Disney's Kerstseizoen 2014

BUTTON_POST_REPLY
Jacconaberman
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 14:36

[quote="*Kitty*"]Disney's Kerstseizoen 9-11-2014 tot 7-01-2015


Wij (ik mijn vrouw en drie kids) zijn gisteren teruggekomen van een weekje disney. Zondagmorgen om 04 uur vertrokken en om 09 uur aangekomen in Disneyland. We hebben mooi weer gehad (alleen zaterdag was het wat minder) de eerste dag hebben we ondanks de drukte (wat normaal is deze tijd VH jaar) wat atracties kunnen doen, ook zijn we in de ratatouille geweest, die is echt super gemaakt. De eerste dag bij tijds Naar bed, want we waren vanaf 4 uur al op. De volgende dag na lekker ontbijt weer allerlei attracties gedaan. Echter waren er voor atracties waar we in de rij stonden (meestal fastpass) storingen wegens technische problemen. Daar baalden wel Erg van. De atracties due technische storingen hadden en voor een tijdje dicht waren; nemo, ratatouille, big tunder mountan, pirates of carrabean, small Workd,vliegen tapijten, soldiers, tower of terror en dan ben ik er vast een paar weer vergeten; dit hadden we nog nooit meegemaakt. Ondanks dat hebben we veel atracties kunnen doen en hebben we veel shows/parades kunnen zien, want in de loop van de week werd het iets rustiger. S' avonds gaan we naar bed en vraagt mijn dochter waar is mijn hondje (knuffel waar ze mee slaapt) de hele kamer op de kop en nergens te vinden. De receptie gebelt en formulier ingevuld, waarschijnlijk bij afhalen bed per ongeluk meegegaan in de was. Ze zijn denk ik nu nog aan het zoeken, want hij is nog niet terug. De volgende dag hadden we ontbijt bij cafe Mickey, erg leuk altijd. Ook deze dag veel atracties bezocht. De volgende dag zouden we vroeg uit bed om rond 8 uur in het park te zijn, zodat we voor de drukte uit zijn, alleen bleek dat er dan geen atractie in disneylandpark open is, dit vindt ik wel teleurstellend!! Onze laatste dag hebben we voor de 2e keer ontbeten in het park daarna nog wat atracties gedaan, aankopen van de hele week opgehaald bij de winkel van ons hotel en rond 16.00uur zijn we weer richting huis gereden om rond 21.30 thuis te zijn. Het was wel een bewogen rit want mijn dochter was nogal misselijk geworden van de Racer in Playland. Misschien was het niet zo slim van ons om dit de laatste dag toedoen, maar ze wilde er zo graag in. Kortom toffe week gehad en hopelijk tot eind van dit jaar in Disneyland Parijs!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De Cast Members van Disneyland Paris wensen iedereen een magisch 2015!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar