vraagje over vliegtickets

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rojean
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 00:59

Alvast bedankt![/quote]
we waren zelf bezig aan een rond trip in florida dus de tijd was beperkt, we hebben echt goed moeten gas geven om alles hebben kunnen doen. je kunt vooraf 3 fast passen aanduiden, kies deze zorg vuldig en kies ze optijd want je kunt ze al een hele tijd voor aankomst selecteren, pas als deze 3 gebruikt zijn kun je 1 nieuwe pakken, gebruik de app zeker ook i. v. m de wacht tijden. over het hele park is wifi voorzien! wij hadden zelf eerst epcot en toen magic Kingdom en 2de dag eerst Hollywood en toen animal kingdom dit was prima te combineren, wij hebben wel een eigen auto gebruikt: geen Disney vervoer. en we lagen in red lion hotel buiten het Disney domein dit was zeker goed te doen! zeer kort bij alles. ik raad ook aan als je met je kinderen gaat kun je beter meer dagen pakken! het is zeker de moeite waard. mvg.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk[/quote]

Mooi om te horen dat het hele park WiFi heeft. We hebben een dochter van 10, dus gaan inderdaad meer dagen pakken.
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Zojuist een email ontvangen, TUI fly heeft tickets Brussel > Orlando-Sanford met promotie tarief €149,99
https://www.tuifly.be/nl/last-minute/al ... tairfly_be


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ik was er vorig jaar aug.eind sept 2015 tickets geboekt. Van zaventem naar mco.was goedkoper dan van schiphol en ook dichterbij.
Had me daarvoor ingeschreven op skyscanner en ontving elke dag mail van prijsstijging of daling.
Nog geen 700 € p.p en dat in hoogseizoen.
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Eurowings, de lowcost dochter van Lufthansa, start vanaf 7 juli a.s. vluchten naar Orlando vanuit Keulen
http://bit.ly/2tJpipu


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Maar ja moet je wel eerst naar keulen vliegen of rijden en hotel ofzo boeken
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

boogschutter schreefCOLONMaar ja moet je wel eerst naar keulen vliegen of rijden en hotel ofzo boeken
De reistijd Amsterdam-Keulen bedraagt maar zo'n 2,5 uur met de ICE International trein.

Keulen ligt maar op 110 km van Hasselt en 90 km van Maastricht.
Düsseldorf airport is zelfs nog ietsjes verder. We zijn al eerder van Keulen gevlogen, bestemming binnen Europa.
Het is een overzichtelijk vliegveld.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Keulen is voor ons nog goed te doen maar ze vliegen spijtig niet op de juiste dagen voor ons. Ben nu aan het wachten tot de airberlin vluchten voor volgende april te boeken zijn vanuit Dusseldorf.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ik woon in zeeland.reis naar amsterdam is al bijna 3 uur.
Heb zomaar eens gekeken.naar datums wat wij vorig jaar aug hadden.zou rond 430 .p.p komen.mooie prijs idd.
Alleen vliegen ze niet elke dag.dus of je moet met hotel boeken rekening houden met vliegdatums.of hotel bij boeken in orlando.weer extra kosten ;)
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Toch best ingewikkeld om op de juiste dagen de goede vluchten te vinden;) ik heb vorige week ook even gegluurd voor de datums die ik volgend jaar wil hebben. En het viel me mee. 1 tussenstop wat echt heel schappelijk is vanuit antalya. Het gekke is boek ik Het ticket kost het me meer dan met een hotel erbij.. dus ik denk dat ik een combi doe .... Het blijft puzzelen. Maar och hebben nog zoveel tijd. Wil in januari of zo eens gaan boeken voor vluchten.

Groetjes allemaal
Afbeelding
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Ik heb vanaf januari wekelijks naar de prijzen gekeken om te vliegen in augustus 2017 om te weten wanneer ik het beste zou boeken in 2018. Tot nu toe was de 3de week van maart het goedkoopst. Dan konden we met 4 + baby met bagage rechtstreeks vliegen voor €2136 (baby is €75 per vlucht) vanuit keulen
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Op skyscanner staat een overzicht met per bestemming de beste tijd om te bestellen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Delta Airlines gaat rechtstreeks vliegen tussen Amsterdam Schiphol en Orlando, de vluchten zullen starten op 30 maart 2018. Vanaf morgen of overmorgen te boeken.
Tijden
vertrek AMS 13:15 – 17:41 in MCO
vertrek Mco 21:45 – 12:45+1 in AMS

Bron: http://www.routesonline.com/news/38/air ... le-in-s18/


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

Maria-Anna schreefCOLONDelta Airlines gaat rechtstreeks vliegen tussen Amsterdam Schiphol en Orlando, de vluchten zullen starten op 30 maart 2018. Vanaf morgen of overmorgen te boeken.
Tijden
vertrek AMS 13:15 – 17:41 in MCO
vertrek Mco 21:45 – 12:45+1 in AMS

Bron: http://www.routesonline.com/news/38/air ... le-in-s18/
Wow! Dat is nog eens goed nieuws. Dat scheelt enorm veel tijd! Nu maar hopen dat de prijzen niet mega omhoog gaan. :thumbs:
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

Zeker goed nieuws! Ik heb van de week es gekeken, maar de prijzen liggen nu belachelijk hoog. Ik hoop echt dat ze omlaag gaan, en dat ze de vluchten gaan delen met de KLM, zodat je eventueel ook via hen kan boeken.. ;)
Mocht dat zo zijn dan ga ik volgend jaar niet moeilijk doen, en gewoon lekker rechtstreeks vliegen..
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Air Berlin vraagt faillissement aan, vluchten gaan voorlopig door.
Bron:http://bit.ly/2vZ6veA


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar