Kerst merchandise DLP 2014

Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

joyce0031 schreefCOLONHallo :)

weet iemand of er van de build your own Mr Potato Head ook kerst accessoires zijn? wij gaan over iets meer als 3 weekjes weer lekker 9 dagen (8 nachten) Disney Hotel Castle Club doen :thumbs: #mrpotatoheadfan
Denk niet dat er uberhaut nog Mr Potato Head spulletjes verkocht worden. Indien deze er wel nog zijn, moet je zeker niet rekenen op kerst accessoires, helaas.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

In de studio's kan je nog je eigen mister patatoe maken maar met Halloween daar niks van kerst gezien.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik heb even gekeken en op Amazon zijn er wel kerst spulletjes voor hem maar of zie die apart verkopen weet ik niet.
In bepaalde winkels in Disneyland heb ik wel eens samengestelde Patato heads gezien zoals van Darth Vader en Buzz Lightyear maar of ze die verkopen weet ik ook niet.Ik stel wel voor om ook eens contact op te nemen bij de magische porrt want daar hebben ze zeker nog Patato head pakketen .
finneke
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2014, 22:57

Weet iemand of daisy en peter pan er nog zijn in ornamenten. We gaan met pasen en het leek me leuk deze mee te nemen...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

finneke schreefCOLONWeet iemand of daisy en peter pan er nog zijn in ornamenten. We gaan met pasen en het leek me leuk deze mee te nemen...
Als het er nog is mss in de winkel in het kasteel. Maar als het er nu nog is kan het er met Pasen niet meer zijn. We komen zelf vaak tegen dat dingen er de volgende keer al niet meer zijn.

Je vind veel spullen trouwens ook online: klik hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar