Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

onthoud mij

Registreren

Facebook

Links

Verjaardagen

Gefeliciteerd: duffy (42), lindsey (42), Mirella1980 (41), SanSan (33)

Sinds 25 december 2020 hebben we een nieuwe website waar we al het disney nieuws bijhouden.
https://www.cafemickey.com/news

Geen paniek, het vertrouwde forum blijft actief maar zal niet meer geüpdatet worden met de laatste nieuwtjes en info. Je kan dus nog steeds gebruik maken van het forum om jullie vragen te stellen.

Team Café Mickey

Welkom

Welkom op Café Mickey, de plek voor élke Disneygek!
Wil je meer te weten komen over alles wat met Disney te maken heeft ben je hier aan het juiste adres! Op ons forum (en nieuwssite) vind je alles over Disneyland Parijs, Walt Disney World in Florida, Disneyland Resort in California, de Disney Cruiseline, Disney films en series, Disney games en nog veel meer wat met Disney te maken heeft!

Wil je een goed aanbieding voor een verblijf in een hotel of tickets ben je bij ons ook aan het juiste adres.

Meld jezelf hier aan en praat gezellig mee over alles wat met Disney te maken heeft!

Café Mickey is ook dé locatie om nieuwe (Disney)vrienden te maken!!
Tot snel!

Krijg je niet genoeg van ons, volg ons dan op Facebook en Twitter:

Laatste nieuws

30e verjaardag Disneyland Parijs

De verjaardag van disney Parijs gaat van start op 6 maart 2022 heb ik begrepen. Nu willen wij een trip boeken in de voorjaarsvakantie en dat is een week eerder in ons geval. Mijn man maakt zich een beetje zorgen dat er dan nog dingen in de steigers zouden staan in de zin van dat ze dan nog volop alles aan het ombouwen zijn voor die 30e verjaardag en dat het dan in t park een beetje saai zou kunnen zijn omdat ze alles bewaren voor dat evenement. Wie heeft daar ervaring mee van bij de eerdere 25e jarige verjaardag/bestaan? Is het leuk om te gaan vlak voor zo’n groot evenement?
We willen dan eventueel verblijven in sequoia lodge die zou dan alleen aan de buitenkant worden vernieuwd heb ik begrepen?
Bedankt alvast voor de hulp en info.

Bekeken: 268  •  Reacties: 1  •  Plaats een reactie Omhoog

Nieuw Jaarpassen

Hi,

Onze huidige passen zijn inmiddels verlopen en niet verlengd omdat we niet zouden gaan. Nu denk we erover om in November 5 dagen naar Disney te gaan. Als ik dan ga kijken is het toch weer goedkoper om 5 dagen hotel buiten het verblijf te boeken en dan een jaarkaart te nemen.

Alleen omdat je moet reserveren. Is dat dan wel mogelijk op dit moment? Kan ik dus bv 5 dagen een hotel/centerparcs boeken en dan in het park een jaarkaart aanschaffen en dan 5 dagen lagen het park in ?

Of hoe kan ik dat nu het beste doen ivm corona

gr Marnix

Bekeken: 524  •  Reacties: 8  •  Plaats een reactie Omhoog

Covid test

Hi allen! Ik ben nieuw hier op het Forum dus hoop dat ik in het goede topic zit, zo niet, excuses!
Over 2 weken gaan wij heerlijk een midweek naar Frankrijk. We verblijven er 5 nachten dus voor de Corona pass is het nodig om meerdere keren getest te worden. Nu vroeg ik me af, is er iemand die weet waar in de omgeving van Disney we ons kunnen laten testen? Ik weet dat er een testlocatie zit in Disney Village, maar na wat ik begrepen heb is die veel duurder (€45 pp) dan de gemiddelde apotheek in Frankrijk waar je je kunt laten testen voor zo'n €25. Nu kan ik natuurlijk wel apotheken in de buurt opzoeken, maar ik kom er niet uit waar je je als toerist kunt laten testen en dan ook een geldig bewijs krijgt.

Alvast bedankt!

Bekeken: 396  •  Reacties: 0  •  Plaats een reactie Omhoog

Is Disneys Genie Plus Lightning Lane van deze tijd?

Onlangs zag ik via Youtubers een aantal meldingen binnen komen over het nieuwe systeem wat Disney overal ter wereld wil invoeren, namelijk de Genie + (wat in het najaar in de app wordt verwerkt) met een aanvulling van Lightning Lane, wat ze al heel vlot willen invoeren in DLP.

Ze willen de drukte middels deze nieuwe toevoegingen onder controle houden door je per persoon, en per attractie, een bedrag tussen de 8-15 dollar te laten betalen zodat je de mogelijkheid hebt om voorrang te kunnen krijgen op drukke dagen. Als je met een gemiddeld gezin (laten we zeggen 4 personen) het park zou bezoeken zou je met gemak belachelijke bedragen extra uit kunnen geven.

Bob Chapek die dit met een team op touw heeft gezet, waarbij de tijd van Fastpass kaartjes definitief voorbij is en een nieuwe era in ingegaan om geld te kunnen innen van Disney liefhebbers over de hele wereld.

Ik snap dat Disney met de tijd mee moet gaan, maar op deze manier? Is het voor Disney liefhebbers dan nog wel leuk om te gaan?
Dit is voor heel veel mensen dan niet meer te betalen, vooral niet omdat je niet alleen rekening dient te houden met de entree maar ook de prijs per persoon op drukke dagen...en dan hebben we het nog niet gehad over een snack of een maaltijd.

Hoewel de vernieuwde app wel verbeteringen met zich mee laat brengt, laat dit toch een bittere nasmaak achter bij me.
Is dit de visie die Walt ooit voor ogen had? Om de middelmoot verdieners niet meer echt het plezier te gunnen van een dagje uit?

Wat vinden jullie van deze nieuwe manier van cash grabbing?

Bekeken: 1466  •  Reacties: 7  •  Plaats een reactie Omhoog

Disneyland Paris videos 2021

Abonneer op ons kanaal zodat je geen video moet missen, het is gratis https://dlrpfans.net/subscribe
Vooral omdat ik niet iedere video hier in het forum ga neerzetten, wel af en toe maar, dus beter abonneren en geen enkele video meer missen.

Onze nieuwste video even vermelden:

Main Street USA Atmosphere and Shopping at Lilly's Boutique & Emporium Disneyland Paris 2021

Bekeken: 1560  •  Reacties: 2  •  Plaats een reactie Omhoog

Ons forum

Disneyland park
Walt Disney studio's
Village

InsidEars

Café Mickey is lid van InsidEARS:
The Social fan club by Disneyland Paris

InsidEars

Het weer

Disneyland Paris Het weer vandaag

Links

Interessante links

© 2009-2020 Café Mickey V.Z.W - Privacybeleid - Cookiebeleid
Café Mickey is een fansite en heeft geen enkele verbintenis met The Walt Disney Company, Disneyland Paris of Euro Disney SCA.