Halloween Soiree

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Jammer dat het niet leuk was !
Maar gelukkig volgt er vandaag nog de Café Mickey meet :yes:
En ik ben zeker dat dit een schot in de roos gaat zijn .
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik heb het hartstikke gezellig gehad, maar vond het ook het extra geld niet waard.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ben wel benieuwd naar de trip reports/verhalen. Wat ik tot nu toe heb begrepen is dat het erg chaotische was en weinig tot geen zeldzame characters?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

ben nu toch ook blij dat ik niet ben gegaan en voor 3 man dure kaarten gekocht heb.
als ik naar zo kiets zou gaan zou ik ook speciale characters willen zien. ook als is het gezellig met degenen met wie je bent, dat kan ook op een andere dag in de halloweenperiode.
Gebruikers-avatar
vercruz
Member
Member
BerichtenCOLON 341
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2014, 19:45

Was leuke avond. Maar geen idee of we het volgend jaar nog eens doen. Er is iets teveel te doen en veeeel te weinig tijd. Bij de parade was het echt een hel. Disco bij star tours was wel heel leuk. Wij hebben jack skellington kunnen meeten.mickey en minnie in jungle outfit en donald en daisy in jungle outfit. Bij de rest waren we te laat voor een afspraak of stond er echt een hele lange rij. De sfeer in het park was wel heel leuk en minnie's pirate academy was ook top. Wie gaat voor de characters of attracties te doen komt wel bedrogen uit. Onze avond was geslaagd door de foto bij jack. Dus volgend jaar? Misschien maar dan puur voor de sfeer in het park.
Gebruikers-avatar
popsel
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 15:43

Persoonlijk ook zeer tevreden van de avond. Met momenten wat chaotisch inderdaad en eigenlijk waren onze kids nog een beetje te klein. Na al 2 dagen park waren ze uiteraard door en doormoe. Het enige waar ik spijt van heb is dat we niet gewacht hebben in het paviljoen. Volgend jaar mss niet maar ben wel van plan dit nog eens te doen
Oswald23
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 15:24

Het weekend was over het algemeen top. Wel extreem druk de hele zaterdag. Zondag na een uur of 1 werd het pas rustiger.
Zaterdag een lunch in Inventions gedaan. Zou Halloween zijn maar was regulier.
Zondag de Halloween Brunch gedaan. Dat was echt de topper van het weekend!
Soiree qua characters viel een beetje tegen. Had op meer gehoopt. De brunch was leuker eigenlijk.

Maar de avond:
Ik stond om 7 uur in de rij bij Tiana and Friends and de rij liep van begin van de ingang van de Molly Brown helemaal tot voorbij de stand waar pompoenen gemaakt werden. Ik had daar gehoopt op de Louis. Helaas kwamen alleen Tiana en Naveen naar buiten. Naveen was wel nieuw voor mij maar lang niet zo zeldzaam. Na de avond hoorde ik dat hij later wel naar buiten kwam. Baalde ik wel een beetje van. Waarom doen ze hem niet gelijk naar buiten?

Verder heb ik in de rij gestaan bij Darth Vader. Duurde zo'n 1,5 uur en ging heel langzaam. Kwam mede door de vele mensen die via de zijkant naar binnen mochten. Sommige hadden volgens mij een medisch attest ofzo. Maar het waren er echt tientallen. Uiteindelijk had ik Darth Vader en 2 Stormtroopers op de foto. Daar was ik wel blij mee.
De show van Minnie was fantastisch.

De ++++
- Toch 3 nieuwe characters ontmoet
- Leuke sfeer
- Mooie Projecties op kasteel en Phantom Manor

De -----
- Veel te druk. Niet alleen bij characters om half 12 stond er bij de attracties nog een rij van 45 minuten
- Gevoel van oneerlijkheid over de mensen via de zij ingang. Dit was trouwens het hele weekend. De rij van de zijingang was net zo lang bijna als de reguliere rij. Waarom is dat alleen in Parijs en niet in de US?

Ik ga volgend jaar niet naar de Soiree. Mijn irritatiegrens zat te hoog. Halloween is super, maar eigenlijk is het Halloween weekend de drukte en het extra geld voor de Soiree niet waard. Dan maar een ander weekend :)
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Ze zouden bij characters ook met tijdpassen moeten gaan werken voor mensen met een EAC. Wel zo eerlijk. Doen ze ook bij de attracties. Maar goed, ik zou wel meer voorstellen hebben over de EAC wat veel mensen met een EAC me niet in dank af zouden nemen. :lol: En even voor de duidelijkheid: We hebben zelf 2 EAC's. ;) Voordat ik weer over me heen krijg dat ik niet weet wat het inhoudt.....

Als ik de reacties zo lees, zou het volgend jaar wel eens een stuk rustiger kunnen wezen. Ik hoor er zoveel zeggen dat ze volgend jaar niet meer gaan.
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Iejoortje schreefCOLONZe zouden bij characters ook met tijdpassen moeten gaan werken voor mensen met een EAC. Wel zo eerlijk. Doen ze ook bij de attracties. Maar goed, ik zou wel meer voorstellen hebben over de EAC wat veel mensen met een EAC me niet in dank af zouden nemen. :lol: En even voor de duidelijkheid: We hebben zelf 2 EAC's. ;) Voordat ik weer over me heen krijg dat ik niet weet wat het inhoudt.....

Als ik de reacties zo lees, zou het volgend jaar wel eens een stuk rustiger kunnen wezen. Ik hoor er zoveel zeggen dat ze volgend jaar niet meer gaan.
Dit doen ze ook bij de characters en vol is vol. Er staan dus geen lange rijen meer bij de EAC characters. Hooguit op het moment dat een character voor het eerst buitenkomt en iedereen wacht op z'n tijd om terug te mogen komen
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wezz schreefCOLON
Iejoortje schreefCOLONZe zouden bij characters ook met tijdpassen moeten gaan werken voor mensen met een EAC. Wel zo eerlijk. Doen ze ook bij de attracties. Maar goed, ik zou wel meer voorstellen hebben over de EAC wat veel mensen met een EAC me niet in dank af zouden nemen. :lol: En even voor de duidelijkheid: We hebben zelf 2 EAC's. ;) Voordat ik weer over me heen krijg dat ik niet weet wat het inhoudt.....

Als ik de reacties zo lees, zou het volgend jaar wel eens een stuk rustiger kunnen wezen. Ik hoor er zoveel zeggen dat ze volgend jaar niet meer gaan.
Dit doen ze ook bij de characters en vol is vol. Er staan dus geen lange rijen meer bij de EAC characters. Hooguit op het moment dat een character voor het eerst buitenkomt en iedereen wacht op z'n tijd om terug te mogen komen

Ja klopt bij bepaalde characters tellen het reservering systeem .
Dit is bij characters als Princess Pavilion,Merida,Jack Skellington enz enz kortom de characters met een ontmoet locatie .
Bij characters die loslopen word je even aan de kant gezet en krijg je dan teken van de cm dat je erbij mag .
Enkel bij Mickey Mouse is het iets anders . Bij hem moet je gaan bellen aan de achterkant van het theater .
En na even wachten in een aparte gang kom je gewoon terecht in de normale wachtrij .

Maar dit is eigenlijk een gesprekje dat thuis hoort in het topic over mindervaliden .
De link vind je hier onder .
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... &hilit=eac
Oswald23
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 15:24

Ik denk niet dat het rustiger wordt. Ik zag namelijk een poll op internet dat 86% van de mensen het een geslaagde avond vond.

Uiteindelijk denk ik dat ik meer positief dan negatief ben. Had alleen meer characters verwacht.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Het is wel een maandagavond volgend jaar, dus dat heeft misschien ook invloed op de drukte.
Het is ook maar net waar je voor komt hè. Qua sfeer vond ik het ook een prima avond! Maar kom je voor de characters dan viel het tegen. En dat mensen voor attracties komen snap ik al helemaal niet, want die zijn er elke dag :P
Gebruikers-avatar
Esther-Disney
Member
Member
BerichtenCOLON 332
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48

wat jammer dat het een teleurstelling was voor sommigen. jullie outifts zijn zooooo gaaf!! vooral buzz en woody zeg, knap gemaakt.
ik ben toch benieuwd naar jullie tripreports!
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Oswald23
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 15:24

Hier een foto van mij met Darth Vader en 2 stormtroopers afgelopen zaterdag. Vind het wel een gave foto.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Oswald23 schreefCOLONHier een foto van mij met Darth Vader en 2 stormtroopers afgelopen zaterdag. Vind het wel een gave foto.

Afbeelding
:shock: Onmetelijk jaloers !!!!!!!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar