Algemene informatie over Walt Disney World

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

TERUGKEER VERLOREN STUK SPEELGOED NAAR WANHOPIGE JONGEN, MAAR HET SPEELGOED MAAKT EERST EEN EPISCH AVONTUUR MEE

Afbeelding

Voor degenen onder ons die de Disney-cultuur beleven en beademen, is er geen beter verhaal dat de magie van Disney weergeeft. De nieuwste ontvanger van wat extra pixie dust? Kelly Grezch Ramsaran en haar kleine zoon Wes.

De familie Ramsaran genoot van hun jaarlijkse voorjaarsvakantie in Walt Disney World toen de tragedie toesloeg - ze verloren Wes 'nieuwe Slinky dog speelgoed.

In een nu-virale Facebook-post legde Kelly uit hoe ze haar zoon tijdens haar vakantie één speciaal speeltje liet uitkiezen. Hij koos gelukkig voor Slinky dog ​​en zei: "Mommy, Buzz en Woody zullen zo blij zijn als ze Slinky dog ​​zien als we thuis zijn!" (Aww!)

De volgende dag checkten de Ramsarans uit hun resort en gingen ze naar een speciaal ontbijt met Rapunzel aan de Boardwalk, gevolgd door wat winkelen. Pas toen ze in de auto waren gestapt om naar huis te rijden, beseften ze dat Slinky weg was.

"Papa vergat hem op een bank in de winkel terwijl mijn zoon speelde met het piratenspeelgoed," klaagde Kelly in haar post.

De mama vertelt babbel dat haar zoon typisch reageerde en zei: "Oh nee! We hebben Slinky vergeten! "En reageerde bezorgd, verdrietig en boos over het verlies. Na veel telefoontjes te hebben gepleegd en meer dan 30 minuten met een Disney-medewerker te hebben gepraat, gaf Kelly het op. Maar ze vertelde haar zoon dat, net als Buzz en Woody verdwaald waren en hun huis bij Andy hadden gevonden, Slinky ook thuis zou komen.

En naar huis komen, dat deed hij.

Afbeelding

Later die dag, na een lange rit naar huis, kreeg Kelly een telefoontje van een castmember op de Boardwalk - Slinky was gevonden! Ze vertelden haar dat ze niet bang hoefde te zijn voor het betalen voor de verzending van het speelgoed en dat het rond de tien dagen zou aankomen. De Ramsarans zouden nooit geraden hebben hoe magisch de terugkeer van Slinky zou zijn.

Afbeelding

Het speeltje arriveerde naast een extra Woody-pop, een emmer speelgoedsoldaatjes, een speciaal geadresseerde brief en een heleboel foto's waarop Wes liet zien hoe avontuurlijk Slinky was geweest voordat hij thuiskwam.

Afbeelding

Van het spelen van videogames tot het kopen van snoepjes, de foto's laten zien hoe het zou zijn als het echte speelgoed van Toy Story losgelaten zou worden in Walt Disney World.

Afbeelding

Kelly is sindsdien bekritiseerd voor "overreageren" in haar reactie op het verloren speelgoed, maar ze blijft bij haar emoties.

"Ik was van streek. Ik ga niet liegen, "zegt ze. "Het was niet omdat papa hem op een bank vergat; het was omdat mijn zoon teleurgesteld was en ik wist dat hij het niet zou laten gaan. "

Afbeelding

Terwijl mensen misschien meevoelen voor Kelly's echtgenoot Shane (met wie ze weliswaar hevige ruzie had om het speeltje achter te laten), wil ze dat de wereld weet dat haar bericht echt ging over "hoe geweldig het was om [Slinky] terug te krijgen nadat ik ZO boos was over het verliezen van hem."

Hoewel ik zeker weet dat Kelly's favoriete deel van deze hele ervaring het zien van het licht in de ogen van haar zoon was, riep hij uit: 'Mama! Kijken! Het is Slinky! Mickey heeft hem naar huis gestuurd! "Ze houdt ook van de boodschap die dit verhaal verzendt.

"Ik wil dat iedereen weet dat er nog steeds goede mensen in de wereld zijn", zegt Kelly. "Met alle verschrikkelijke dingen die we dagelijks zien en horen, moet er altijd een beetje magie en elfenstof rondgestrooid worden."

Bron: Babble
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

World of Magic at Walt Disney World Resort



Boeken of meer info: Klik hier (UK aanbiedingen) of klik hier (Europese aanbiedingen)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Chocolate Decorated Easter Egg Display at Disney's Grand Floridian Resort 2018

Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Heeft er iemand ervaring met het aankopen van een jaarbasis voor WDW en de voordelen hiervan? Alvast bedankt!
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Angel007 schreefCOLONHeeft er iemand ervaring met het aankopen van een jaarbasis voor WDW en de voordelen hiervan? Alvast bedankt!
Op de site van WDW zie je een overzicht: https://disneyworld.disney.go.com/passes/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Dank je wel voor het antwoord. Alleen heb ik deze zelf al uitgespit ;) (gaat trouwens ook niet met de link als het land op uk/Europa of Ierland staat, enkel op USA ) en ben ik nu dus vooral opzoek naar eigen ervaringen en hoe je deze hebt aangeschaft. Dus moest iemand hier ervaring mee hebben, hoor ik het graag :D
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Angel007 schreefCOLONDank je wel voor het antwoord. Alleen heb ik deze zelf al uitgespit ;) (gaat trouwens ook niet met de link als het land op uk/Europa of Ierland staat, enkel op USA ) en ben ik nu dus vooral opzoek naar eigen ervaringen en hoe je deze hebt aangeschaft. Dus moest iemand hier ervaring mee hebben, hoor ik het graag :D
Jaakaarten zijn ook meer voor mensen uit de VS denk ik.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Angel007 schreefCOLONDank je wel voor het antwoord. Alleen heb ik deze zelf al uitgespit ;) (gaat trouwens ook niet met de link als het land op uk/Europa of Ierland staat, enkel op USA ) en ben ik nu dus vooral opzoek naar eigen ervaringen en hoe je deze hebt aangeschaft. Dus moest iemand hier ervaring mee hebben, hoor ik het graag :D
Staat gewoon op de website.
Als je de jaarkaart online aankoopt, krijg je een e-ticket dat je ter plaatse om moet wisselen voor de echte jaarkaart.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Character Couture Packages at Walt Disney World Salons

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
-jose-
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2014, 17:21

hoi allemaal,

ik heb even een vraag. Ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben, maar ik ben haastig op zoek naar antwoord.

Ik zit op dit moment op de 180 dagen grens om de restaurants te reserveren, maar als ik dit wil doen voor mijn hele groep krijg ik dit te zien:

There was an error adding the participants to your dining party. Please try again or call (407) WDW-DINE or (407) 939-3463 for assistance

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder naar Amerika te hoeven bellen?
hey there, hi there, ho there. It's a DISNEY kind of day

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik weet dat de MDE een foutmelding had via de app, via de laptop moet het wel lukken. Je zit nu op de 180 dagen grens of heb je nog een paar dagen?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
-jose-
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2014, 17:21

Ik zit vandaag op de 180 dagen grens en de foutmelding geeft ie op m'n laptop. Heb al verschillende browsers geprobeerd
hey there, hi there, ho there. It's a DISNEY kind of day

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Walt Disney World organiseert speciale 'V.I.Passholder'-nights

Afbeelding

Gold, Platinum, Platinum Plus en Premier Pass-houders van het Walt Disney World Resort zijn in voor een nieuwe traktatie: het resort zal binnenkort beginnen met het houden van "V.I.Passholder" -nights, exclusief voor jaarkaarthouders.

Dit nieuwe aanbod geeft evenementgangers twee uur na het sluiten van de parken toegang tot geselecteerde attracties, eetgelegenheden en winkels in Magic Kingdom of Epcot. De evenementen hebben ook een beperkte capaciteit, dus meld u snel aan voor deze evenementen.


De datums voor de komende V.I.Passholder-nights zijn:

5 augustus - Magic Kingdom vanaf 22.00 uur - 12.00 uur
6 sept. - Epcot vanaf 19:00 uur - 23:00 uur
25 oktober - Epcot vanaf 19:00 uur - 23:00 uur

Voorafgaande registratie voor de evenementen is verplicht en kan online voor één evenement tegelijk worden gemaakt. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het evenement. Een geldig jaarpasje en een identiteitsbewijs met foto zijn vereist om in te checken. Kinderen onder de drie jaar kunnen deze speciale evenementen bijwonen, mits ze worden vergezeld door een volwassene met een geldige Gold, Platinum, Platinum Plus of Premier jaarlijks slagen voor.

Bron: Walt Disney World
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Programma van Disney Photopass Day in Walt Disney World, 19 augustus 2018

Afbeelding
In de vier themaparken van Walt Disney World, en in Disney Spring, worden speciale foto momenten gecreëerd speciaal voor Photopass Day. Er zijn characters die er niet dagelijks zijn en speciale Photopass Magic Shots.

Disney’s Animal Kingdom

Characters:
Meet Bolt: Discovery Island Trails
Meet Baloo and King Louie: Upcountry Landing in Asia

Overige foto mogelijkheden:
Huey, Dewey and Louie Magic Shot: DinoLand U.S.A.
Kevin Magic Shot: bij “UP! A Great Bird Adventure”
Russell’s grape soda bottlecap pin prop: bij “UP! A Great Bird Adventure”
Finding Nemo prop: bij “Finding Nemo – The Musical”
Kilimanjaro Safaris prop: bij de ingang van de attractie

Afbeelding

Disney’s Hollywood Studios

Characters:
Meet Jawas: Star Wars Launch Bay Cantina

Overige foto mogelijkheden:
Rizzo Magic Shot: bij Muppet★Vision 3D
Green Army Man Magic Shot: bij de ingang van Slinky Dog Dash
Hollywood Tower Hotel luggage prop: Sunset Boulevard
Beauty and the Beast light painting: naast Theater of the Stars

Afbeelding

Epcot

Characters:
Meet Cruella de Vil: United Kingdom Pavilion
Meet Jafar: Morocco Pavilion

Overige foto mogelijkheden:
Original Selfie Magic Shot: France Pavilion
World Traveler Magic Shots: beschikbaar bij alle elf landen in World Showcase
Baby Groot Magic Shot: Future World East bij de galaxy-themed wall
Finding Nemo prop: bij The Seas with Nemo & Friends
Spaceship Earth prop: bij de ingang van de attractie

Afbeelding

Magic Kingdom Park

Characters:
Meet Pinocchio en Geppetto: bij Pinocchio Village Haus

Overige foto mogelijkheden:
Dole Whip Magic Shot: tegenover Sunshine Tree Terrace
Dumbo Magic Shot: bij Dumbo the Flying Elephant
Mickey Mouse Magic Shot: op de brug vlakbij Fairytale Garden
Jungle Cruise prop: vlakbij de ingang van de attractie
Pretzel prop: Purple Wall vlakbij Tomorrowland Terrace

Afbeelding

Disney Springs

Peter Pan Shadow Magic Shot: tussen de LEGO® Store en World of Disney®
Original Selfie Magic Shot: buiten de Disney PhotoPass Studio
Special balloons virtual background: binnen de Disney PhotoPass Studio
Afbeelding

Bron en meer informatie is te vinden op de site van Kenny the Pirate
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Er komen 19 magische nieuwe ervaringen (voor beperkte tijd) naar Walt Disney World Resort in 2019

Afbeelding

Het is nu meer dan ooit tijd om uw Walt Disney World Resort vakantie voor 2019 te plannen, want volgend jaar zal er meer te zien, te doen, te proeven en te beleven zijn dan ooit tevoren! Wat je passie voor Disney ook is, in alle vier parken wacht een grote dosis elfenstof op je.

Houd je van Mickey en Minnie Mouse? Wil je wild worden met "The Lion King"? Zin om met je Pixar-vrienden te spelen? Of is livemuziek jouw ding? Dit alles en meer zullen volgend jaar op je wachten. Hier is een blik op 19 nieuwe ervaringen om naar uit te kijken in 2019 bij Walt Disney World Resort!

Vanaf 18 januari ...

1. Ter ere van de echte originelen zullen, Mickey en Minnie Mouse met de Surprise Celebration van Mickey & Minnie ,
nieuwe muziek, dansen en allerlei ander plezier brengen in Magic Kingdom Park.

2. De nieuwe "Move It! Shake it! MousekeDance It! Street Party "in het Magic Kingdom Park nodigt je uit om te dansen met Mickey, Minnie en hun vrienden voor het kasteel van Assepoester. Schud samen met live-zangers mee met nieuwe uitvoeringen van klassieke 'Mickey Mouse Club'-liedjes.

3. De Dapper Dans en andere entertainers in Main Street, USA in Magic Kingdom Park zingen liedjes ter ere van Mickey en Minnie.

4. Zoek naar speciale koopwaar en eten met een Mickey- en Minnie-thema in Magic Kingdom Park om dit feest compleet te maken.

5. En dit is tenslotte een Verrasingsfeest, dus je kunt meer Limited-Time Magic-entertainment en andere ervaringen verwachten om op te duiken rond Magic Kingdom Park.

Afbeelding
6. The Incredibles komen naar de Hollywood Studios van Disney, aangezien Pixar Place zal transformeren in een stedelijk blok in Municiberg.

7. Aan het einde van het blok wordt een feest gehouden ter ere van Mr. Incredible, Mrs. Incredible en Frozone om hun Super Daden te vieren.

8. Maak kennis met de enige echte Edna-mode- de grootste super suit-designer! Ze zal een speciale locatie op Pixar Place opzetten met een aantal van haar beste creaties (geen capes!).

9. Zoek ook op Pixar Place naar aanwijzingen voor de verblijfplaats van de jongste Incredible, de ondeugende en multi-powered Jack-Jack.

10. Elders in Disney's Hollywood Studios, zal een deur naar de monsterwereld openen in Walt Disney Presents, waar je de kans hebt om Mike en Sulley van Pixar's Monsters, Inc. te ontmoeten.

Afbeelding

11. Vier het 25-jarig jubileum van "The Lion King" van Walt Disney Pictures in Disney's Animal Kingdom samen met Timon en Rafiki in de "Hakuna Matata Time Dance Party" op Discovery Island. Laat je innerlijke dier vrij rondlopen op de dansvloer in dit rauwe feest!

12. Veel plezier bij het Disney's Animal Kingdom voor speciale driedimensionale fotomomenten die scènes van de geanimeerde klassieker herscheppen.

Afbeelding

13. Het Epcot International Festival of the Arts is terug! Het speciale evenement van dit jaar vindt plaats van 18 januari tot 25 februari, zodat u kunt genieten van culinaire, visuele en podiumkunsten van wereldklasse.

14. De Disney on Broadway-concertserie breidt zich uit naar zeven dagen per week tijdens het Festival of the Arts, dus je hebt nog meer mogelijkheden om wat Disney-musicalmagie live op het podium te ervaren.

En later in het jaar ...

15. Verwelkomen de lente van met het Epcot International Flower & Garden Festival, terugkerend 6 maart - 3 juni met zijn brede selectie van heerlijke hapjes in buitenkeukens en tientallen topiens van Disney-thema's die rond het park bloeien.

16. Sterker nog, de Garden Rocks-concertserie van dit jaar breidt zich ook uit tot zeven dagen per week tijdens het Flower & Garden Festival, wat een totaal van 270 concerten betekent gedurende het 90-daagse evenement.

17. Ka-Chow! De Racing Academy van Lightning McQueen rolt in het voorjaar van 2019 in Disney's Hollywood Studios. In deze nieuwe showervaring kom je oog in oog te staan ​​met Lightning om te leren van zijn jarenlange ervaring op het circuit.

18. Buiten de Racing Academy, maak je kennis met Lightning McQueen, Cruz Ramirez.

En tenslotte…

19. Als u Walt Disney World Resort onlangs niet hebt bezocht, dan is er nog meer dat u kunt ontdekken en ervaren. Word zo klein als je speelgoed in Toy Story Land in de Hollywood Studios van Disney, reis naar de bioluminescente planeet Pandora - De wereld van Avatar in Disney's Animal Kingdom of wens een dierbaar afscheid aan "IllumiNations: Reflections of Earth" - het spectaculaire avondspektakel in Epcot - voor het einde ervan gepland voor de tweede helft van 2019.

Boek hier uw verblijf in Walt Disney Word 2019 of bekijk de aanbiedingen
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar