My Disney Experience: MAGIC BAND ''My Magic +''/Fast pass +

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Als je al magic bands hebt van vorige trip, en je boekt weer met zelfde account en zet het inzelfde mde, krijg je dan weer magic bands, of moet je oude gebruiken.
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Volgens mij krijg je bij elke nieuwe reservering in een resort nieuwe Magic Bands toch? De oude kun je natuurlijk ook koppelen en gebruiken.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

PER 10 APRIL GAAN DISNEY FASTPASS+ UPDATES IN WERKING

Afbeelding

We wisten al dat er hard aan gewerkt werd door Disney, maar nu gaat het vanaf 10 april in werking: een aantal zeer belangrijke updates voor de FastPass+ bij Walt Disney World. Na het boeken van de eerste 1-2 of 3 FastPass+ reserveringen (je hebt nu de mogelijkheid om tussen de 1 en 3 te kiezen en niet verplicht altijd 3) kunnen de bezoekers een oneindig aantal extra FP+ reserveringen maken via de MyDisneyExperience app. Deze kunnen 1 voor 1 gemaakt worden, dus zodra je klaar bent met je als eerste gedane reserveringen, dan kun je verder gaan, 1 voor 1. Je moet dan eerst de attractie gedaan hebben via je FP+ reservering en dan kun je pas de volgende boeken. Alles kan nu via je eigen MyDisneyExperience app.
Ook met dit verbeterde systeem, kun je een attractie en tijd voor de attractie tegelijk kiezen, in plaats van af te wachten welke tijden er aangeboden worden voor de 3 eerste attractie-keuzes. Dit moet het mogelijk maken voor de bezoekers om hun dagelijkse plannen beter aan te passen naar hun voorkeur. Andere nieuwe functies zijn onder meer de mogelijkheid om individuele gasten uit een FastPass+ reservering te schrappen en de mogelijkheid om een enkele FastPass+ attractie te annuleren i.p.v. ze allemaal te moeten verwijderen. Met deze veranderingen zal de Quick Picks FP+ optie worden verwijderd.

Bron: ‪‎WDW‬ News Today / Ben's Orlandotips Facebookpagina
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Oei..... Op zich hele goede veranderi gen maar we hebben vakantie en geen werkweek voor ogen. Manlief gaat me vervloeken als ik constant de telefoon er bij pak om fastpass te boeken en dan daarnaast ook de DAS card plannen..... Zo verlies je wel heel erg het we zien wel wat we doen en wanneer wat voor ons ook een belangrijk onderdeel van de vakantie is. Loop nu al de planning te maken voor een reis over 6 maanden omdat ik woendag enkele restuarants vast kan gaan leggen......
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Gaat nu wel handiger zijn.anders moest je in rij kiosk staan.
Nu kan je gewoon als je bij attractie in rij staat of rondloopt kijken of er nog fp 's over zijn.
Al verwacht ik in de zomer aan het einde van middag niet dat er nog veel over zijn.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bedankt om te delen Tinkerbelletje
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Begrijp ik het nou goed dat het zo werkt:
Stel, je hebt om 10uur een FP+ voor Sourin, en na 10u kan je pas de volgende aanvragen? Dus als je een beetje pech hebt, zijn dan de FP+ voor bijvoorbeeld Test Trek pas beschikbaar om 20uur, en dat je tussen 10 en 20u geen gebruik kan maken van een andere FP+?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Laura schreefCOLONBegrijp ik het nou goed dat het zo werkt:
Stel, je hebt om 10uur een FP+ voor Sourin, en na 10u kan je pas de volgende aanvragen? Dus als je een beetje pech hebt, zijn dan de FP+ voor bijvoorbeeld Test Trek pas beschikbaar om 20uur, en dat je tussen 10 en 20u geen gebruik kan maken van een andere FP+?
Volgens mij boek je gewoon 60 of 30 dagen van te voren thuis 3 Fastpassen.
Wanneer je in het park bent en om 10:00uur een Fastpass voor Test Track hebt, kun je wanneer je deze gedaan hebt meteen weer een nieuwe Fastpass reserveren via de app. Dus naast de andere 2 Fastpassen die je al gereserveerd had.

We zullen het eind april uit gaan proberen als we in Disney World zijn, dus ik zal hier wel laten weten of het goed werkt en hoe het precies werkt :)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

das makkelijk , dan weet ik al hoe het werkt in aug ;)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ah thanks Tinkerbelletje. Zoals jij het beschrijft is het voor mij al een stuk positiever dan wat ik dacht!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Fijn, Tinkerbelletje als je het dan hier kan beschrijven! Word ik er misschien ook iets wijzer van :-p
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

New FastPass+ Enhancements at Walt Disney World Resort

Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

vanaf 18 mei 2016 komt er een verandering in het reserveren en boeken van fastpassen in wdw.
ipv dat je om 00.00 kunt reserveren is het nu net als bij restaurants reserveren om 7.00
de 60 dagen grens voor onsite en 30 dagen grens voor offsite blijft.

vind dit zelf minder handig. 00.00 uur in usa was 6.00 uur hier dus kan ik voor werk reserveren.
7.00 usa is 13.00 uur hier dus als je dan aan het werk bent mis je goede fp's
gelukkig ( heb ff op kalender gekeken ;) ) valt de 60 dagen grens op mijn vrije dag.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Vind het voor europa wel veel gunstiger want nu moeten de amerikanen er optijd voor klaar zitten lees bed uitkomen en voor westkust personen word het wel erg vroeg in de morgen dat ze kunnen gaan reserveren. De oostkust mensen zitten ook nog eens een x met spittijd in huishouden kids die naar school moeten zelf naar werk. Oke wij moeten romd 12 uur tijd hebben maar dasbeter in te plannen dan voor de amerikanen nu.

Merkte het bij reserveren van restaurants al dat we stapje voor hebben. En zo is de kans dat we geliefde FP+ op geliefde tijden kunnen bemachtigen is nu gewoon domweg groter. Heel simpel.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

calimero schreefCOLONVind het voor europa wel veel gunstiger want nu moeten de amerikanen er optijd voor klaar zitten lees bed uitkomen en voor westkust personen word het wel erg vroeg in de morgen dat ze kunnen gaan reserveren. De oostkust mensen zitten ook nog eens een x met spittijd in huishouden kids die naar school moeten zelf naar werk. Oke wij moeten romd 12 uur tijd hebben maar dasbeter in te plannen dan voor de amerikanen nu.

Merkte het bij reserveren van restaurants al dat we stapje voor hebben. En zo is de kans dat we geliefde FP+ op geliefde tijden kunnen bemachtigen is nu gewoon domweg groter. Heel simpel.

dat is wel waar, maar nu valt het voor ons onder werktijd en niet iedereen kan dan even fp gaan reserveren.
of je moet er al vrij voor nemen.
zal over een maand zien of ik aan mijn fp's kom ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar