[2016] Mickey and the Magician button

Regelmatig maken we nieuwe buttons, van seizoenen of voor meetings. Deze vind je hier, sommige kan je ook nog bestellen.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wil je graag een button van de nieuwste show Mickey and the Magician in het Walt Disney Studios Park?
Stuur een e-mail (met je adresgegevens, je forumnaam en het aantal te bestellen buttons) naar info@cafemickey.com. We vragen €1,5 per button.

Afbeelding

Snel zijn is de boodschap, want er zijn maar een beperkt aantal beschikbaar!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Aangezien ik ze tot nu toe bijna allemaal heb, heb ik deze ook maar weer besteld :)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wie wilt kan er nog bestellen! Het zijn wel de laatste...
Prins Adam schreefCOLONWil je graag een button van de nieuwste show Mickey and the Magician in het Walt Disney Studios Park?
Stuur een e-mail (met je adresgegevens, je forumnaam en het aantal te bestellen buttons) naar info@cafemickey.com. We vragen €1,5 per button.

Afbeelding

Snel zijn is de boodschap, want er zijn maar een beperkt aantal beschikbaar!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Van morgen ging ik studio's binnen en ik zie een cast member en net voor ik hem voorbij ga zie ik een zeer bekende button. Ik meteen in de rem en wees naar de button. Hij vroeg waar we vandaan kwamen dus wij Nederland. Hij zij dat hij hem via hier had gekregen en dat hij die mocht dragen omdat er geen logo op staat. Hij was heel blij met deze button Mickey and the Magician button . Ik liet hem meteen onze tas zien die vol stond met de buttons van hier. Hij vond ze leuk.

Nou is mijn verhaal nog niet over toen we in een rij stonden loopt een cast member langs en ziet de tas en blijft staan om de buttons er op te bekijken. Daarna liep hij een stukje weg ik lachend mijn moeder uitgelegd dat hij naar de buttons keek. Dan komt hij naar ons toe en begint er over. Dat hij ze zo leuk vind en helemaal weg is van de buttons en omdat hij aardig is hij ons iets wilt geven.....we kregen een button vanuit Orlando waar goofy op staat met i'm celebrating op staat. Dit vond ik zo lief dat we hem onze Mickey and the Magician button hebben gegeven als dank. Was heel bijzonder.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Heel leuk verhaal!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar