My Disney Experience: MAGIC BAND ''My Magic +''/Fast pass +

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Ja klopt dat onder werk is maar is wel rond lunchtijd voor merendeel van de mensen die werken. Dan is er vaak de mogelijkheid om om 12 uur pauze te proberen te nemen. Zeg proberen hé.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

boogschutter schreefCOLONvanaf 18 mei 2016 komt er een verandering in het reserveren en boeken van fastpassen in wdw.
ipv dat je om 00.00 kunt reserveren is het nu net als bij restaurants reserveren om 7.00
de 60 dagen grens voor onsite en 30 dagen grens voor offsite blijft.

vind dit zelf minder handig. 00.00 uur in usa was 6.00 uur hier dus kan ik voor werk reserveren.
7.00 usa is 13.00 uur hier dus als je dan aan het werk bent mis je goede fp's
gelukkig ( heb ff op kalender gekeken ;) ) valt de 60 dagen grens op mijn vrije dag.
ow wist ik niet dus heel erg bedankt voor het posten want moet nog fp+ boeken
15 juni voor de eerste 10 dagen, heb vrij deze dag
sinds wanneer is dit verandert?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

18 mei.
ik ben toevallig de dag dat ik kan reserveren vrij.
anders had ik pas savonds kunnen reserveren.en zijn de beste weg.
heb geen internet op werk.
en via mobiel gaat reserveren niet goed zeggen er veel op tripadvisor.
beter op laptop thuis.
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik heb alles via mijn mobiel gereserveerd, ging prima hoor!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ok.op tripadvisor klagen er veel dat dit moeilijk gaat.
moet zeggen dat ik het thuis praktischer vind.
daar heb ik alle info.ook van adr zodat ik geen fp tijdens lunch boek ;)
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ja, thuis is sowieso praktischer.
Maar ik vond via de telefoon handiger, aangezien ik elke dag om 06:00 uur Fastpassen moest reserveren en het dan via mijn telefoon sneller ging dan wanneer ik eerst de laptop op moest starten etc. ect.
Ik schreef dan inderdaad de avond van te voren ook al op een briefje waar ik rekening mee moest houden (dinner, lunch, parades)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

boogschutter schreefCOLONOk.op tripadvisor klagen er veel dat dit moeilijk gaat.
moet zeggen dat ik het thuis praktischer vind.
daar heb ik alle info.ook van adr zodat ik geen fp tijdens lunch boek ;)
mocht je achteraf merken dat je een fout gemaakt hebt, dan kan je nog makkelijk reserveringen wijzigen en annuleren hoor...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alles op t gemak hebben kunnen reserveren. Zelfs nog dagen na de 60 dagen grens? Ook meets, tot story etc.
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Prins Adam schreefCOLON
boogschutter schreefCOLONOk.op tripadvisor klagen er veel dat dit moeilijk gaat.
moet zeggen dat ik het thuis praktischer vind.
daar heb ik alle info.ook van adr zodat ik geen fp tijdens lunch boek ;)
mocht je achteraf merken dat je een fout gemaakt hebt, dan kan je nog makkelijk reserveringen wijzigen en annuleren hoor...

Ligt wel aan voor wat je een reservering hebt..... Enkele restaurants word je niet blij van als je die moet gaan wijzigen 60 dagen voor vertrek.... Hoewel moet zeggen dat ik tot nu toe weinig moeite heb gehad met goede tijden reserveren voor de restaurants die we wilde. Alleen BoG kan wat vroeger maar hoeft niet gaan daar alleen voor dessert en foto beast end at kan wel om 22:50 uur....
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

nou hebben vandaag de fast passen geboekt en vond het een heel gedoe :?
om 13u stipt kon ik op de website en begon direct de mine train te boeken etc
na 10min liep de site al voor de eerste keer vats, 5min later kon ik weer effe en
na 20min had ik amper 5 reservaties gemaakt! ik denk mss zoals bij de dining reservaties
na een uur wordt het rustiger en kan ik rustigaan reserveren maar nee. de site liep constant vast!
het was proberen een datum en park te krijgen, laden, kan pagina niet laden dus loopt vast, laad de pagina, je selecteert een attractie en tijd, loopt vast, laad weer, je wilt bevestigen, loopt vast, dan of het lukt of je kan helemaal opnieuw beginnen!!! na 2 en een half uur had ik de meeste fast pass+ kunnen boeken
maar moest er nog 2 voor de magic kingdom hebben en toen wou die de fast pass website stuk niet eens laden dus daarstraks nog maar gedaan dan en is het allemaal gelukt gelukkig pffffffffffffffft

ik vind dat in mijn ogen zeer slechte werking van het systeem!!!!
dus ik raad mensen die fast pass+ moeten boeken aan om een dag vrij te nemen, drinken en eten te nemen, in de bank met laptop en gsm te zitten voor het boeken en vooral veeeeeel geduld te hebben.
(zaten hier met twee laptops en gsm te proberen erdoor te komen, meerdere pagina's open)

we konden wel voor ons hele verblijf fast pass+ boeken ( was anders bij de dining reservations) en hebben een fast pass+ voor de frozen ride kunnen bemachtigen :thumbs:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ik mag volgende week donderdag fp reserveren.hopelijk loopt het niet steeds vast.ben gelukkig vrij.goede tip 2 laptops.zet zoon met laptop naast me aan tafel.
je kan gewoon net 2 tegelijk op je mde ?
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Miss Ariel schreefCOLONnou hebben vandaag de fast passen geboekt en vond het een heel gedoe :?
om 13u stipt kon ik op de website en begon direct de mine train te boeken etc
na 10min liep de site al voor de eerste keer vats, 5min later kon ik weer effe en
na 20min had ik amper 5 reservaties gemaakt! ik denk mss zoals bij de dining reservaties
na een uur wordt het rustiger en kan ik rustigaan reserveren maar nee. de site liep constant vast!
het was proberen een datum en park te krijgen, laden, kan pagina niet laden dus loopt vast, laad de pagina, je selecteert een attractie en tijd, loopt vast, laad weer, je wilt bevestigen, loopt vast, dan of het lukt of je kan helemaal opnieuw beginnen!!! na 2 en een half uur had ik de meeste fast pass+ kunnen boeken
maar moest er nog 2 voor de magic kingdom hebben en toen wou die de fast pass website stuk niet eens laden dus daarstraks nog maar gedaan dan en is het allemaal gelukt gelukkig pffffffffffffffft

ik vind dat in mijn ogen zeer slechte werking van het systeem!!!!
dus ik raad mensen die fast pass+ moeten boeken aan om een dag vrij te nemen, drinken en eten te nemen, in de bank met laptop en gsm te zitten voor het boeken en vooral veeeeeel geduld te hebben.
(zaten hier met twee laptops en gsm te proberen erdoor te komen, meerdere pagina's open)

we konden wel voor ons hele verblijf fast pass+ boeken ( was anders bij de dining reservations) en hebben een fast pass+ voor de frozen ride kunnen bemachtigen :thumbs:
Wat balen dat het niet zo goed lukte met Fastpassen reserveren! Gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen..
Ik heb echt totaal nergens last van gehad met reserveren, maar deed het dan ook via de app op mijn telefoon.
Heb 1 dag op de pc gereserveerd toen en ook dat ging prima.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

boogschutter schreefCOLONIk mag volgende week donderdag fp reserveren.hopelijk loopt het niet steeds vast.ben gelukkig vrij.goede tip 2 laptops.zet zoon met laptop naast me aan tafel.
je kan gewoon net 2 tegelijk op je mde ?
ja da's geen probleem want mijn verloofde was zowel op zn laptop als op zn gsm aangemeld ;)
alvast sucses gewenst en uiteindelijk komt het allemaal goed en heb je meestal nog we keuze ;)
Tinkerbelletje schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLONnou hebben vandaag de fast passen geboekt en vond het een heel gedoe :?
om 13u stipt kon ik op de website en begon direct de mine train te boeken etc
na 10min liep de site al voor de eerste keer vats, 5min later kon ik weer effe en
na 20min had ik amper 5 reservaties gemaakt! ik denk mss zoals bij de dining reservaties
na een uur wordt het rustiger en kan ik rustigaan reserveren maar nee. de site liep constant vast!
het was proberen een datum en park te krijgen, laden, kan pagina niet laden dus loopt vast, laad de pagina, je selecteert een attractie en tijd, loopt vast, laad weer, je wilt bevestigen, loopt vast, dan of het lukt of je kan helemaal opnieuw beginnen!!! na 2 en een half uur had ik de meeste fast pass+ kunnen boeken
maar moest er nog 2 voor de magic kingdom hebben en toen wou die de fast pass website stuk niet eens laden dus daarstraks nog maar gedaan dan en is het allemaal gelukt gelukkig pffffffffffffffft

ik vind dat in mijn ogen zeer slechte werking van het systeem!!!!
dus ik raad mensen die fast pass+ moeten boeken aan om een dag vrij te nemen, drinken en eten te nemen, in de bank met laptop en gsm te zitten voor het boeken en vooral veeeeeel geduld te hebben.
(zaten hier met twee laptops en gsm te proberen erdoor te komen, meerdere pagina's open)

we konden wel voor ons hele verblijf fast pass+ boeken ( was anders bij de dining reservations) en hebben een fast pass+ voor de frozen ride kunnen bemachtigen :thumbs:
Wat balen dat het niet zo goed lukte met Fastpassen reserveren! Gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen..
Ik heb echt totaal nergens last van gehad met reserveren, maar deed het dan ook via de app op mijn telefoon.
Heb 1 dag op de pc gereserveerd toen en ook dat ging prima.
ja was echt vervelend maar zowel op de laptop als via de app liep het steeds vast, hebben alle drie tegelijk geprobeerd steeds maar dat mocht niet baten... nu konden wel voor ons hele verblijf ( 14 dagen ) fast pass+ boeken dus kan je meer boeken en vooral moet je meer boeken dan wanneer je per dag je fast pass moet regelen want het eerst kwartier gaat het goed maar daarna een ramp! en als je maar voor 1 dag moet boeken ben je binnen dat kwartier zeker klaar gelukkig aja daar denk ik dat het verschil in zit ;) had dat bij de dining reservations ook, toen ik het eerste deel 10 reservaties moest doen ook lang op de pagina moeten wachten etc maar toen ik later voor maar 2 reservaties moest hebben een fluitje van een cent!
maar eind goed al goed zeggen we dan maar ;) :P :D
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

GROTE UPDATE MY DISNEY EXPERIENCE APP
Disney staat op het punt om een nieuwe versie van My Disney Experience voor je mobiele telefoon te lanceren met o.a. een grote nieuwe functie: WDW-navigatie. Het zal net zo werken als Google Maps, je zult een attractie op de kaart kunnen selecteren ('To'), op 'Get directions' kunnen klikken nadat je een 'From’-locatie hebt gekozen voor je GPS-positie van dat moment of vanaf een andere attractie of locatie en de app leidt je naar de andere attractie of plek in je app.

Niet alleen zal het navigeren in een park voor attracties, winkels en restaurants mogelijk zijn, het zal ook aanwijzingen geven voor het gehele Walt Disney World-gebied. Bij het navigeren buiten de parken, zal de app gebruik maken van de verschillende transportmogelijkheden, inclusief bus, monorail en waterscooters. Het zal ook een schatting geven van de tijd die nodig is.

Afbeelding

Sinds het debuut van MyMagic + is de My Disney Experience app continu bijgewerkt met nieuwe functies te brengen, waardoor het een essentieel instrument is voor een trip naar en in Walt Disney World.

Bron: Ben's Orlandotips
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ook bekend vanaf wanneer ?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar