FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

disneyfan29 schreefCOLONIk was ook even bij het reisbureau langs geweest en daar was een vrouw die me hielp dat het ook voordeliger is om een dan een jaarkaart te nemen omdat ik daar 10 dagen zeker de parken in zou willen en dan de twee vliegendagen niet dan maar totaal zou het 12 dagen of 14 dagen zou worden. Wie kan me helpen nog een keer om het beetje voor een leuke prijs dan naar Amerika zou kunnen.
Naar dat reisbureau zou ik niet meer terug gaan, jaarkaart van disney world zijn ontzettend duur.
Op de Engelse of Ierse site of op attractionticketsdirect (de/ie/co.uk) kan je 14 dagen ticket krijgen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

De 14 dagentickets van uksite zijn zelfs voor prijs van 7 dagen.en volgens mij met free memorymaker die lis 169 $ kost
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

disneyfan29 schreefCOLONIk was ook even bij het reisbureau langs geweest en daar was een vrouw die me hielp dat het ook voordeliger is om een dan een jaarkaart te nemen omdat ik daar 10 dagen zeker de parken in zou willen en dan de twee vliegendagen niet dan maar totaal zou het 12 dagen of 14 dagen zou worden. Wie kan me helpen nog een keer om het beetje voor een leuke prijs dan naar Amerika zou kunnen.
Als je maar 10 dagen naar WDW gaat is een jaarkaart te duur hoor, zie de prijzen maar: https://disneyworld.disney.go.com/passes/

Je bent inderdaad meestal het voordeligste uit met de WDW UK aanbiedingen: Klik hier. Daar kan je pakket inclusief alles kopen. (Vluchten doe je best apart met Delta bv)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
praime
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2015, 19:59

Ik ben een planning aan het maken voor een trip naar WDW incl seaworld en universal maar hoeveel dagen per par raden jullie minimaal aan? Dit dus om een planning te maken van welke dag welk park ivm met dining reservations.
Alvast bedankt voor de reacties
You were my new dream.
And you were mine.
https://www.facebook.com/Praime.cosplay
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

praime schreefCOLONIk ben een planning aan het maken voor een trip naar WDW incl seaworld en universal maar hoeveel dagen per par raden jullie minimaal aan? Dit dus om een planning te maken van welke dag welk park ivm met dining reservations.
Alvast bedankt voor de reacties
Als je alles wilt doen (inc figuren enzo), zou ik 2 dagen per park aanraden.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Wilde ik ook zeggen.2 dagen per disneypark.1 dag per universalpark.
Op undercovertouristbof attractiontickets kan je combitickets voor verschillende parken vinden.
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Heb een mail ontvangen van Disney Uk dat er problemen zijn met de bezetting van Old key west tijdens ons verblijf eind oktober en daarom hebben ze ons een upgrade gegeven naar Beach club resort.
Heeft er hier ook iemand een upgrade gehad?
Na het hele airberlin gedoe heb ik mijn reis moeten uitstellen en nu ben ik dus super content met dit nieuws :thumbs:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tacha676 schreefCOLONHeb een mail ontvangen van Disney Uk dat er problemen zijn met de bezetting van Old key west tijdens ons verblijf eind oktober en daarom hebben ze ons een upgrade gegeven naar Beach club resort.
Heeft er hier ook iemand een upgrade gehad?
Na het hele airberlin gedoe heb ik mijn reis moeten uitstellen en nu ben ik dus super content met dit nieuws :thumbs:
Beach club zag er heel mooi uit, zijn er eens gaan ontbijten ooit
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Tacha676 schreefCOLONHeb een mail ontvangen van Disney Uk dat er problemen zijn met de bezetting van Old key west tijdens ons verblijf eind oktober en daarom hebben ze ons een upgrade gegeven naar Beach club resort.
Heeft er hier ook iemand een upgrade gehad?
Na het hele airberlin gedoe heb ik mijn reis moeten uitstellen en nu ben ik dus super content met dit nieuws :thumbs:
Geweldig, het Beach club resort! Hier zijn we vaker binnen geweest, helaas nog nooit voor een overnachting.
We gaan er volgende maand zeker weer langs om te lunchen (en een CM opzoeken). Heel veel voorpret gewenst! Mooie extra na de Airberlin elende.
Op Youtube staan veel video's van het Yacht & Beach Club Resort, vorige maand o.a. uitgebreid bezocht door The TimTracker, via zijn vlog krijg je een goed beeld van het resort.
http://bit.ly/2Ex2WAw


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

@Maria-anna ja ben een beetje enthousiast ( understatement van het jaar) maar ik volg Tim Tracker ook maar die video had ik nog niet gezien maar nu wel, maakt de voorpret nog leuker
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

Tacha676 schreefCOLONHeb een mail ontvangen van Disney Uk dat er problemen zijn met de bezetting van Old key west tijdens ons verblijf eind oktober en daarom hebben ze ons een upgrade gegeven naar Beach club resort.
Heeft er hier ook iemand een upgrade gehad?
Na het hele airberlin gedoe heb ik mijn reis moeten uitstellen en nu ben ik dus super content met dit nieuws :thumbs:
Hi Tacha676, Wij hebben vorig jaar 2 weken Disney en een week Universal gedaan. Eerste week in Disney Yacht Club en tweede week Beach Club ivm problemen met het brand alarm in het pand kregen kregen we meteen ook een upgrade naar Club level in de Beach Club. Kamers in de Yacht Club zijn mooier maar algehele sfeer in de Beach Club is gezelliger. Locatie (boardwalk/Epcot) en zwembad zijn top.
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

@Sprinkles dank je voor de info. Ja de ligging echt top :thumbs: zullen het food and wine festival een keertje extra kunnen bezoeken :D
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Zijn er mensen hier die ooit een jaarkaart voor WDW hebben gehad of nu hebben? :)
Afbeelding
Imagineering Paris
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2015, 09:12

Na afgelopen zomer een westkust reis gemaakt te hebben en oa Disneyland bezocht te hebben, is het idee om volgende zomer een oostkust reis te maken. De eerste 5 dagen zullen we New York doen om vervolgens 2 weken van de staat Florida te genieten. Natuurlijk willen wij dan ook het Walt Disney World Resort aandoen. Nou was mijn vraag of jullie tips hadden hoe dit aan te pakken, we hebben er voor gekozen een villa te nemen en van daaruit de pretparken te bezoeken. Het plan is om 2 Disney parken en 2 universal parken te bezoeken. Ook eventueel een waterpark wanneer er tijd voor is. Welke Disney parken raden jullie voor ons aan? Wij zijn ik zelf, mijn vrouw en onze 3 kinderen van tussen 12 en 19. Allen grote Harry potter fans vandaar Universal. En wat valt er nog meer te beleven in the greater Orlando area? En misschien nog tips voor Florida in het algemeen?
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Busch gardens is ook een leuk pretpark in florida. En een boottochtje met een airboat in de everglades is ook wel fun :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar