forum als op de website eens grondig doorlezen. Zowat alles wat je vraagt staat op één van beide of zelfs op beide plekken uitgelegd. Wat het voordeligste is is voor iedere persoon verschillend, dat zal je toch echt zelf moeten uitrekenen. Jij weet welke dagen je wil gaan, hoe vaak en met hoeveel personen. Dan kan je makkelijk even het rekensommetje maken mits je daar even tijd voor maakt om het allemaal eens grondig te bekijken en te vergelijken.
Hier staat een FAQ van Disney zelf over de jaarpassen. Als Frans moeilijk mocht zijn, even door google translate halen et voila: http://idf-pass-annuels.disneylandparis.fr/faq.html
http://idf-pass-annuels.disneylandparis ... nuels.html

En hier staat alle info over jaarpassen zeer duidelijk uitgelegd in meerdere topics, én hier staan vaak gestelde vragen ook tussen:
viewforum.php?f=27

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo 12 Nov 2017, 14:25
Bericht 4 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 4 berichten ]