Bagage dienst

Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

belle1608 schreefCOLON
Ik breng de bagage in het depot van het Marne-La-Vallee station zelf. Kan je alleen niet pinnen!
Ben daar dan rond de 10 euro kwijt.
Als je het station binnenkomt vanuit Disney, zit het aan je linkerhand op de 1e verdieping.
Hoe groot is die? Kan je daar een grote valies + rugzak in krijgen of moet je dan 2 kastjes nemen? Ben op zoek hoeveel het is voor die in dlp zelf maar kan het niet vinden. Nochtans een paar weken geleden nog tegen gekomen maar kan het nergens meer vinden :/.
En wat bedoel je precies met niet pinnen? Geen bankcontact? Dus cash dan?
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ze hebben diverse maten van kluisjes, rugzak formaat, handbagage koffer formaat maar ook grotere koffers.
Je moet inderdaad cash betalen (sorry ff vergeten dat ze dat in België anders noemen Hihi)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Oef, eindelijk gevonden. De storage service is €3-€9 in dlp. Dus ga ik dan natuurlijk weer gaan twijfelen tss die of in het station ... Die van €10, is dat een hele grote?
En geen probleem hoor ;)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Minnie1979 schreefCOLON
Stitch87 schreefCOLONZijn telkens 2 nachten. En voor onze peuter mogen we ook al extra dingen meesleuren die je anders niet nodig hebt. Met 2 rugzakken komen we zeker niet toe. Krijg je bij partnerhotel ook zeep en handdoeken? Zijn nog nooit naar een geweest :/
Ja bij partnerhotel krijg je ook zeep en handdoeken.

Inderdaad voor peuter heb je meer bagage nodig. Wij zijn daar uit, onze kids zijn 7 en 9.

Heb ook geen idee hoeveel bagagedepot kost.

Bij disneyhotels kan je wel bijboeken dat ze de bagage naar je hotel brengen maar dacht dat het 25 euro kost, ben wel niet zeker.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Zaterdag voor eerst met TGV naar Disneyland.

Vroeg mij af of je korting krijgt op bagage depot met shareholdersclub?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
ParToutatis
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2016, 12:51

Minnie1979 schreefCOLONZaterdag voor eerst met TGV naar Disneyland.

Vroeg mij af of je korting krijgt op bagage depot met shareholdersclub?
Nee.
Gebruikers-avatar
MinoKB
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 17:35

Michelle schreefCOLON
Bij de receptie van Hotel Newport ClubAfbeelding
Als we in oktober terug gaan, zal ik hem de groeten doen ;-)
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Ik wil voor het eerst met de trein naar disney.
Kan ik mijn koffer op het treinstation of in disney ergens opslaan totdat ik ´s avond naar het hotel ga om in te checken?
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Er is een bagagerie bij de ingang van het park waar je je koffer tegen betaling (of gratis met sommige jaarkaart) kunt opslaan.
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

En anders in het station op de 1e verdieping is een bagage depot, daar kan je alleen niet pinnen!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Of je koffer eerst naar het hotel gaan brengen en al inchecken (kamer zal mss nog niet vrij zijn)
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Stitch87 schreefCOLONOf je koffer eerst naar het hotel gaan brengen en al inchecken (kamer zal mss nog niet vrij zijn)
Ik ben een echte disney-gek, Eerst naar het hotel gaan vind ik zonde van mijn kostbare tijd ;) ;) :D
Bedankt voor de antwoorden!
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Annet schreefCOLONEr is een bagagerie bij de ingang van het park waar je je koffer tegen betaling (of gratis met sommige jaarkaart) kunt opslaan.
Is echt super oplossing.

In het begin gingen we met auto naar Disneyland maar na 2x was ik het beu om telkens 3 u te rijden. Sindsdien gaan met met TGV. Ik neem trolley mee en geven dit af aan de zijkant van de ingang van Disneyland en Disney Hotel en kost 5 euro per dag.
Maar doordat we bijna iedere maand gaan, heeft mijn man nu zijn abonnement veranderd naar magic plus zodat we iedere dag 2 bagages gratis mogen afgeven.
Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar