Disney autograph book

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ik zit eraan te denken zo'n handtekeningenboekje te kopen/maken. Maar heb hieromtrent een paar vraagjes.

1. Is het nuttig om daar al mee te beginnen met een 2,5 jarige of toch nog wat wachten tot ze ouder zijn?
2. Hoe is de binnenkant? Is dat al voorgedrukt per figuur of gewoon witte pagina's? Indien al figuren, welke precies? Want ik neem aan dat niet alle mogelijke figuren rondlopen ;).
3. Zijn er die dit zelf hebben gemaakt? Foto's!!!! :D
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

1. Ik denk dat jij dat het beste kan beoordelen of jouw 2,5 jarige dat leuk gaat vinden. Het is sowieso leuk voor in het foto-album. Foto van je kleine met character en handtekening erbij.
2. De boekjes die je ter plaatse koopt hebben witte, lege bladen.
3. Ik in ieder geval niet, maar ik vind het er wel leuk uitzien!!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

1. persoonlijk lijkt het mij altijd leuk omdat je er altijd nog eens in kunt terug bladeren en je kan er idd ook de foto's bij plakken dus soort fotoalbum met een beetje extra magie van maken ;)

2. als je zoals Iejoortje zegt een boekje ter plaatse koopt zullen ze lege pagina's hebben
als je ze zelf maak kan je voor gekleurde pagina's kiezen met of zonder personage, etc

3. voor onze WDW trip heb ik een boekje gemaakt maar meer in de zin van naar mijn zin gemaakt haha. had een fotoboekje bij de hema gehaald, had graag zwarte pagina's dus zorg dan voor een zilvere of witte stift ;) de voorkant had een soort kader die ik met voor mij toepasselijke woorden versierde. vanbinnen plakte ik de foto's die met de fuij cam zijn gemaakt en ook wat handtekeningen staan erin.
ik zal er eens foto's van maken ;) maar heb al veel mooiere kunstwerken gezien hahah
je kan er je eigen ding van maken ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Miss Ariel schreefCOLON1. persoonlijk lijkt het mij altijd leuk omdat je er altijd nog eens in kunt terug bladeren en je kan er idd ook de foto's bij plakken dus soort fotoalbum met een beetje extra magie van maken ;)

2. als je zoals Iejoortje zegt een boekje ter plaatse koopt zullen ze lege pagina's hebben
als je ze zelf maak kan je voor gekleurde pagina's kiezen met of zonder personage, etc

3. voor onze WDW trip heb ik een boekje gemaakt maar meer in de zin van naar mijn zin gemaakt haha. had een fotoboekje bij de hema gehaald, had graag zwarte pagina's dus zorg dan voor een zilvere of witte stift ;) de voorkant had een soort kader die ik met voor mij toepasselijke woorden versierde. vanbinnen plakte ik de foto's die met de fuij cam zijn gemaakt en ook wat handtekeningen staan erin.
ik zal er eens foto's van maken ;) maar heb al veel mooiere kunstwerken gezien hahah
je kan er je eigen ding van maken ;)
Leuk! Ik kijk ernaar uit ;)
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik heb er ook zelf een gemaakt, voor de meest voorkomende characters een pagina aangepast aan hun stijl. En wat standaard pagina's met het kasteel, voor characters die geen eigen pagina hadden. Zal er vanavond wat foto's van maken en posten.
De reacties die je erop krijgt zijn de moeite van het zelf knutselen waard!
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Had nog even tijd, dus meteen maar ff een paar foto's gemaakt :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wauw annet, dat is mooi.

1) toen mijn dochtertje voor het eerst ging was ze 2,5 en ze was er heel fanatiek in. Ze vond het wonderleuk. Maar we hadden geen fotoboek, maar een goedkoop kussensloop gekocht bij de ikea en textiel stiften meegenomen. Het kussen gebruikt ze nu nog steeds, staat op haar bed. Ik zal eens een foto opzoeken.

2) ik heb ergens een boekje lighen van 10-20 jaar geleden toen we met z'n 2-en gingen. Maar daar hebben we eigenlijk nooit wat mee gedaan.

3) voor de vorige trip wou ik eigenlijk een eigen boekje maken, maar ik was ook al bezig met een activiteitenboek en spelletjes zelf maken in de auto, dat ik toch heb besloten voor iets kant en klaars te kiezen. Ik heb gekozen voor dit boek:

Afbeelding

We hebben al jaren de Fuji Instax camera en al een flinke verzameling fotootjes. Michelle vind het ook leuk om ze af te geven. Gelukkig zijn we met z'n 2-en, mijn man bedient dan de ene en ik de andere camera.

Ik zal straks even foto materiaal zoeken.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

O waw Annet!!!!! Het is een boek alla fotoboek dat je in het kruidvat kan laten maken veronderstel ik? Echt leuk!

Kussensloop klinkt ook leuk Mama van prinsesjes!

We hebben nog een grote 4m tijd gelukkig. Maar mijn handen kriebelen nu al :D
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ik geloof dat ik er laatst een foto van had geplaatst:

Afbeelding

Dit is die van Melissa.
Ehhhh, niet aangestoken met de Disney-virus of zo hoor. *ahum*



Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Oh wat een leuk handtekeningen boek Annet !!!
Het is iets tussen een scrapbook en handtekeningen boek .
I like it !!!

En dat kussen van Melissa wil ik ook wel hebben hahaha !
geweldig ..... Op zo een kussen moet je gewoon heerlijk slapen :)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

D-Tekenaar schreefCOLON
En dat kussen van Melissa wil ik ook wel hebben hahaha !
geweldig ..... Op zo een kussen moet je gewoon heerlijk slapen :)
Hahaha, helaas, ze mag er niet op slapen want ik durf het niet te wassen. Hij is echt voor de sier.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ja snap ik wel !!!
Zou zonde zijn als er wat mee gebeurt .
Maar er naar kijken is ook al leuk hahaha :thumbs:
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Als ik dit zie denk ik dat ik ook maar eens ga scrapbooken voor over een jaartje of 5. :D Toch wel heel erg leuk!!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

O, die heb ik idd onlangs zien passeren mama van prinsesjes :D. Nu ben ik aan het twijfelen tss een boek of iets van stof. Volgende week ga ik naar een stoffenbeurs, mss zie ik daar iets leuks. Of een t-shirt ofzo. Wel stom dat we putje winter gaan :(. Mss dan wel nog eens een dagje in mei/juni, maar dan heb je niet zoveel tijd om te verzamelen :(
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik heb een t-shirt laten signeren en dan nog iets dat jullie niet hebben hahahahah lol
En ik vind het t-shirt nog steeds wel heel leuk . Ik draag het vaak in het park en heb het laten bewerken .
Dus ik slaap er ook mee :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar