Kennedy space center Orlando

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

scuba-angelo schreefCOLONVoor de ervaringsdeskundigen, hebben jullie gewone toegangstickets gekocht of speciale met extra's.

Ik wil gewone kopen maar het is mij niet duidelijk of je dan alles kan bezichtigen.
Met de goedkoopste tickets kan je niet echt dicht bij het lanceringsplatform komen. Je kan tickets hier kopen https://www.kennedyspacecenter.com/info/tickets Staat overal bij wat je krijgt voor bepaalde tickets.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Prins Adam schreefCOLON
scuba-angelo schreefCOLONVoor de ervaringsdeskundigen, hebben jullie gewone toegangstickets gekocht of speciale met extra's.

Ik wil gewone kopen maar het is mij niet duidelijk of je dan alles kan bezichtigen.
Met de goedkoopste tickets kan je niet echt dicht bij het lanceringsplatform komen. Je kan tickets hier kopen https://www.kennedyspacecenter.com/info/tickets Staat overal bij wat je krijgt voor bepaalde tickets.
Ik had wel gezien wat er allemaal in een ticket zat maar ik kan het mij daar niet goed bij voorstellen:
* of je je dag vullen met gewone tickets?
* of je het gevoel dat je een deel gemist hebt door geen extra's te nemen?
* De lanceringsplatformen: kan je er rondlopen, of is het gewoon dichterbij maar nog ver?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

scuba-angelo schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
scuba-angelo schreefCOLONVoor de ervaringsdeskundigen, hebben jullie gewone toegangstickets gekocht of speciale met extra's.

Ik wil gewone kopen maar het is mij niet duidelijk of je dan alles kan bezichtigen.
Met de goedkoopste tickets kan je niet echt dicht bij het lanceringsplatform komen. Je kan tickets hier kopen https://www.kennedyspacecenter.com/info/tickets Staat overal bij wat je krijgt voor bepaalde tickets.
Ik had wel gezien wat er allemaal in een ticket zat maar ik kan het mij daar niet goed bij voorstellen:
* of je je dag vullen met gewone tickets?
* of je het gevoel dat je een deel gemist hebt door geen extra's te nemen?
* De lanceringsplatformen: kan je er rondlopen, of is het gewoon dichterbij maar nog ver?
Met de goedkoopste tickets kwamen wij niet echt dichtbij...
is wel van 2011 geleden!

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

boogschutter schreefCOLONIk weet dat het niet echt een park is, maar wel een attractie in Orlando.
Is iemand hier al eens geweest ?
Is het de moeite om daar een dagje heen te gaan, ben je daar echt een dag aan kwijt ? Of een halve dag inplannen ?
Verblijven in een resort bij i drive, het beste met uber naar daar ?
Kennedy Space Center was een hoogtepunt van onze vakantie in 2016! Vooral Atlantis voor het eerst te zien was echt ongelofelijk. Wij hebben destijds de lange tour in de omgeving gedaan (ook Space X, Falcon Heavy launch pad geweest! ) inclusief een lunch met een astronaut. Erg goed buffet, goed verzorgd. Vervoer van en naar Disney was inclusief met een touringcar. Het is best groot en hebben de helft maar gezien dus gaan zeker nog eens terug. Echt een must do als je daar bent. :thumbs:
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ik heb entree met vervoer geboekt.
Hier staat op dat je geen rugzak mee naar binnen mag nemen.hoe namen jullie je spullen mee naar binnen ?
Wil toch portomonnee, camera,medicijnen ,water en zonnecreme mee kunnen nemen.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

boogschutter schreefCOLONIk heb entree met vervoer geboekt.
Hier staat op dat je geen rugzak mee naar binnen mag nemen.hoe namen jullie je spullen mee naar binnen ?
Wil toch portomonnee, camera,medicijnen ,water en zonnecreme mee kunnen nemen.
Ik heb net eens in ons trip report gekeken. We hadden geen rugzak mee maar ik had wel mijn handtas mee in het park. Geen idee of een rugzak toen nog mocht (december 2012). Vind het wel verdacht dat we geen rugzak mee hadden, dus mss was het toen ook al zo.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Dan mag ik wel speciaal ern handtas meenemen.die heb ik meedtal niet mee op vakantie
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Misschien mag een buideltasje ook? Anders eens een mailtje sturen ofzo, dan ben je direct zeker :)
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Ik heb gister gewoon een rugtas mee mogen nemen. Geen enkel probleem zag ook veel meer mensen met een grote tas lopen.
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

boogschutter schreefCOLONIk heb entree met vervoer geboekt.
Hier staat op dat je geen rugzak mee naar binnen mag nemen.hoe namen jullie je spullen mee naar binnen ?
Wil toch portomonnee, camera,medicijnen ,water en zonnecreme mee kunnen nemen.
Wij hebben gewoon beiden een rugzak mee naar binnen genomen was geen probleem. Was wel 2016 dus ik weet niet of er iets is veranderd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar