Disney COSplay!

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Tijdje terug al weer gemaakt maar, hier mijn Tinkerbell jurkje :-)
Ik heb alles af voor dit kostuum op de vleugels na, die willen maar steeds niet xD /zucht.

Over 3 weken wou ik haar aan doen naar een anime conventie (Abunai!) maar weet niet zeker of het lukt, omdat ik nog een ander kostuum af moet maken. Anders komt het erna nog! ;-) Hopelijk wel voor eind dit jaar nog, haha. Helaas is het weer al weer minder aan t worden dus dragen zal er niet veel van komen.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

PuppyLikesYou schreefCOLONTijdje terug al weer gemaakt maar, hier mijn Tinkerbell jurkje :-)
Ik heb alles af voor dit kostuum op de vleugels na, die willen maar steeds niet xD /zucht.

Over 3 weken wou ik haar aan doen naar een anime conventie (Abunai!) maar weet niet zeker of het lukt, omdat ik nog een ander kostuum af moet maken. Anders komt het erna nog! ;-) Hopelijk wel voor eind dit jaar nog, haha. Helaas is het weer al weer minder aan t worden dus dragen zal er niet veel van komen.

Wat vinden jullie? Lijkt het? :)

Leuk!!! Wat supertof, zo'n Tinkerbell-kostuum!! Wou dat ik ook zo creatief was! :)
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dat je kan cosplay kan doen voor een character bestaat bewijst Tim Burton hier .
Afbeelding
Hier zie je kleine Tim bij Halloween in het Jack Skellington costume dat zijn moeder voor hem maakte van?
Je raad het misschien oude kerstversiering :P(het hoofd)
Gebruikers-avatar
JewelFox
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2015, 12:43

Hoi iedereen,

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ook aan cosplay doen. Zelf ben ik daar ook nog redelijk nieuw in, maar ik wil al lang heel graag een Disney cosplay doen. Helaas ken ik verder niemand die daar ook maar een beetje interesse in heeft :( Daarom hoopte ik hier misschien iemand te vinden die dit ook wel leuk zou vinden.
Ben jij of ken jij iemand die het leuk zou vinden om met mij samen een keer een Disney cosplay te doen, stuur me dan alsjeblieft een berichtje! Ik zou zelf wel graag een keer een fotoshoot doen in cosplay, maar als je nog een andere suggestie hebt hoor ik die ook erg graag :thumbs:

Alvast bedankt :3

Edit Dragy: topic samengevoegd
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Beste JewelFox hier bestaat al eerder een topic over
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =31&t=1372
debby82
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2015, 20:17

wanneer en waar kan ik zulke cosplay partys vinden? lijkt me een keer leuk.
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

@JewelFox: Fox <3 (Mijn artiest naam is FoxLady~!) :D Ik cosplay al 8jaar, ben vrij bekend met de Nederlandse cosplay scene dus al je vragen hebt over wat dan ook stel ze mij gerust ;-) (prive bericht kan ook!) Heb je al Disney cosplays? Of welke zou je willen kopen of maken? Een shoot lijkt mij altijd wel leuk!

@Debby82 Deze maand is 21ste Imagicon een conventie gericht op strips, films en fantasy. Er komen ook wat mensen op af in Disney kostuums, maar ook star wars en superhelden zoals batman etc. De week erop is de 28 en 29 Dutch Comic Con, een nieuwe conventie die de comic cons uit america na te gaan doen. Dus ook voor strips, films, tv, disney, anime, games etc. Ik ga NIET naar deze conventies.

Ik zelf zal dan in April naar Tomocon in Etten Leur gaan, dit is een cosplay/anime/manga/game-conventie, meer greicht op het japanse (waar cosplay vandaan komt). 2weken erna is de Elfia (Elf Fantasy Fair) Ik ben er op de zaterdag. Dit is in Haarzuilens bij een mooi kasteel met veel eten drinken kraampjes met mooie spullen om te kopen allemaal in het thema van fantasy, middeleeuwen etc. Er komen veel eigen creaties langs, maar ook cosplay, ook Disney dus. Ik zat zelf er aan te denken om iets van mijn Disney cosplays aan te doen.

In Juni is er dan nog een weekend een anime conventie gaande in Den Haag (hier ben ik ook bij!) dit is 12/13/14 juni.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Myownsecret
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2015, 09:33

Sommige hebben er al over gehoord. Maar zoals elk jaar vindt ook dit jaar de elf fantasy fair weer plaats. Zijn er nog meer mensen die van plan zijn verkleed te gaan als een Disney karakter die willen meeten?

Ik weet dat er vorige jaar ook een Disneymeet was met leuke foto's tot gevolg.


Ik zelf ben op zondag aanwezig als Rapunzel. Ik sta nog niet op bovenstaande foto, hopelijk dit jaar wel!





Edit Dragy: topic verplaatst
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

@Myownsecret: Ja ik ga! Als wat weet ik nog niet.. als het heel lekker weer wordt doe ik Tinkerbell aan!
Anders wordt het Alice of Cinderella.
Ik weet niet of er weer een foto moment gaat komen, zit wel in die facebook groep dus als er meer over duidelijk is zet ik het hier wel neer :)

Wat ga jij aan doen? Welke dag? Ik ben er zaterdag!
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

heel cool om te zien!! veel plezier alvast!! lijkt me heel gaaf
wat is er allemaal te doen? waar? enzo?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Myownsecret
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2015, 09:33

Ik zelf ga op zondag als Rapunzel. Ik zeul mijn vriendje mee als Flyn Rider dus er is iedergeval een couple :P

@miss Ariel de elf fantasy fair is een fantasy evenement op het kasteel de Haar. Er komen beroemde (fantasy/science fiction) schrijvers/acteurs langs. Er zijn kraampjes waar je dingen kan kopen, zwerkbal toernooien, middeleeuwse muziek. Eigenlijk ben je een dagje even ergens anders. Ze hebben ook een website maar ik weet niet of ik deze hier mag posten.

Mijn rapunzel pruik ben ik nu aan het versieren met bloementjes. Mijn jurk wordt nu in China gemaakt. Hopelijk is hij op tijd!
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Myownsecret schreefCOLONIEigenlijk ben je een dagje even ergens anders. Ze hebben ook een website maar ik weet niet of ik deze hier mag posten.
Tuurlijk mag dit! Het forum is er om onze passie met anderen te delen, dus doe maar :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Myownsecret
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2015, 09:33

Je kan meer over de elf fantasy fair vinden hier:

http://elfia.com/events/elfia-haarzuilens-2015-en-gb/
Elfia (Voorheen Elf Fantasy Fair) is een festival dat is geconcentreerd rond de expressie van dromen. Kostuums zijn de meest voor de hand liggende manier om deze dromen vorm te geven. Vaak zijn ze geinspireerd op de kleding van karakters uit tv series, films of comics. Maar we gaan ook verder dan kostuums alleen: muziek, fotografie, body art, voertuigen, het zijn allemaal mogelijkheden om je dromen te uiten.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Is ook in Arcen toch? Wil ik altijd nog een keer naartoe.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Myownsecret schreefCOLONJe kan meer over de elf fantasy fair vinden hier:

http://elfia.com/events/elfia-haarzuilens-2015-en-gb/
Elfia (Voorheen Elf Fantasy Fair) is een festival dat is geconcentreerd rond de expressie van dromen. Kostuums zijn de meest voor de hand liggende manier om deze dromen vorm te geven. Vaak zijn ze geinspireerd op de kleding van karakters uit tv series, films of comics. Maar we gaan ook verder dan kostuums alleen: muziek, fotografie, body art, voertuigen, het zijn allemaal mogelijkheden om je dromen te uiten.
bedankt! ziet er heel gaaf uit!! dit jaar zal wel moeilijk gaan aangezien het al volgende maand is
maar misschien volgend jaar ;) wil je een review en foto's posten als je bent geweest?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar