FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Heeft iemand hier al eens het uk disney nr proberen te bellen? Heb al vanalles geprobeerd maar het lukt niet. Misschien omdat het een 1800 nr is? Als iemand een ander nr heeft.
Alvast bedankt
Heb ondertussen een ander nr gevonden dat begint met 0800 en nu lukte het wel :D
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

Ik heb een paar vraagjes wat betreft het Free Breakfast wat je bij de UK site krijgt wanneer je een value resort boekt.
Heeft iemand enig idee in welke (Quick Service)restaurants dit allemaal geldig is? Ben ik hiermee gebonden aan de foodcourt van het resort (All Star Music in mijn geval) of zijn er ook restaurants in de parken die dit accepteren? Ik kan het niet gevonden krijgen..
Ga ervan uit dat dit op de Magicband gezet wordt en dat de Cast Members het herkennen als ik wil afrekenen?
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Het free breakfast dat je bij de uk aanbieding krijgt zijn eigenlijk gewoon quick service points die op je magic band worden gezet. Voor elke nacht dat je er verblijft krijg je 1 quick service per persoon ( wíj bleven 10 nachten in all stars sports dus hadden 10 QS points pp dus kregen 20 QS points totaal samen) wij moesten deze voor ons vertrek in het resort opmaken maar of je 2 QS points of 1 Qs point per dag gebruikte maakte niet uit. Je kan je punten bij zo goed als elke quick service restaurants gebruiken. Wij hebben ze vb bij ontbijt in be our guest gebruikt maar ook bij earl of sandwich en onze resort food court. Zowel voor ontbijt middag eten als avondeten te gebruiken zo lang je er een quick service punt voor kunt inleveren kan het. Hebben zo eens pasta gegeten in onze food court s'avonds. Wij vonden het enorm handig omdat je zelf kon kiezen waarvoor je je QS points wou gebruikten. hopelijk heb ik je vraag wat beantwoordt
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

Ja, top, dank je wel..:)
Zou ik het eventueel ook nog kunnen upgraden naar het Quick Service Dining Plan? Het liefst online, ik ben geen held in het bellen..
Toen ik in maart ging had m'n Amerikaanse vriendin alles geregeld, en hadden we geen Dining Plan, ik ben er dus niet bekend mee. Ga pas in oktober, maar heb er echt heel veel zin in!
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Ik weet niet of je het online kan veranderen. Maar ik heb laatst ook moeten bellen om de vakantie uit te stellen van april naar oktober door het Airberlin fiasco. Dat viel reuze mee. Heel behulpzaam alles zeer goed uitgelegd. En ik ben ook niet zo'n held in het bellen
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

Oh, dat is een hele geruststelling. Vind het altijd een eng idee omdat ik niet weet wie ik aan de andere kant van de lijn heb..:P
Ga ik het na de feestdagen eens proberen, welk nummer kan ik het beste bellen? Via de Ierse site heb je een 1800 nummer, en de UK een 0800? Heb via Ierland geboekt..
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Hey Anja ik heb dit nr gebeld 0044/8000280778 want de 1800 nr lukte niet. Maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of je via uk of via ierse site geboekt hebt. Ik heb ook via de ierse geboekt.
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

Okay, dank je wel..:)
Ga het opschrijven en binnenkort es even bellen!
bogey
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2013, 11:03

Hoi,
Ik heb even een vraagje, ik vertrek binnen 2 weken naar wdw en 2 jaar geleden had ik de documenten reeds 2 weken op voorhand ontvangen. Ik dacht echter ergens gelezen te hebben dat deze niet meer opgestuurd zouden worden, maar nu kreeg ik gisteren een mailtje met de melding dat ik binnen 2 weken zou vertrekken en dat als ik nog geen documenten ontvangen had ik hun moet contacteren. Is er iemand die recent nog geweest is en weet hoe het nu juist gaat?

Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

bogey schreefCOLONHoi,
Ik heb even een vraagje, ik vertrek binnen 2 weken naar wdw en 2 jaar geleden had ik de documenten reeds 2 weken op voorhand ontvangen. Ik dacht echter ergens gelezen te hebben dat deze niet meer opgestuurd zouden worden, maar nu kreeg ik gisteren een mailtje met de melding dat ik binnen 2 weken zou vertrekken en dat als ik nog geen documenten ontvangen had ik hun moet contacteren. Is er iemand die recent nog geweest is en weet hoe het nu juist gaat?

Alvast bedankt.
Wij zijn in oktober 2017 geweest en geboekt via de UK site. Het pakket met magic bands, bagage labels en de Free dining plus $200 giftcard lag bij ons in het hotel. We hadden ook een los Disney hotel geboekt en die voucher kregen we wel per post (die magic bands lagen ook in het hotel), dit was alleen maar een bevestigingsvoucher. Neem de bestanden uit de mail mee en je hebt voldoende.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Hoi allemaal.

Wie kan me vertellen hoe het daar in de parken met de tips zit die je bij de restaurants moet betalen. En hoelang van te voren moet je een visum aan vragen. En dat soort dingen. Dat zou me eerste keer zijn dan naar Amerika dus alles is dan nieuw.

Ik hoor het graag van jullie
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

disneyfan29 schreefCOLONHoi allemaal.

Wie kan me vertellen hoe het daar in de parken met de tips zit die je bij de restaurants moet betalen. En hoelang van te voren moet je een visum aan vragen. En dat soort dingen. Dat zou me eerste keer zijn dan naar Amerika dus alles is dan nieuw.

Ik hoor het graag van jullie
Een fooi van 15-20% is aangewezen en kan je ook via mastercard betalen. Als ik me niet vergis staan deze fooien ook aangegeven op je kasticket. Fooi hoeft alleen maar bij table service restaurants, niet bij quickservic.
Voor een verblijf naar Walt Disney World, kan je ook eens kijken voor een dining plan

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =13&t=2656

Het wordt aangeraden om je visum minstens een maand (3 à 4 weken) opvoorhand aan te vragen bij je stad/gemeente. Geniet van het plannen van je trip!


Boeken of meer info: Klik hier!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik weet niet waar je vandaan komt en of het voor België anders is (dacht het niet), maar als je de Nederlandse nationaliteit hebt, heb je alleen een ESTA nodig, geen visum. De ESTA is een soort pre-scan, dan hebben ze je gegevens vast en gaat het bij de douane sneller (maar het is verplicht!). Je vraagt dit aan op de officiële website van de Amerikaanse regering, gebruik geen tussen bureau, die vragen alleen maar extra geld en het is echt niet moeilijk
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Esta kost zo'n 14 euro en is 2 jaar geldig of je moet tussendoor nieuw paspoort halen.
Kan je idd via internet aanvragen.
(Mijne verloopt natuurlijk net een maand voor we gaan ;) )
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Ik was ook even bij het reisbureau langs geweest en daar was een vrouw die me hielp dat het ook voordeliger is om een dan een jaarkaart te nemen omdat ik daar 10 dagen zeker de parken in zou willen en dan de twee vliegendagen niet dan maar totaal zou het 12 dagen of 14 dagen zou worden. Wie kan me helpen nog een keer om het beetje voor een leuke prijs dan naar Amerika zou kunnen.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar