restaurants/ eet-en drinkgelegenheden in WDW

Alle algemene informatie over het WDW Resort
MINI Mouse

Als je wilt weten wat de leukste character meals zijn en welk restaurant het beste is, en waar de lekkerste snacks te krijgen zijn, neem dan een kijkje op http://www.disneyfoodblog.com/
(het blijven natuurlijk wel persoonlijke meningen van mensen die je niet kent)

Erg leuke site :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wie vanaf 31/10 een tafel service restaurant reserveert in WDW moet bij de reservering zijn credit kaart gegevens doorgeven. Als je niet komt opdagen en niet geannuleerd hebt de dag ervoor moet je 10 euro kosten per persoon betalen! Dit omdat veel mensen niet komen opdagen wanneer ze geserveerd hebben! Voor de restaurants en shows waar je al het volledige bedrag moest betalen ben je het totale bedrag kwijt als je niet komt opdagen/annuleert.
Ook wie reeds gemaakte reserveringen na 31/10 wijzigt valt onder het nieuwe systeem. Annuleren kan door te bellen, in elk restaurant of online.

Afbeelding

Restaurant menu's http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/disneydining.cfm

(foto WDWinfo)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

Vanaf 19 november worden indien restaurantreserveringen niet op tijd geannuleerd wordt 10 dollar per geboekte persoon in kosten gebracht. Er gaat al een tijdje het gerucht dan men hiermee wil gaan beginnen, en het werd ook altijd al gemeld, maar vanaf 19 november is het dan dus echt zo. Bij vooraf betaalde reserveringen zoals dinnershows zal het gehele bedrag ingehouden worden. Annuleren kan over schillende manieren, zoals bij Guest Relations, de restaurants zelf en natuurlijk per telefoon.

Het gehele artikel:
The delayed table service dining cancellation policy that will expand the $10 cancellation fee to all table service restaurants without day before notice will begin on November 19 2013.
Originally planned to go into effect on October 31 2013, guests will be required to provide a credit card for all table service reservations. A charge of $10 per guests will then be automatically applied if a cancellation is not provided at least one day in advance.

In the case of pre-paid locations such as dinner shows, the entire amount will be retained in the event of failing to cancel. The new policy also applies to non-Disney operated restaurants.

Cancellations can be made on the Disney Dining website, at guest relations, a restaurant podium, or via a special phone number at 407-WDW-CNCL. To avoid the penalty, the cancellation must be made up to 11:59pm on the day before the reservation
bron: wdwmagic.com
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Top 5 Drinks at Walt Disney World

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disney Dining | Sonia's Best of Walt Disney World

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Ideeën gevraagd. Manlief en ik gaan as oktober naar WDW. Op onze laatste dag daar ben ik jarig en nee leeftijd zeg ik niet maar wel jubileum jaar auch. Nu kan ik begin april mijn adr's maken. Ik wil die dag of de dag er voor ergens gaan eten met manlief maar heb geen idee waar! Zijn te veel restaurants. We hebben free dining quick service maar voor die avond zoek ik dus iets speciaals maar niet te moeilijk. We kennen disney cruise line and Palo en dat kan ik handelen wat betreft eetkeuze's dus geen moeilijk yak en yeti of boma of zo. Ook willen we niet mega hoofdprijs willen betalen zoals in contemperory resort restaurants of dineren met de prinsessen. Das beetje te duur. We gaan wel x afternoon high tea doen en ontbijt in christal palace. Verder ontbijten of lunchen in Be our guest. Heeft iemand een ideetje van een mooie lokatie die speciaal is maar niet toptoptop prijs rekend. Vertik het om $40 voor een hoofdgerecht te betalen en heb grote eter bij me. Hopelijk heeft iemand nog een idee want ik zie het effe niet meer. Te veel keuzes.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Oh, wij vinden Yet & Yaki altijd heerlijk! Dat is het restaurant waar we elke keer heen gaan, en elke keer het zelfde nemen: Lo Mein Noodles! Met heerlijke groenten met kip en/of garnalen! Heerlijk, en niet zo duur. Ja, ik houd van dit restaurant, haha.
Ehm. Zelf zou ik het Sci-Fi restaurant nog wel eens uit willen proberen, gewoon omdat het er zo leuk uitziet: in een auto eten en kijken naar een film. Ik vind T-Rex op Disney's Springs ook erg leuk, maar is wel wat rumoerig (veel dino's die zich laten horen). En daar heb je voor ieder wat wils qua eten: burgers, steaks, maar ook pasta.
Welke hoek qua eten zoek je? En hoe speciaal wil het maken? (Characters dinings heb ik geen ervaring mee, maar krijg het idee dat je dat ook niet perse wilt?) En zoek je een rustig restaurant? (want de andere 2 die ik noemde zijn nou niet echt romantisch rustig :P )
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Esmee
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2010, 07:12

Wij hebben bij sci-fi gegeten en dat was echt super leuk en meer dan genoeg qua eten :).
Als je een grote eter bij je hebt zou ik kiezen voor buffetrestaurants ala crystal palace, tusker house etc.

Als je op de website van disneyworld bent, kun je alle restaurants bekijken. Er zijn er nog meer in de prijscategorie van sci-fi zoals rainforest.

Verder, the wolfgang puck restaurant in down town is echt super goed! En een leuke locatie om samen te gaan eten :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Jeroen86
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2016, 08:48

Sci-Fi dinner is de max !!! Lekker gegeten en de sfeer is super ! Hier ga ik zeker nog terug.

Ik vond Fulton Crab house heel aangenaam tafelen. Lekkere King Crab in een rustig sfeertje.

Ook Le Chevalier in Epcot is lekker, maar de tafels stonden wat dicht bij elkaar, zo kon ik de andere tafels overhoren en omgekeerd.
The way to get started is to quit talking and begin doing - Walt Disney
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Dank voor de tips!!

We hebben voor elk park 1 table service reservering gemaakt. Be Our Guest, Biergarten was eis van manlief, Yak &Yeti en in studio's Hollywood & vine omdat we daar met Minnie and the gang oo de foto kunnen in hun halloween kleding en tevens Fantasmic reservering er bij hebben.
Op mijn verjaardag zelf, de laatste avond zelf hebben we toch effe niks gepland. Gaan s morgens met de Keys to the Magic tour mee en kijken daarn wat we verder gaan doen. Hebben dan ook een auto dus kan zijn dat we buiten parken gaan eten.
Wel gaan we ook High Tea doen bij Grand Floridian eerder in de week :) :)

Naast diner hebben we ontbijt in Chrystal Palace aan begin van vak en x lunch in BOG. Rest is allemaal Quick service.
Jaccie
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2016, 10:14

'Ohana in het Polynesian Resort! Erg lekker eten (vooral de bread pudding als toetje!) en een erg leuke sfeer. Vroeger kon je vanuit het restaurant ook het vuurwerk zien van Magic Kingdom, alleen door de hoger wordende begroeiing is dat nu wat lastiger geworden. Wel op tijd reserveren, want ze zitten heel snel volledig vol!
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

En bij ohana krijg je veeeel eten.
was erg lekker.leuke sfeer.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disney World serveert nu alcohol in elk Sit-Down restaurant in het Magic Kingdom

Afbeelding

Walt Disney World-gasten drinken al jarenlang in de World Showcase-paviljoenen van Epcot, en nu hebben ze ook meer mogelijkheden om te genieten van alcogholische drankjes in the Magic Kingdom.

Volgens een persbericht van Disney hebben drie nieuwe restaurants in het oorspronkelijke park van het resort alcohol toegevoegd aan hun menu's, wat betekent dat mensen ouder dan 21 nu kunnen drinken bij alle table service restaurants op het terrein. Deze aankondiging komt zes jaar na de eerste Magic Kingdom-eetgelegenheid om bier en wijn te serveren, Be Our Guest, geopend in 2012.

Voordien had het park sinds de opening in 1971 een strikt niet-alcoholbeleid als onderdeel van de oorspronkelijke visie van Walt Disney om een ​​gezinsvriendelijke ervaring te creëren. De regel blijft gehandhaafd in het oorspronkelijke Disneyland-park in Anaheim, hoewel het zusterpark Disney California Adventure alcohol serveert (net als elk ander park in Walt Disney World.)

Bron: people magazine
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Nieuwe lekkernijen in Walt Disney World

Nu 2019 is aangebroken zijn er ook weer een aantal heerlijke nieuwe lekkernijen te verkrijgen in Walt Disney World en daarnaast zijn er een aantal die dit jaar ook nog te verkrijgen zijn. Zie hieronder een aantal lekkernijen.

Afbeelding

In the Norway Pavilion is Kringla Bakeri Og Kafe recent gerenoveerd. Hier kan je genieten van authentieke Noorse lekkernijen. Op de foto zijn de Troll Horns te zien. Dat is een krokante met suiker omhulde gebakschaal gevuld met bergframbozenjam en slagroom.

Afbeelding

In Disney's Beach Resort hebben Beaches en Cream Soda Shop onlangs een paar nieuwe fantastische milkshakes aan het menu toegevoegd. De Chocolate Brownie Milk Shake (een milkshake met chocolade en een kleverige brownie, slagroom en chocoladeschaafsel), de Mickey Confetti milkshake (een vanille milkshake met slagroom, regenboogsnoepjes en een regenboog confetti-cupcake), Minnie Milkshake (een milkshake van aardbeimelk, gegarneerd met frambozensaus, slagroom en een Minnie-cupcake met chocolade-aardbei). Bovendien komt elk van deze shakes in een leuke souvenir cup.

Afbeelding

In Magic Kingdom Park is de Castle Cupcake te vinden, geïnspireerd door de elegantie en schoonheid van het kasteel van Assepoester. Deze oranjegeurige cupcake is gevuld met goud en zilver knapperige parels en bekroond met Champagne buttercream en een stuk chocoladekasteel. Deze lekkernij is te vinden bij Main Street Bakery.

Afbeelding

In Disney Springs kan je nu genieten van eetbaar kookdeeg. Bij Aristocrêpes zijn er drie smaken: chocolate Chip, Vegan Brownie Batter, en een seizoensgebonden smaak die door het jaar heen veranderd. Bij B.B. Wolf's Sausage co. kan je zelfs maple bacon koekdeeg proberen.

Afbeelding

In het Disney's All-Star Music Resort kan je de Merida cupcake vinden. Deze chocolade cupcake is gevuld met goud knapperige parels en gegarneerd met vanille buttercream en een chocoladepijl. Je vindt het bij Intermission Food Court.

Bron: Disneyparks blog
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Walt Disney World lanceert een nieuwe app voor de Mobile order

Afbeelding

Wil jij je favoriete gerechten bestellen tijdens een ritje in De Big Thunder Mountain ? Of tijdens het wachten bij een meet en Greet? Dan gaat dit nu nog makkelijker.

De vernieuwde app heeft nu makkelijke iconen. En heeft ook fotos van de gerechten die je kan bestellen. Verder geeft de app ook aan voor welke gerechten geschikt zijn bij bepaalde allergieën.

De app is bruikbaar over heel het Walt Disney World Resort. En je kan eten bestellen bij maar liefst 20 quick-service restaurants. Je kan ook makkelijk betalen via de app. Je moet je dus geen zorgen meer maken over de lange wachtrijen bij de restaurants.

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar