Eerste solo trip naar WDW oktober 2020

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

Ohhhh my god!!!!! Ik ben super excited, gisteren mijn eerste trip naar WDW geboekt voor oktober 2020!!!!!
Niet normaal hoe alles al kriebelt en ik al als een gek wil beginnen plannen. Heb lang nagedacht om deze trip alleen te doen , maar er waren genoeg voordelen die meespeelden :D duh , it's Mickey Mouse in de USA :D

Anyways, tips and tricks en alle andere informatie zijn zeker meer dan welkom van mensen die er al eens geweest zijn. Moesten er hier op het forum zitten die ook in de periode van 16 t.e.m. 26 oktober 2020 gaan , laat het me dan zeker weten. Misschien kunnen we daar dan eens even een momentje samen afspreken ofzo .

:stitch: :sorc:
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

Supergaaf joh!! Ik ben vorig jaar oktober solo gegaan, echt zo ontzettend leuk, ga je absoluut geen spijt van krijgen! Welk resort verblijf je?

Tips; neem een dining plan en reserveer (op 180 dagen vooraf) enkele restaurants. Ook de Halloween Party is leuk om te doen, gratis snoep zoveel als je wilt, er zijn dan karakters die je anders bijna nooit in de parken ziet. (Houd wel rekening met lange wachtrijen hiervoor).
Verder vind ik het leuk om rond te kijken in de diverse resorthotels, en vergeet vooral Disney Springs niet.
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Gaaf hoor. Wij gaan aug 2020

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

Ik ben vorig jaar alleen geweest. Heerlijk!

Geen rekening hoeven houden met anderen. Volop genieten. Bijna 900 foto’s.
En op drukke momenten lekker op het terras, pintraden, speurtochten of Sorcerer’s of the Magic Kingdom spelen
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

**Anja** schreefCOLONSupergaaf joh!! Ik ben vorig jaar oktober solo gegaan, echt zo ontzettend leuk, ga je absoluut geen spijt van krijgen! Welk resort verblijf je?

Tips; neem een dining plan en reserveer (op 180 dagen vooraf) enkele restaurants. Ook de Halloween Party is leuk om te doen, gratis snoep zoveel als je wilt, er zijn dan karakters die je anders bijna nooit in de parken ziet. (Houd wel rekening met lange wachtrijen hiervoor).
Verder vind ik het leuk om rond te kijken in de diverse resorthotels, en vergeet vooral Disney Springs niet.

Ik heb geboekt in het Art of Animation hotel (de kleine zeemeermin kamer :D )
heb wel geen dining plan aangevraagd. Ga gewoon op geluk hopelijk op m'n verjaardag een plekje reserveren voor de BoG (lunch is ook al goed voor mij ) en voor de rest zie ik nog wel. Heb al wel super veel research gedaan en denk dat ik zo veel wil proberen qua eten dat het eerder een food binge ga worden daar :lol: :lol:
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

EleanorJM schreefCOLONIk ben vorig jaar alleen geweest. Heerlijk!

Geen rekening hoeven houden met anderen. Volop genieten. Bijna 900 foto’s.
En op drukke momenten lekker op het terras, pintraden, speurtochten of Sorcerer’s of the Magic Kingdom spelen

Wat is Sorcerer's of the Magic Kingdom? Is dit een app die ik ergens kan downloaden? :)
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

BrittM schreefCOLON
**Anja** schreefCOLONSupergaaf joh!! Ik ben vorig jaar oktober solo gegaan, echt zo ontzettend leuk, ga je absoluut geen spijt van krijgen! Welk resort verblijf je?

Tips; neem een dining plan en reserveer (op 180 dagen vooraf) enkele restaurants. Ook de Halloween Party is leuk om te doen, gratis snoep zoveel als je wilt, er zijn dan karakters die je anders bijna nooit in de parken ziet. (Houd wel rekening met lange wachtrijen hiervoor).
Verder vind ik het leuk om rond te kijken in de diverse resorthotels, en vergeet vooral Disney Springs niet.

Ik heb geboekt in het Art of Animation hotel (de kleine zeemeermin kamer :D )
heb wel geen dining plan aangevraagd. Ga gewoon op geluk hopelijk op m'n verjaardag een plekje reserveren voor de BoG (lunch is ook al goed voor mij ) en voor de rest zie ik nog wel. Heb al wel super veel research gedaan en denk dat ik zo veel wil proberen qua eten dat het eerder een food binge ga worden daar :lol: :lol:
Oh, Art of Animation is supercute! Ik heb daar rondgekeken, zat zelf in All Star Music. Reserveren voor Be Our Guest lunch moet te doen zijn, check vanaf de 180 dagen voordat je gaat,mocht het niet meteen lukken, blijf via de app proberen. Mensen reserveren en cancellen all the time.
Er zijn overal hele goede Quick Service locaties, plus oktober = Food&Wine Festival in Epcot, dus enorm veel opties daarzo!
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

**Anja** schreefCOLON
BrittM schreefCOLON
**Anja** schreefCOLONSupergaaf joh!! Ik ben vorig jaar oktober solo gegaan, echt zo ontzettend leuk, ga je absoluut geen spijt van krijgen! Welk resort verblijf je?

Tips; neem een dining plan en reserveer (op 180 dagen vooraf) enkele restaurants. Ook de Halloween Party is leuk om te doen, gratis snoep zoveel als je wilt, er zijn dan karakters die je anders bijna nooit in de parken ziet. (Houd wel rekening met lange wachtrijen hiervoor).
Verder vind ik het leuk om rond te kijken in de diverse resorthotels, en vergeet vooral Disney Springs niet.

Ik heb geboekt in het Art of Animation hotel (de kleine zeemeermin kamer :D )
heb wel geen dining plan aangevraagd. Ga gewoon op geluk hopelijk op m'n verjaardag een plekje reserveren voor de BoG (lunch is ook al goed voor mij ) en voor de rest zie ik nog wel. Heb al wel super veel research gedaan en denk dat ik zo veel wil proberen qua eten dat het eerder een food binge ga worden daar :lol: :lol:
Oh, Art of Animation is supercute! Ik heb daar rondgekeken, zat zelf in All Star Music. Reserveren voor Be Our Guest lunch moet te doen zijn, check vanaf de 180 dagen voordat je gaat,mocht het niet meteen lukken, blijf via de app proberen. Mensen reserveren en cancellen all the time.
Er zijn overal hele goede Quick Service locaties,plus oktober = Food&Wine Festival in Epcot,dus enorm veel opties daarzo!

Hahahah ja dat dacht ik inderdaad ook al, I'm gonna have so much fun :D
en quick service genoeg ja, enige wat ik dus echt wil is de BoG, voor de rest maakt het me niet zo veel uit wat ik eet. Ga waarschijnlijk toch veel te excited zijn om ergens te gaan neerzitten :lol: :lol:
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

Dan kan ik eigenlijk alleen nog maar als tip geven dat je een leuk kleurtje kiest voor je magic band (anders krijg je een grijze), neem fastpasses voor de populaire attracties en heb heel veel plezier!! :)
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

Er staat veel op deze site en online. BoG zou ik zeker reserveren. Lunch is quick service, voor diner betaal je volgens mij 2 table service credits. Scheelt veel geld. Online kun je de menukaarten en prijzen bekijken.

SotMK is een spel in Magic Kingdom (YouTube / Google, staan zoveel filmpjes op ). Op een aantal plaatsen zijn portals ‘verborgen’ daar ga je heen met fysieke kaarten. Deze worden gelezen door de camera’s. Je helpt merlijn om het magische kristal van MK in elkaar te zetten en MK te redden van Hades.
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

**Anja** schreefCOLONDan kan ik eigenlijk alleen nog maar als tip geven dat je een leuk kleurtje kiest voor je magic band (anders krijg je een grijze), neem fastpasses voor de populaire attracties en heb heel veel plezier!! :)
Thanks, heb al gezien dat je nu voor een klein prijsje zelfs leuke magicbands kan bestellen met characters op via mydisneyexperience. Maar dit was blijkbaar al zo populair dat ze al weken niet meer beschikbaar zijn :D .
Fastpasses krijgen voor wat ik echt graag wil doen gaat nogal een gedoe worden vrees ik
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

EleanorJM schreefCOLONEr staat veel op deze site en online. BoG zou ik zeker reserveren. Lunch is quick service, voor diner betaal je volgens mij 2 table service credits. Scheelt veel geld. Online kun je de menukaarten en prijzen bekijken.

SotMK is een spel in Magic Kingdom (YouTube / Google, staan zoveel filmpjes op ). Op een aantal plaatsen zijn portals ‘verborgen’ daar ga je heen met fysieke kaarten. Deze worden gelezen door de camera’s. Je helpt merlijn om het magische kristal van MK in elkaar te zetten en MK te redden van Hades.

Cool, ga ik zeker eens bekijken. Thanks voor de tip :thumbs:
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

:oops: Super leuk.
Jammer dat ik dat nooit gedaan heb als ik nog geen kids had :-)

Wij hebben ook geboekt voor zomer 2020, verlang ook al :oops:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

BrittM schreefCOLON
**Anja** schreefCOLONDan kan ik eigenlijk alleen nog maar als tip geven dat je een leuk kleurtje kiest voor je magic band (anders krijg je een grijze), neem fastpasses voor de populaire attracties en heb heel veel plezier!! :)
Thanks, heb al gezien dat je nu voor een klein prijsje zelfs leuke magicbands kan bestellen met characters op via mydisneyexperience. Maar dit was blijkbaar al zo populair dat ze al weken niet meer beschikbaar zijn :D .
Fastpasses krijgen voor wat ik echt graag wil doen gaat nogal een gedoe worden vrees ik
Oh ja, dat heb ik ook gezien inderdaad.. Maar goed, je gaat volgend jaar pas, en zoals ik het nu zie als Disney iets nieuws invoerd vliegt iedereen er gelijk op af en is het meteen uitverkocht, maar als het eenmaal loopt zijn ze ruim op voorraad.
Mocht dat nou niet lukken, in Disney Springs zit een winkeltje, D-Tech, en daar kan je ook gepersonaliseerde Magic Bands kopen, kan je zelf je kleur en karakter enzo kiezen. Ik had vorig jaar standaard roze gekozen, en toen in Springs een paarse gekocht met Minnie Mouse erop.

Welke attracties wil je zeker doen?
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

**Anja** schreefCOLON Oh ja, dat heb ik ook gezien inderdaad.. Maar goed, je gaat volgend jaar pas, en zoals ik het nu zie als Disney iets nieuws invoerd vliegt iedereen er gelijk op af en is het meteen uitverkocht, maar als het eenmaal loopt zijn ze ruim op voorraad.
Mocht dat nou niet lukken, in Disney Springs zit een winkeltje, D-Tech, en daar kan je ook gepersonaliseerde Magic Bands kopen, kan je zelf je kleur en karakter enzo kiezen. Ik had vorig jaar standaard roze gekozen, en toen in Springs een paarse gekocht met Minnie Mouse erop.

Welke attracties wil je zeker doen?
Oooh thanks. Dat wist ik niet.

Goh qua attracties zeker de 7 dwars mine train
Flight of passage
Slinky dog dash
Haunted mansion
Expedition everest
Ariel 's under the sea
Toy Story mania
.....
Je kan misschien beter vragen welke niet :lol: q
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar