My Disney Experience: MAGIC BAND ''My Magic +''/Fast pass +

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Disney komt met nieuw ontwikkelingen op het gebied van persoonlijke service voor hun gasten.

''MAGICBAND'' en My Magic + Iedereen weet dat al die informatie die je krijgt als je gereserveerd heb voor je volgende U.S Disney Parks vakantie zou alles makkelijker moeten maken. Maar de waarheid is iets gecompliceerder en Jay Rasulo heeft okal gezegd recentelijk dat My Magic + de weg was voor Disney om er zekerder van te zijn dat gasten blijven in Disney en niet naar andere parken gaan. Simpelweg omdat My Magic + gasten de kans geeft voordat ze gaan hun trip voor te bereiden en als ze eenmaal hun trip naar de Disney Parken hebben geplant is de kans klein dat ze naar Universal zullen gaan.

Er word gedacht dat dit enkel voor sommige gasten zal gaan werken maar natuurlijk gelooft Tom Staggs er in en legt uit wat My Magic + de gasten zal bieden (Zie de videolink hieronder) Een van de andere goede reden om de Video hieronder te bekijken is dat Pixar special een 5 minuten durende introductie film maakte met Edna van The Incredibles waarin ze uitleg geeft over the MagicBand!

Afbeelding

http://on.wsj.com/19mBWw3
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vandaag werden als test de normale Fastpas machines uitgeschakeld in Magic Kingdom en Animal Kingdom. Dus hotelgasten kunnen enkel nog de nieuwe Fastpas + gebruiken en de normale gasten krijgen een papier aan de ingang waarop ze 3 attracties kunnen selecteren.

Afbeelding

Afbeelding
Today the Legacy FastPass machines were turned off at Walt Disney World during the next step of the FP+ testing, meaning no more paper FastPasses in MK or AK.
I came across these on Twitter and because some people have asking TMSM HOW day guests would track their FP+, and where the kiosks were I thought this might be useful to share. It seems none resort guests and local day trip visitors are receiving a new handout on Fastpass+ testing when they get to the park.
One one side of the handout it notes the four Kiosk locations (near Pete's Silly Sideshow, near the Diamond Horseshoe, Stitch's Great Escape!, and Mickey's PhilharMagic) and on the other side you can mark the 3 FP+ selections you chose and their time.
Bron The Main Street Mouse
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JohanD
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2013, 13:00

Een filmpje over de nieuwe MagicBand



En hoe de nieuwe Fastpas + werkt!

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

En ook voor de gewone (niet Disney hotel) gasten zijn er testen!

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 772#p25772
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

Promotiefilmpjes voor Fastpass+, mymagic+ en mymagic+ memorymaker





bron: wdwmagic
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Meer uitleg over de Fastpas + in dit filmpje vanaf 20 min ongeveer...



En wat reclame:

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Walt Disney World plukt vruchten van MyMagic+

De introductie van het nieuwe MyMagic+ programma heeft het Walt Disney World Resort niet bepaald windeieren gelegd. Het nieuwe ticket en bezoekersbeheersysteem kon de interesse van heel wat Amerikanen wekken en was daardoor goed voor zo’n 3.000 extra gasten per dag in het Magic Kingdom park, zeg maar het Disneyland Park van Florida. Dat liet Bob Iger, de CEO van The Walt Disney Company, deze week weten tijdens een persconferentie.

“Het nieuwe MyMagic+ programma is een succes gebleken voor zowel de gasten als voor ons,” zei de CEO van de mediagigant. Het nieuwe systeem stelt Disney meer dan ooit in staat om de bezoekersstromen beter te beheren. Zo kan men al weken op voorhand een dagje Disney plannen door dan al de attracties per dag te kiezen. Alle data zit schuil in een armband die de gasten tijdens hun verblijf moeten omdoen. Met die armband kan men trouwens ook alle betalingen doen en toegang tot zowel het park als de hotelkamer krijgen.

Iger liet weten dat de FastPass+ optie van het programma heel erg populair is, daarmee kunnen de gebruikers tot drie attracties per dag weken op voorhand reserveren. Een systeem dat volgens de CEO heel wat populairder is dan de oude FastPass zoals we die in Parijs kennen. Voor Disney heeft dat natuurlijk heel wat voordelen; “De grootste impact is het feit dat we de bezoekersstroom beter kunnen beheren. Daarnaast maken we de ervaring van onze gasten nog beter dan voorheen,” aldus Iger.

De inkomsten van het eerste kwartaal voor Disney Parks & Resorts stegen met 6% in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar, goed voor een som van meer dan 2,6 miljard Euro. De stijging was niet alleen te danken aan de extra bezoekers, ook aan het feit dat de bezoekers meer uitgaven. Zo steeg uitgavecijfer per bezoeker met maar liefst 8%, Disney vergroot dus niet alleen de ervaring van de bezoekers maar ook zijn inkomsten.

Bron Parkspot.eu
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

dit lijkt me een erg goed systeem in voordeel vd klanten
aangezien ze enkele rides al kunnen reserveren en er een hoop
dingen gemakkelijker gemaakt worden. Hopper optie toevoegen en
klaar :thumbs: hopelijk kan ik dit in 2016 zelf uittesten :D
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sinds gisteren is het systeem dus aangepast, je kan nu 3 Fastpass+ vooraf vastleggen, eenmaal die opgebruikt of verlopen kan je een extra Fastpass nemen aan de kiosken in de parken, daarna nog één, en nog één, zo heel de dag....zolang er beschikbaar zijn (nog niet via de app).
Ook kan je op 1 dag verschillende Fastpassen in verschillende parken nemen. (Hoppen)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Klein vraagje:

Ik zie op het www dat je namelijk ook een fastpass kunt nemen voor o.a.
Wishes, Parades, Fantasmic etc.
Nu ga ik daar vanuit dat het speciale plaatsen zijn.

Mijn vraag: is dit de moeite waard of is het juist zonde om daar een fp voor te gebruiken?
Verder waar moet je nou echt een fp voor reserveren?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Jeroen schreefCOLONKlein vraagje:

Ik zie op het www dat je namelijk ook een fastpass kunt nemen voor o.a.
Wishes, Parades, Fantasmic etc.
Nu ga ik daar vanuit dat het speciale plaatsen zijn.

Mijn vraag: is dit de moeite waard of is het juist zonde om daar een fp voor te gebruiken?
Verder waar moet je nou echt een fp voor reserveren?
Voor de shows geld denk ik als je op tijd bent het geen probleem is, maar reken op een uur mss om zeker te zijn. Met fastpass kan je later komen en ben je nog zeker van een plek...

De meest populaire attracties zijn het meeste de moeite natuurlijk, is ook wat persoonlijk.
In Epcot bv soarin of test track
Studios toy story mania of tot
In animal kingdom expedition everest
In magic kingdom alles in het nieuwe Fantasyland of splash mountain

Die zijn volgens mij de moeite
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Prins Adam schreefCOLON
Voor de shows geld denk ik als je op tijd bent het geen probleem is, maar reken op een uur mss om zeker te zijn. Met fastpass kan je later komen en ben je nog zeker van een plek...

Die zijn volgens mij de moeite

Bij shows waar je ziet op een tribune snap ik natuurlijk dat je dan plek hebt.
Vol = Vol meestal.

Maar bij een parade of vuurwerk.
Ik neem aan dat je dan op een speciale plek mag staan.
Zijn deze wel prima of is dat meestal niet eens zo speciaal.

Wie weet dit toevallig?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Jeroen schreefCOLONKlein vraagje:

Ik zie op het www dat je namelijk ook een fastpass kunt nemen voor o.a.
Wishes, Parades, Fantasmic etc.
Nu ga ik daar vanuit dat het speciale plaatsen zijn.

Mijn vraag: is dit de moeite waard of is het juist zonde om daar een fp voor te gebruiken?
Verder waar moet je nou echt een fp voor reserveren?
Wij hadden een Fatspass genomen voor Fantasmic, maar dat sloeg helemaal nergens op.
Uiteindelijk zaten we gewoon daar waar alle andere mensen zaten.
Misschien werkte het destijds nog niet allemaal even goed en is het nu anders hoor, maar dat weet ik natuurlijk niet.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Voor Fantasmic is heel het Mickey vak nu gereserveerd foor Fastpass+. Dat is het vak met het perfecte zicht op de show. Ik was er lekker optijd bij om daar een plekje te vinden, en kwam erachter dat het alleen fp+ was en ik dus in het vak ernaast moest gaan zitten. Jammer! Ik ga dus wel een fp+ gebruiken voor Fantasmic om de show vanaf de ideale plek te kijken haha
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Wezz schreefCOLONVoor Fantasmic is heel het Mickey vak nu gereserveerd foor Fastpass+. Dat is het vak met het perfecte zicht op de show. Ik was er lekker optijd bij om daar een plekje te vinden, en kwam erachter dat het alleen fp+ was en ik dus in het vak ernaast moest gaan zitten. Jammer! Ik ga dus wel een fp+ gebruiken voor Fantasmic om de show vanaf de ideale plek te kijken haha
Kijk, dan heb je er tenminste wat aan :)
Wij hadden toen echt zoiets van HUH?
Dan zou ik het ook zeker aanraden om een Fastpass + voor Fantasmic te nemen.
Bij de parades & vuurwerkshows heb ik geen idee of het echt voordeel geeft.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar