FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Heb je de magical express geboekt? Want dan krijg je een dag voor vertrek een brief met het vetrek uur en meestal is dit ongeveer 4 uur voor je vlucht.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Je moet 3 uur voor vlucht op vliegveld zijn, en het is ongeveer uur rijden.mco is erg druk vliegveld. En zoals al gezegd is als je met magical express gaat ktijg je de tijd te horen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Amaris schreefCOLONHoe lang moeten we ongeveer rekenen om op de vertrekdag van hotel (Caribbean beach) naar het vliegveld (Orlando) te komen en hoeveel tijd moet je van tevoren aanwezig zijn? Onze terugvlucht is 2 uur vervroegd en ik wil even kijken of ik onze planning nog om moet/wil gooien.
Voor zo een lange vluchten raden ze aan om 3u (mss 2u30) op voorhand aanwezig te zijn op het vliegveld, hoelang je onderweg bent hangt af van de manier waarop je naar het vliegveld gaat... Kijk eens naar de reistijd op google maps.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

De Magical Express komt je ongeveer 4 uur voor je vlucht vertrekt ophalen aan je hotel. Hou er wel rekening mee dat er na jouw hotel nog stops in andere hotels kunnen zijn. Wij logeerden ook in Caribbean Beach en wij zijn nog mensen gaan ophalen in de Beach Club en de Yacht Club. Ik was blij dat ik onze Magical Express met een uurtje had vervroegd, want op de luchthaven was het deze keer ook extreem druk bij de douane waardoor we langer onderweg waren naar de gate dan normaal.
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Top! Dank jullie wel allemaal voor de antwoorden, ik ga nog even goed naar de planning kijken.
Gebruikers-avatar
-jose-
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2014, 17:21

Het is een jaar geleden dat ik naar Disney World geweest ben en het begint weer te kriebelen, maar nu zit ik met het volgende:

Ik denk eraan om een disneyhotel te boeken voor 21 dagen met een 14 day ticket.
Nu is mijn vraag: Moeten deze 14 dagen aaneengesloten gebruikt worden of kan ik deze splitsen over de 21 dagen dat ik daar verblijf?
hey there, hi there, ho there. It's a DISNEY kind of day

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

-jose- schreefCOLONHet is een jaar geleden dat ik naar Disney World geweest ben en het begint weer te kriebelen, maar nu zit ik met het volgende:

Ik denk eraan om een disneyhotel te boeken voor 21 dagen met een 14 day ticket.
Nu is mijn vraag: Moeten deze 14 dagen aaneengesloten gebruikt worden of kan ik deze splitsen over de 21 dagen dat ik daar verblijf?
Wat ik begrepen heb aansluitend.vanaf eerste moment gebruik 14 dagen aaneengesloten

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Voor dit jaar is een ticket voor 21 dagen maar 40 euro duurder dan een voor 14 dagen via de ierse/uk website. Msschien is zo'n ticket dan een betere optie als er dan dagen tussen vallen dat je iets anders doet dan disney.
Gebruikers-avatar
-jose-
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2014, 17:21

Tacha676 schreefCOLONVoor dit jaar is een ticket voor 21 dagen maar 40 euro duurder dan een voor 14 dagen via de ierse/uk website. Msschien is zo'n ticket dan een betere optie als er dan dagen tussen vallen dat je iets anders doet dan disney.
dankje voor de tip!
hey there, hi there, ho there. It's a DISNEY kind of day

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

Dagen zijn idd aansluitend.

Vergeet ook universal niet. Wizarding world is de moeite waard.
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
Gebruikers-avatar
marijke97
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2017, 12:04

Ik zou voor de eerste keer naar WDW gaan! Kan je als belg gewoon op de uk site boeken?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

marijke97 schreefCOLONIk zou voor de eerste keer naar WDW gaan! Afbeelding Kan je als belg gewoon op de uk site boeken?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja dat kan. Alle europeanen kunnen dat op de europese, engelse uk en de ierse site. En binnen kort zal wel weer daar de actie komen waarbij je 14 dagen kaarten kan kopen voor de prijs van 7 dagen en free dining plan bij wdw hotel reservering. Altijd zeer mooie aanbieding.
Gebruikers-avatar
marijke97
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2017, 12:04

calimero schreefCOLON
marijke97 schreefCOLONIk zou voor de eerste keer naar WDW gaan! Afbeelding Kan je als belg gewoon op de uk site boeken?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja dat kan. Alle europeanen kunnen dat op de europese, engelse uk en de ierse site. En binnen kort zal wel weer daar de actie komen waarbij je 14 dagen kaarten kan kopen voor de prijs van 7 dagen en free dining plan bij wdw hotel reservering. Altijd zeer mooie aanbieding.


Weet je wanneer die actie van free dining plan ongeveer komt? Ik zou januari/februari 2021 willen gaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wss komt dat in april ongeveer, je vind ook hier veel tips: viewtopic.php?p=137213#p137213
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik zou persoonlijk niet boeken via UK maar is mijn persoonlijk gevoel.
Niemand die kan zeggen wat de brexit tot gevolg ga hebben op de Pond...
Misschien gaat hij voordeliger komen maar als hij nadeliger komt kan een reis naar WDW stuk duurder uitkomen dan voorzien.
Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar