Algemene informatie over Walt Disney World

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Cinderella Castle verwelkomt terug gasten in Magic Kingdom Park


Afbeelding

Nieuwe gezondheids- en veiligheidsmaatregelen werden ingevoerd in de Walt Disney World parken, zoals fysieke afstanden en aangepaste restaurantmenu's, en in het Magic Kingdom Park is ook de koninklijke make-over van het geliefde kasteel voortgezet.

Afbeelding

Cinderella Castle is momenteel bezig met een koninklijke make-over en het werk is bijna klaar! Het gekoesterde icoon in het hart van Walt Disney World Resort krijgt moedige, glinsterende en vorstelijke verbeteringen die passen bij The Most Magical Place on Earth.

Walt Disney Imagineering hielp bij het selecteren van het nieuwe koninklijke kleurenschema om Cinderella Castle zijn glinsterende nieuwe look te geven. Speciale elementen, zoals een saffierstoflaag op de blauwe daken en een gouden randje, werden toegevoegd om de iconische spitsen te laten schitteren in de zon. Hier is een voorproefje van de koninklijke nieuwe look, waarbij u misschien onze schilders de laatste verflagen ziet aanbrengen en de laatste hand leggen.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Met oudejaarsavond zullen de parken van Walt Disney World en Disney Springs niet open zijn tot na middernacht zoals gebruikelijk.
Dit om de gasten en de Cast Member de nodige veiligheid te kunnen garanderen op dit drukke moment in de parken.

De openingstijden van de parken zijn als volgt:
Magic Kingdom, 8u tot 23u
EPCOT 10u tot 22u
Disney’s Hollywood Studios, 9u tot 21u
Disney’s Animal Kingdom Theme Park, 7u tot 20u
Disney Springs, 10u tot 23u

De gasten van de Disney hotels zullen kunnen kijken naar een vooraf opgenomen vuurwerk op tv en andere feestelijke activiteiten.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Net gelezen dat van 2022 Disney stopt met de magical express. Ik vind het persoonlijk wel spijtig want vond het heel gemakkelijk. En met de filmpjes was je direkt in Disney mood :)

https://disneyparks.disney.go.com/blog/ ... ld-resort/
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Dat klopt, maar Mears, die nu ook de ritten verzorgt, blijft wel van vliegveld naar wdwresorts rijden.
Alleen moet je nu reserveren bij hun en betalen.
Maar ze zetten je nog wel gewoon bij je resort af.
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

Voor de WDW wachters om te boeken..... Free dining is nu beschikbaar voor boekingen in 2022 in de vorm van Dining credits.
Zo te zien alleen bij de duurdere kamers per resort.
Tevens 200$ gifcard en een Celebration Gift Basket.
Gebruikers-avatar
-jose-
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2014, 17:21

De dining credit is een stap in de goede richting, maar ik hoop toch dat het free dining plan nog een keer terugkomt
hey there, hi there, ho there. It's a DISNEY kind of day

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

ik ook Jose, vond dat 1 van de beste perken die ze aanboden. :lol:
-jose- schreefCOLONDe dining credit is een stap in de goede richting, maar ik hoop toch dat het free dining plan nog een keer terugkomt
[/quote][/quote]
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Jullie vinden deze aanbieding hier: https://www.cafemickey.com/news/index.p ... sney-world

Er zijn wel wat leuke extra's. Free dining zal niet meteen terug komen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marijke97
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2017, 12:04

eindelijk kunnen we weer plannen, dit zal ons eerste tripje naar walt disney world zijn. Nu zag ik op de Ierse site dat je kan boeken voor 2023 maar voorlopig enkel telefonisch. Iemand een idee wanneer de online boekingen open zouden gaan?

Ook iemand een idee wat de beste periode is om te gaan? We zouden 2weken gaan. Nu hadden we eerst Eind januari-begin februari in gedachten. Maar we willen toch zeker wat warme temperaturen. Is mei redelijk te doen? We willen geen overvolle parken. :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marijke97 schreefCOLONeindelijk kunnen we weer plannen, dit zal ons eerste tripje naar walt disney world zijn. Nu zag ik op de Ierse site dat je kan boeken voor 2023 maar voorlopig enkel telefonisch. Iemand een idee wanneer de online boekingen open zouden gaan?

Ook iemand een idee wat de beste periode is om te gaan? We zouden 2weken gaan. Nu hadden we eerst Eind januari-begin februari in gedachten. Maar we willen toch zeker wat warme temperaturen. Is mei redelijk te doen? We willen geen overvolle parken. :D
Wij zijn ooit in mei geweest en dat viel best mee. Enkel de weekends en vooral de lange weekends zijn drukker. Ook oktober vonden we goed en net iets beter kwa weer. In mei kon het best warm zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

marijke97 schreefCOLON 20 Feb 2022, 16:57 eindelijk kunnen we weer plannen, dit zal ons eerste tripje naar walt disney world zijn. Nu zag ik op de Ierse site dat je kan boeken voor 2023 maar voorlopig enkel telefonisch. Iemand een idee wanneer de online boekingen open zouden gaan?

Ook iemand een idee wat de beste periode is om te gaan? We zouden 2weken gaan. Nu hadden we eerst Eind januari-begin februari in gedachten. Maar we willen toch zeker wat warme temperaturen. Is mei redelijk te doen? We willen geen overvolle parken. :D
Meestal komen in April de aanbiedingen voor 2023 online.

Ik ben nu 1 keer eind April-begin Mei naar WDW geweest, net na Spring-Break. Lekker weer en niet te druk vond ik. Daarom dit jaar weer eind april.
Gebruikers-avatar
marijke97
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2017, 12:04

Edwin schreefCOLON
marijke97 schreefCOLON 20 Feb 2022, 16:57 eindelijk kunnen we weer plannen, dit zal ons eerste tripje naar walt disney world zijn. Nu zag ik op de Ierse site dat je kan boeken voor 2023 maar voorlopig enkel telefonisch. Iemand een idee wanneer de online boekingen open zouden gaan?

Ook iemand een idee wat de beste periode is om te gaan? We zouden 2weken gaan. Nu hadden we eerst Eind januari-begin februari in gedachten. Maar we willen toch zeker wat warme temperaturen. Is mei redelijk te doen? We willen geen overvolle parken. :D
Meestal komen in April de aanbiedingen voor 2023 online.

Ik ben nu 1 keer eind April-begin Mei naar WDW geweest, net na Spring-Break. Lekker weer en niet te druk vond ik. Daarom dit jaar weer eind april.
Dan zal het voor ons ook dan worden waarschijnlijk. We houden wel van het warme weer en ik wil toch graag de waterparken meenemen. Zag dat het dit jaar in januari wel heel koud was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
marijke97
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2017, 12:04

Eindelijk is wdw boekbaar voor 2023. Zijn er tips and tricks? Waar moeten we op letten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marijke97 schreefCOLON 19 Mrt 2022, 11:18 Eindelijk is wdw boekbaar voor 2023. Zijn er tips and tricks? Waar moeten we op letten? Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zie nog niet echt een aanbieding. Weet ook niet of die er nog komt
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

marijke97 schreefCOLONEindelijk is wdw boekbaar voor 2023. Zijn er tips and tricks? Waar moeten we op letten? Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zou even wachten op April. Dan komen meestal de packagedeals op de Ierland site.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar