Werken in DLP? Kijk even hier!

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

DISNEYLAND® PARIS AUDITION

Afbeelding

For our 25th birthday celebrations, take part in a unique experience by joining our characters and parade department!

We are looking for enthusiastic and highly energetic people to perform as our famous characters and to participate in our wonderful parade and cavalcades!


We also identify performers who resemble the classic Disney® female and male look-alikes for a variety of greetings and parades. All look-alike performers must have a basic dance level and the distinguishing characteristics to portray these animated characters.*

*All parade performers and character look-alike performers also perform as costume characters.

All heights are welcome.

OPEN ENDED (Full-time) contracts for certain profiles

TEMPORARY (Seasonal) contracts starting between September and December 2016, for a minimum of 4 months.

Housing possibilities. Candidates must speak English or French and be a minimum of 18 years old.

Please bring a non-returnable CV and a pen. Wear comfortable clothing as you will be asked to participate in a movement/dance combination.

Please refrain from wearing makeup at the audition.

Successful candidates must be available until 6pm.

Please note that we do not reimburse any transportation costs to attend the audition. Anybody unable to attend this audition is invited to consult our website for future audition dates: http://www.disneylandparis-casting.com/en

OPEN AUDITION CALL

16th SEPTEMBER 2016 At 10am
Chassé Dance Studios
Chasséstraat 64
1057 JJ
AMSTERDAM
THE NETHERLANDS
Gebruikers-avatar
Esther-Disney
Member
Member
BerichtenCOLON 332
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48

Superleuk dat jullie werken in Disneyland Parijs!
Ik hoop jullie ooit tegen te komen daar
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneyland Paris lanceerde een nieuwe site voor mensen die dromen van een leven als Cast Member !!!

Gebruikers-avatar
Disneymickeymouse
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2016, 10:58

Proficiat Nikki en hopelijk veel plezier


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneyland Paris zoekt achtduizend nieuwe personeelsleden

Afbeelding

Werken voor Disney? Dit is je kans. Disneyland Paris is op zoek naar héél veel nieuwe collega's. Voor 2017 worden maar liefst achtduizend nieuwe medewerkers gezocht. Het pretparkresort viert dan het 25-jarig bestaan.



Meer en bron : http://www.looopings.nl/weblog/6367/Dis ... leden.html
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

D-Tekenaar schreefCOLONDisneyland Paris zoekt achtduizend nieuwe personeelsleden

Afbeelding

Werken voor Disney? Dit is je kans. Disneyland Paris is op zoek naar héél veel nieuwe collega's. Voor 2017 worden maar liefst achtduizend nieuwe medewerkers gezocht. Het pretparkresort viert dan het 25-jarig bestaan.


Meer en bron : http://www.looopings.nl/weblog/6367/Dis ... leden.html
En je kan hier terecht: http://www.disneylandparis-casting.com/en
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

DISNEY ZOEKT 8.000 NIEUWE WERKNEMERS

Afbeelding

Op zoek naar werk en pretparkfan? Dit is je kans. Disneyland Parijs is op zoek naar maar liefst 8.000 nieuwe collega's ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan. Maar werknemers moeten wel aan een aantal strenge voorwaarden voldoen.

Het park heeft onder meer behoefte aan receptionisten, winkelmedewerkers, ticketverkopers, barpersoneel en obers. Werknemers moeten gastvrij zijn en vloeiend Frans en Engels kunnen spreken. Daarnaast mogen ze tijdens de werkuren hun gsm niet gebruiken en mogen ze op sociale media niet verklappen dat ze voor Disneyland werken. Tot slot mogen werknemers nooit aan bezoekers van het park zeggen dat ze iets niet weten. “Geef hen altijd een antwoord op hun vragen”, klinkt het.

Op dit moment werken er zo’n 15.000 mensen in Disneyland Parijs. Begin 2015 werd ook al op grote schaal gezocht naar nieuw personeel. Wie dit jaar zijn kans wil wagen, kan deelnemen aan een van de verschillende wervingscampagnes. Onder meer in Rennes, Bordeaux, Straatsburg en Lyon vinden speciale dagen plaats.

bron : http://nieuws.vtm.be
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Werken in Disneyland? Dan moet je je aan deze regels houden

Afbeelding

Het is de leukste plek op aarde, dus wie zou in godsnaam niet in Disneyland willen werken? Al zijn er wel heel wat regeltjes aan verbonden, zo blijkt..


Je mag niet wijzen
Of toch niet met één vinger. In sommige culturen wordt het aanzien als een beledigend gebaar en bovendien had Walt Disney er zelf een hekel aan. Met twee vingers of je hele hand wijzen mag dan weer wel.

Je moet handtekeningen kunnen uitdelen
Welk personage je ook vertolkt: je bent iemand waar de bezoekers naar opkijken. Het is dan ook erg waarschijnlijk dat je gevraagd wordt om handtekeningen uit te delen. Darom krijgen alle medewerkers een speciale handtekening opleiding.

Geen sociale media
Het is belangrijk om altijd discreet te zijn. Disney-medewerkers mogen dan ook niet over het werk praten op sociale media of selfies posten op Instagram. Hoe goed dat Assepoester-kostuum je ook staat.

Je moet alles weten
Zeg nooit "ik weet het niet". Alle park-medewerkers moeten zoveel mogelijk weten. Moet je echt een antwoord schuldig blijven? Bel dan eerst een collega voor hulp.

Je moet te perfecte lengte hebben
Niet te klein, maar ook niet te groot. Je moet namelijk wel lijken op een Disney-personage. Met de juiste pruik, kledij en make-up kan je heel wat bereiken, maar van alle vrouwelijke medewerkers wordt daarnaast ook verwacht dat ze tussen 1.62 en 1.72 meter groot zijn. Speel je Alice of Wendy? Dan gelden er andere regels. Zij zijn namelijk een stuk jonger, waardoor je tussen 1.50 en 1.58 meter groot mag zijn.

Alleen Disney telt
Praten over Looney Tunes of andere cartoonfiguren is off limits. In de Disney-wereld geldt alleen Disney!

Je moet alles opruimen
De parken moeten immers zo schoon mogelijk blijven, en dat betekent dat iedereen ten allen tijde moet helpen opruimen. Let wel op: stilstaan en iets oprapen mag niet! Doe het in één vloeiende beweging, alsof het bij je act hoort.

Bad hairdays bestaan niet
Er zijn heel strenge regels wat je kapsel betreft. Mannen moeten een korte coupe hebben: het maar mag niet over de kraag van je kleding komen en de oren moeten zichtbaar zijn. Vrouwen moeten hun haar netjes naar achteren kammen in een bescheiden stijl. Heb je erg lang haar? Dan moet het in een paardenstaart.

Geen kauwgom of telefoon
Niet lopen kauwen tijdens je shift, niet gsm'en, niet boos kijken en ook niet luieren. Dat zijn maar enkele van de andere regels. Roken of eten mag ook niet, en ook piercings of tatoeages zijn niet toegestaan.

bron : http://www.hln.be
Gebruikers-avatar
Janneke_kersten
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2017, 10:31

ik ben net 18 geworden en zit nu met smart te wachten op de aankondiging van een nieuwe auditiedag dichtbij Nederland. So Excited!
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Janneke_kersten schreefCOLONik ben net 18 geworden en zit nu met smart te wachten op de aankondiging van een nieuwe auditiedag dichtbij Nederland. So Excited!
14 maart in Amsterdam, aanmeldingen via de casting website zijn allang open.
http://careers.disneylandparis.com/fr/e ... r-pays-bas
Afbeelding
nienederooij
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 03 Mrt 2017, 13:38

even een vraagje:
ik ga naar de volgende casting toe en ik heb er super veel zin in!
Nou las ik alleen online dat je voor face character tussen de 5'4 (163 cm) en 5'7 (170 cm) moet zijn.
Ik ben echter 5'10 (178 cm).
Ik weet dat je met iedere lengte naar de casting mag komen maar weet iemand of je met mijn lengte ook kans hebt om gecast te worden als face character?
Ik ben een meisje trouwens
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

nienederooij schreefCOLONeven een vraagje:
ik ga naar de volgende casting toe en ik heb er super veel zin in!
Nou las ik alleen online dat je voor face character tussen de 5'4 (163 cm) en 5'7 (170 cm) moet zijn.
Ik ben echter 5'10 (178 cm).
Ik weet dat je met iedere lengte naar de casting mag komen maar weet iemand of je met mijn lengte ook kans hebt om gecast te worden als face character?
Ik ben een meisje trouwens
Ligt er aan wat ze zoeken.
Staat er vanzelf op de flyer van de auditie dag bij.
Even de casting website in de gaten houden.

Maar jouw lengte is eigenlijk enkel Maleficent (en heel misschien Lady Tremaine), die ze sowieso niet zoeken tot minimaal de zomer.
Dus ik zou niet op face character rekenen.
Met jouw lengte wordt het fur character, en dan moet je rekenen op Goofy, Baloo en Queen of Hearts.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Janneke_kersten
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2017, 10:31

Mouseketeer schreefCOLON
14 maart in Amsterdam, aanmeldingen via de casting website zijn allang open.
http://careers.disneylandparis.com/fr/e ... r-pays-bas

ja dat zag ik inderdaad ook, maar dat is niet voor character performer :/
Gebruikers-avatar
Julie11
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2016, 00:39

Hoi ik ga aankomende dinsdag naar Amsterdam voor de casting. En nu vroeg ik mij af of iemand misschien tips heeft? En wat ze vragen in het Frans? (uiteraard zal dit wel steeds anders zijn, maar ben gewoon benieuwd :) )
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Julie11 schreefCOLONHoi ik ga aankomende dinsdag naar Amsterdam voor de casting. En nu vroeg ik mij af of iemand misschien tips heeft? En wat ze vragen in het Frans? (uiteraard zal dit wel steeds anders zijn, maar ben gewoon benieuwd :) )
Ik ben er ook bij aanstaande dinsdagAfbeelding en mijn broer heeft er al eerder een sollicitiegesprek gehad en heeft mij verteld dat ze vroegen naar de standaard dingen zoals waarom je bij Disney wil werken, waar je op het moment werkt of gewerkt hebt en hij moest iets over zijn familie vertellen. Daarna schakelden ze over naar Engels, maar bij de ander die samen met hem een gesprek had, schakelden ze al eerder over naar Engels dus kan nog best verschillen van persoon tot persoon.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar