Christmas Cavalcade - een volwaardige Kerstparade

Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

MermaidLagoon schreefCOLONIk vind het feit dat we een volledige Kerstparade krijgen heel goed nieuws! Was alleen lichtelijk teleurgesteld dat het de oude cavalcade + twee nieuwe floats wordt... Maar ik ben benieuwd, misschien word ik blij verrast!
Ze kunnen moeilijk in één keer met een volledig nieuwe kerstparade komen in DLP, dat mogen we nu ook niet van ze verwachten :P :D . Ik vond de cavalcade al erg leuk, en met twee nieuwe floats erbij wordt hij zeker nog leuker om te zien!

Ik zeg :thumbs: goed bezig Disneyland Parijs :thumbs:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

Jaaaa ok, daar heb je helemaal gelijk ik. Nogmaals, ik zet mijn optimistische hoedje op en laat me verrassen!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Ik vind het geweldig nieuws! De gewone parade is leuk, maar vind het niet erg om die tijdelijk vervangen te zien voor een cavalcade! Die van vorig jaar was alvast geweldig, dus ik juich elke uitbreiding alvast toe!
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2014, 09:02

Was de cavalcade van vorig jaar anders dan die van het jaar daarvoor? Want ik dacht eigenlijk dat het dezelfde waren, die van vorig jaar heb ik dan niet eens gezien. In dat geval maakt het voor mij helemaal niets uit, want zou het voor mij dus alsnog een gehele nieuwe parade zijn. Dan heb ik al helemaal niks te klagen! :D
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
sandertilburg
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2012, 23:03

dus even voor de goede orde.....
magic on parade verdwijt tijdelijk tijdens het kerstseizoen. daarvoor in de plaats wordt de cavalcade uitgebreid met 2 nieuwe floats en s avonds komt er een glinsterende avondparade?

ik kan het alleen maar toejuichen er mogen idd weer nieuwe shows geproduceert worden want die mis ik wel. maar ja je kunt niet alles hebben we hebben natuurlijk vorig jaar al een nieuwe kerstboom gehad en we kregen Disney dreams of Christmas nou dat was zeker al genieten.
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

een avondparade? nog niets van gehoord
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

geen Disney magic on parade meer :(
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

een avondparade ?
Afbeelding
digikl
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 18:34

sandertilburg schreefCOLON...en we kregen Disney dreams of Christmas nou dat was zeker al genieten.
Ik heb dat gedrocht 1 keer gezien en nooit weer aub... Jezus, hoe slecht was dát!
Gebruikers-avatar
Donald Dutch
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2014, 13:09

Nu we weten dat Horace Horsecollar en Clarabelle Cow op de nieuwe float in de Halloween Cavalcade aanwezig zullen zijn ben ik erg benieuwd welke characters op de twee nieuwe floats van de kerstparade zullen verschijnen.
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Wat? Nu moet ik zeker gaan een upgrade van de kerstparade. Die moet hebben gezien. Als een echt Disney gek! Als ik me zo kan noemen.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

ik ben erg benieuwd wie op de floats zullen verschijnen ;)
ik hoop Merida!!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Ik denk niet merida ....
Gebruikers-avatar
Donald Dutch
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2014, 13:09

Op de Engelstalige website van Disneyland Paris is meer informatie verschenen over het kerstseizoen... Over de Kerstparade staat er het volgende:
The season’s biggest parade just got bigger – and tastier! Join this Christmas Celebration as Santa, Mickey and a stocking full of Disney stars flood the street with extra performers and an incredible new Sugar and Spice float.
Volgens DisneylandBerry op Twitter zullen Chip 'n Dale samen met andere characters op deze float staan.

Helaas klopt het dus niet dat de Kerstparade met twee floats uitgebreid wordt, maar slechts met bovenstaande float... Jammer!
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Wie weet zijn er toch 2 floats. dat zal nog even afwachten zijn. Maar een nieuwe kerstparade dat vind ik echt gaaf.
Ben benieuwd
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar