Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 328 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Disney kostuums voor kleine prins(es)jes 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Woonplaats: Klein dorp vlakbij Haarlem, helaas iets te ver van Disney af.
   Reageer met citaat
Bericht Disney kostuums voor kleine prins(es)jes
Ik kan echt niet kiezen. Voor mij veranderd dat elke dag. Al heb ik mijn dochtertje wel een Anna jurk gegeven voor ons aankomende bezoekje, maar zit nu al te kijken naar andere jurkjes voor haar.

DLP 1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
DLC 1999 1x

Zo 30 Okt 2016, 16:43
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Disney kostuums voor kleine prins(es)jes
Tess81 schreef:
Ik kan echt niet kiezen. Voor mij veranderd dat elke dag. Al heb ik mijn dochtertje wel een Anna jurk gegeven voor ons aankomende bezoekje, maar zit nu al te kijken naar andere jurkjes voor haar.

hihihihi, zo herkenbaar.

Volg onze avonturen op instagram

Ma 31 Okt 2016, 10:31
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mama van prinsesjes schreef:
Tess81 schreef:

hihihihi, zo herkenbaar.

Hihi Toen ik zwanger was, maakte het me niet uit of het een jongetje of een meisje zou worden, maar nu ben ik super blij met een meisje :) Mijn eigen Disney prinsesje. Het is alleen gevaarlijk voor mijn portemonee. hihi, gelukkig bestaat Aliexpress voor de jurkjes.

Mensen die mij kennen zouden denken dat Merida mijn favoriete prinses is, aangezien ik een soort voorkeur heb voor de Keltische cultuur en muziek. Misschien op zoek naar een Merida jurk :thumbs:

DLP 1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
DLC 1999 1x

Di 01 Nov 2016, 08:13
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Tess81 schreef:
Tess81 schreef:

hihihihi, zo herkenbaar.

Hihi Toen ik zwanger was, maakte het me niet uit of het een jongetje of een meisje zou worden, maar nu ben ik super blij met een meisje :) Mijn eigen Disney prinsesje. Het is alleen gevaarlijk voor mijn portemonee. hihi, gelukkig bestaat Aliexpress voor de jurkjes.

Mensen die mij kennen zouden denken dat Merida mijn favoriete prinses is, aangezien ik een soort voorkeur heb voor de Keltische cultuur en muziek. Misschien op zoek naar een Merida jurk :thumbs:

:thumbs: Ik heb altijd gezegd dat ik meisjes wou, niemand die me geloofde. Maar ik ben zo blij met mijn prinsesjes. Merida jurkjes zijn te mooi. We hebben er 2 uit dlp. Ze staan Melissa zo goed. Ow, mijn vriendin zei dat ze ook te koop worden aangeboden via marktplaats, na genoeg nieuw.

Di 01 Nov 2016, 08:55
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Oh even kijken!!!
Thanks!! Had het anna jurkje voor 9 euro gekocht op aliexpress :) Dat is nog eens leuk shoppen, dan vind ik het niet erg om iedere dag een andere prinsessen jurk aan te doen :)

DLP 1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
DLC 1999 1x

Di 01 Nov 2016, 09:19
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Disney kostuums voor kleine prins(es)jes
Tess81 schreef:
Oh even kijken!!!
Thanks!! Had het anna jurkje voor 9 euro gekocht op aliexpress :) Dat is nog eens leuk shoppen, dan vind ik het niet erg om iedere dag een andere prinsessen jurk aan te doen :)

Ja klopt, aliexpress is echt top hier voor. We zijn ooit eens begonnen met het verzamelen van alle prinsessenjurken. Maar na de 3e frozenjurk hebben we het maar opgegeven. :roll: Gisteren waren mijn tante en oom bij ons, mijn oom zei al: het lijkt hier wel een kostuumshop. :roll:

Het is zo jammer dat Melissa ondertussen uit de jurkjes raken. Ze past nog net in de grootste beschikbare maat.

Di 01 Nov 2016, 11:23
Bericht 6 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Tess81 schreef:
Oh even kijken!!!

Ja klopt, aliexpress is echt top hier voor. We zijn ooit eens begonnen met het verzamelen van alle prinsessenjurken. Maar na de 3e frozenjurk hebben we het maar opgegeven. :roll: Gisteren waren mijn tante en oom bij ons, mijn oom zei al: het lijkt hier wel een kostuumshop. :roll:

Het is zo jammer dat Melissa ondertussen uit de jurkjes raken. Ze past nog net in de grootste beschikbare maat.

Nooit douaneproblemen gehad?

Di 01 Nov 2016, 11:46
Bericht 7 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Tess81 schreef:
Oh even kijken!!!

Nooit douaneproblemen gehad?

Nee, tot € 20 betaal je geen douanekosten en btw, ten minste bij ons in Nederland niet. Ik bestel ook niet zo heel veel tegelijk.

Di 01 Nov 2016, 11:51
Bericht 8 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik bedoel omdat het fake is ;) (boete + vernietiging goederen)

Di 01 Nov 2016, 12:04
Bericht 9 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Ik bedoel omdat het fake is ;) (boete + vernietiging goederen)

Nog nooit last van gehad.

Di 01 Nov 2016, 12:07
Bericht 10 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Gelukkig :D. Heb paar weken terug nepmerk sint/kerstcadeautje besteld maar de schrik zit er wel een beetje in :/

Di 01 Nov 2016, 12:10
Bericht 11 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Gelukkig :D. Heb paar weken terug nepmerk sint/kerstcadeautje besteld maar de schrik zit er wel een beetje in :/

ow, wat erg. :( nou ja, de elsa jurken zijn ook meer blauwe jurkjes met glittertjes en cape, niet echt namaak, maar een afgeleide. ik denk dat ze daar niet echt veel aan kunnen doen.

Di 01 Nov 2016, 12:15
Bericht 12 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hangt er geen plakaatje aan van Disney? Want daar alleen al kunnen ze je op pakken.

Di 01 Nov 2016, 12:21
Bericht 13 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Hangt er geen plakaatje aan van Disney? Want daar alleen al kunnen ze je op pakken.

:D nope

Di 01 Nov 2016, 12:22
Bericht 14 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Aliexpress is prima voor lijkt-erop-jurken, kwaliteit is prima als je er zelf nog wat aan doet, zelf een keertje extra zomen/stikken enz enz. Maar ik moet zeggen dat de jurken van Disney echt hun geld meer dan waard zijn. Het is even schikken als je de prijzen ziet, maar de kwaliteit is zo veel beter, ze zijn veel mooier en mijn prinsesjes hebben er echt jarenlang plezier van.

We hebben ook jurken hangen van de speelgoedwinkels en kruidvat, maar ook daar van zie je gewoon dat de kwaliteit vele malen minder is en die zien er ook veel minder mooi, gaan al stuk na een paar keer dragen.

Dus eigenlijk koop ik het liefste gewoon jurken in het park of in de Disneystore (hoe decadent). We hebben momenteel uit de store en uit de parken (dlp en hkdl): Belle, Doornroosje, Ariel (trouwjurk), Rosetta, Rapunzel, Merida (in 2 maten), assepoester, Minni Mouse (2 soorten) en Tiana. Als ik dan zie dat mijn prinsesjes er nog bijna dagelijks plezier van hebben, dan vind ik het wel waard.

We dwalen trouwens af, als er interesse is in discussie over prinsessenjurken, maak ik er zo even een apart topic voor.

Di 01 Nov 2016, 12:30
Bericht 15 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 328 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende