Disney kostuums voor kleine prins(es)jes

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Ik kan echt niet kiezen. Voor mij veranderd dat elke dag. Al heb ik mijn dochtertje wel een Anna jurk gegeven voor ons aankomende bezoekje, maar zit nu al te kijken naar andere jurkjes voor haar.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Tess81 schreefCOLONIk kan echt niet kiezen. Voor mij veranderd dat elke dag. Al heb ik mijn dochtertje wel een Anna jurk gegeven voor ons aankomende bezoekje, maar zit nu al te kijken naar andere jurkjes voor haar.
hihihihi, zo herkenbaar.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Tess81 schreefCOLONIk kan echt niet kiezen. Voor mij veranderd dat elke dag. Al heb ik mijn dochtertje wel een Anna jurk gegeven voor ons aankomende bezoekje, maar zit nu al te kijken naar andere jurkjes voor haar.
hihihihi, zo herkenbaar.

Hihi Toen ik zwanger was, maakte het me niet uit of het een jongetje of een meisje zou worden, maar nu ben ik super blij met een meisje :) Mijn eigen Disney prinsesje. Het is alleen gevaarlijk voor mijn portemonee. hihi, gelukkig bestaat Aliexpress voor de jurkjes.

Mensen die mij kennen zouden denken dat Merida mijn favoriete prinses is, aangezien ik een soort voorkeur heb voor de Keltische cultuur en muziek. Misschien op zoek naar een Merida jurk :thumbs:
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Tess81 schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
Tess81 schreefCOLONIk kan echt niet kiezen. Voor mij veranderd dat elke dag. Al heb ik mijn dochtertje wel een Anna jurk gegeven voor ons aankomende bezoekje, maar zit nu al te kijken naar andere jurkjes voor haar.
hihihihi, zo herkenbaar.

Hihi Toen ik zwanger was, maakte het me niet uit of het een jongetje of een meisje zou worden, maar nu ben ik super blij met een meisje :) Mijn eigen Disney prinsesje. Het is alleen gevaarlijk voor mijn portemonee. hihi, gelukkig bestaat Aliexpress voor de jurkjes.

Mensen die mij kennen zouden denken dat Merida mijn favoriete prinses is, aangezien ik een soort voorkeur heb voor de Keltische cultuur en muziek. Misschien op zoek naar een Merida jurk :thumbs:
:thumbs: Ik heb altijd gezegd dat ik meisjes wou, niemand die me geloofde. Maar ik ben zo blij met mijn prinsesjes. Merida jurkjes zijn te mooi. We hebben er 2 uit dlp. Ze staan Melissa zo goed. Ow, mijn vriendin zei dat ze ook te koop worden aangeboden via marktplaats, na genoeg nieuw.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Oh even kijken!!!
Thanks!! Had het anna jurkje voor 9 euro gekocht op aliexpress :) Dat is nog eens leuk shoppen, dan vind ik het niet erg om iedere dag een andere prinsessen jurk aan te doen :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Tess81 schreefCOLONOh even kijken!!!
Thanks!! Had het anna jurkje voor 9 euro gekocht op aliexpress :) Dat is nog eens leuk shoppen, dan vind ik het niet erg om iedere dag een andere prinsessen jurk aan te doen :)
Ja klopt, aliexpress is echt top hier voor. We zijn ooit eens begonnen met het verzamelen van alle prinsessenjurken. Maar na de 3e frozenjurk hebben we het maar opgegeven. :roll: Gisteren waren mijn tante en oom bij ons, mijn oom zei al: het lijkt hier wel een kostuumshop. :roll:

Het is zo jammer dat Melissa ondertussen uit de jurkjes raken. Ze past nog net in de grootste beschikbare maat.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Tess81 schreefCOLONOh even kijken!!!
Thanks!! Had het anna jurkje voor 9 euro gekocht op aliexpress :) Dat is nog eens leuk shoppen, dan vind ik het niet erg om iedere dag een andere prinsessen jurk aan te doen :)
Ja klopt, aliexpress is echt top hier voor. We zijn ooit eens begonnen met het verzamelen van alle prinsessenjurken. Maar na de 3e frozenjurk hebben we het maar opgegeven. :roll: Gisteren waren mijn tante en oom bij ons, mijn oom zei al: het lijkt hier wel een kostuumshop. :roll:

Het is zo jammer dat Melissa ondertussen uit de jurkjes raken. Ze past nog net in de grootste beschikbare maat.
Nooit douaneproblemen gehad?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Stitch87 schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
Tess81 schreefCOLONOh even kijken!!!
Thanks!! Had het anna jurkje voor 9 euro gekocht op aliexpress :) Dat is nog eens leuk shoppen, dan vind ik het niet erg om iedere dag een andere prinsessen jurk aan te doen :)
Ja klopt, aliexpress is echt top hier voor. We zijn ooit eens begonnen met het verzamelen van alle prinsessenjurken. Maar na de 3e frozenjurk hebben we het maar opgegeven. :roll: Gisteren waren mijn tante en oom bij ons, mijn oom zei al: het lijkt hier wel een kostuumshop. :roll:

Het is zo jammer dat Melissa ondertussen uit de jurkjes raken. Ze past nog net in de grootste beschikbare maat.
Nooit douaneproblemen gehad?
Nee, tot € 20 betaal je geen douanekosten en btw, ten minste bij ons in Nederland niet. Ik bestel ook niet zo heel veel tegelijk.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ik bedoel omdat het fake is ;) (boete + vernietiging goederen)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Stitch87 schreefCOLONIk bedoel omdat het fake is ;) (boete + vernietiging goederen)
Nog nooit last van gehad.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Gelukkig :D. Heb paar weken terug nepmerk sint/kerstcadeautje besteld maar de schrik zit er wel een beetje in :/
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Stitch87 schreefCOLONGelukkig :D. Heb paar weken terug nepmerk sint/kerstcadeautje besteld maar de schrik zit er wel een beetje in :/
ow, wat erg. :( nou ja, de elsa jurken zijn ook meer blauwe jurkjes met glittertjes en cape, niet echt namaak, maar een afgeleide. ik denk dat ze daar niet echt veel aan kunnen doen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Hangt er geen plakaatje aan van Disney? Want daar alleen al kunnen ze je op pakken.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Stitch87 schreefCOLONHangt er geen plakaatje aan van Disney? Want daar alleen al kunnen ze je op pakken.
:D nope
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Aliexpress is prima voor lijkt-erop-jurken, kwaliteit is prima als je er zelf nog wat aan doet, zelf een keertje extra zomen/stikken enz enz. Maar ik moet zeggen dat de jurken van Disney echt hun geld meer dan waard zijn. Het is even schikken als je de prijzen ziet, maar de kwaliteit is zo veel beter, ze zijn veel mooier en mijn prinsesjes hebben er echt jarenlang plezier van.

We hebben ook jurken hangen van de speelgoedwinkels en kruidvat, maar ook daar van zie je gewoon dat de kwaliteit vele malen minder is en die zien er ook veel minder mooi, gaan al stuk na een paar keer dragen.

Dus eigenlijk koop ik het liefste gewoon jurken in het park of in de Disneystore (hoe decadent). We hebben momenteel uit de store en uit de parken (dlp en hkdl): Belle, Doornroosje, Ariel (trouwjurk), Rosetta, Rapunzel, Merida (in 2 maten), assepoester, Minni Mouse (2 soorten) en Tiana. Als ik dan zie dat mijn prinsesjes er nog bijna dagelijks plezier van hebben, dan vind ik het wel waard.

We dwalen trouwens af, als er interesse is in discussie over prinsessenjurken, maak ik er zo even een apart topic voor.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar