Oud en Nieuw 2013-2014

Gebruikers-avatar
Dorien.x
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 15:33

Hihi wel leuk, ik bekijk de foto's hier op het forum eens even wat beter en zie mezelf staan :D Blijkbaar stond ik dus perfect aan de overkant ;) Ik aan het filmen met het fototoestel terwijl mijn vriend de paraplu boven ons houdt :P
P-C

Jacconaberman schreefCOLONWe zijn ook weer geweest om oud en nieuw te vieren 29-12 t/m 03-01 het was weer super. Zoals alle andere jaren erg druk, maar dat nemen we op de koop toe. Veel atracties kunnen doen (veel fastpass en babyswitsch gebruikt) mijn zoontje mocht voor het eerst in buzz light om te schieten en is hier vaak in geweest. Gisteren was hij een paar keer stuk dus ik zag de bui al hangen, maar gelukkig was hij weer op tijd gemaakt zodat hij er nog 2 keer in kon en toen bepakt met alle aankopen weer naar huis rond half zes gisteravond. Er was wel veel gedoe dat er mensen voorgaan met een speciale pas, wat veel agressie opleverde bij onder andere Russische bezoekers. Ik kijk echt niet op een euro, maar ik vind het avondeten erg prijzig (met uitzondering van Mac) ik ben namelijk 85 euro kwijt voor 2 kids met mijn vrouw en ik. Weet iemand of er een dergelijke pas tekoop is zodat je niet hoeft te wachten in de rij?ik stond namelijk regelmatig bij uitgang te wachten en zie dat mensen met een soort pasje zo doorlopen(moet wel zeggen dat zijn meest Fransen)

Eind dit jaar gaan we zeker weer!
De mensen die via de uitgang mogen zijn gehandicapte gasten. Die zijn volgens de franse wet prioritair, en hoeven de rij niet in... En daar wordt misbruik van gemaakt....
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Jacconaberman schreefCOLONWe zijn ook weer geweest om oud en nieuw te vieren 29-12 t/m 03-01 het was weer super. Zoals alle andere jaren erg druk, maar dat nemen we op de koop toe. Veel atracties kunnen doen (veel fastpass en babyswitsch gebruikt) mijn zoontje mocht voor het eerst in buzz light om te schieten en is hier vaak in geweest. Gisteren was hij een paar keer stuk dus ik zag de bui al hangen, maar gelukkig was hij weer op tijd gemaakt zodat hij er nog 2 keer in kon en toen bepakt met alle aankopen weer naar huis rond half zes gisteravond. Er was wel veel gedoe dat er mensen voorgaan met een speciale pas, wat veel agressie opleverde bij onder andere Russische bezoekers. Ik kijk echt niet op een euro, maar ik vind het avondeten erg prijzig (met uitzondering van Mac) ik ben namelijk 85 euro kwijt voor 2 kids met mijn vrouw en ik. Weet iemand of er een dergelijke pas tekoop is zodat je niet hoeft te wachten in de rij?ik stond namelijk regelmatig bij uitgang te wachten en zie dat mensen met een soort pasje zo doorlopen(moet wel zeggen dat zijn meest Fransen)

Eind dit jaar gaan we zeker weer!
Deze mensen zullen waarschijnlijk mensen zijn met iemand met een beperking in hun gezelschap.
Die mogen niet voorgaan maar kunnen via de achteringang naar binnen, bij veel attracties krijg je een kaartje met een tijd wanneer je je moet melden omdat men niet in de rij kan wachten.
In een groot deel van de tijd is de wachttijd zelfs langer dan de reguliere rij.

Als je op onderstaande link klikt zie je meer informatie over de voorzieningen voor mindervaliden in Disneyland Paris.
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... ehandicapt


P-C schreefCOLON De mensen die via de uitgang mogen zijn gehandicapte gasten. Die zijn volgens de franse wet prioritair, en hoeven de rij niet in... En daar wordt misbruik van gemaakt....
Oh, is dat zo?
Hoe kom jij aan die informatie, heb je een bron of weet jij dat uit eigen`onderzoek'?

Uit ervaring kan ik je zeggen dat de regels erg streng zijn om een DPC (Disabled Priority Card) te krijgen!


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Jacconaberman
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 14:36

Hoi

Wij gaan al enkele jaren met oud en nieuw naar disneyland parijs ook afgelopen jaarwisseling. Elk jaar zitten we te twijfelen of we aan avond die de hotelrestaurants organiseren deel te nemen, maar de prijs per persoon houdt ons nog tegen. Heeft iemand al eens zo'n avond meegemaakt? Wat houdt het precies in?

Disneygroet

Jacco
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar