Hulp nodig met verrassing

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
tink35
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2019, 16:18

Hallo allemaal,

Wij hebben vorige week onze eerste trip naar Disney world geboekt voor de zomer van 2020.
Nu wil ik graag onze 2 kinderen deze kerst verrassen hiermee onder de boom. Maar ik heb hulp nodig van iemand die dit jaar nog gaat.
Is er iemand die voor mij alle plattegronden van alle parken zou willen meenemen en dan naar mij zou willen opsturen als ze weer thuis zijn. Ik betaal natuurlijk zelf de postzegels.
Dan kan ik ze inpakken in een doos voor onder de kerstboom! :stitch:
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Leuk idee.
Gebruikers-avatar
Astrid
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2016, 13:57

Hi Tink35!

Ik ga volgende week naar WDW :) (mega veel zin in ;))
Maar ik wil best wel de plattegronden voor je meenemen hoor :) Die worden toch al in veelvoud verzameld voor mijn plakboek.

Wij komen op 7 juni weer terug, dus het duurt even voor je ze in huis hebt maar ruim op tijd voor de kerst.

Laat maar even weten hoe je het aan wil pakken.

Groetjes Astrid
Gebruikers-avatar
tink35
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2019, 16:18

Astrid schreefCOLONHi Tink35!

Ik ga volgende week naar WDW :) (mega veel zin in ;))
Maar ik wil best wel de plattegronden voor je meenemen hoor :) Die worden toch al in veelvoud verzameld voor mijn plakboek.

Wij komen op 7 juni weer terug, dus het duurt even voor je ze in huis hebt maar ruim op tijd voor de kerst.

Laat maar even weten hoe je het aan wil pakken.

Groetjes Astrid
Hoi, Astrid.

Wat super leuk dat jullie volgende week gaan! Ik zou het geweldig vinden als je ze voor me mee wil nemen.
Ik zit nu even snel een berichtje te typen naar je, maar ik stuur je morgen even een PM.
Alvast super bedankt!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar