Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Disneyland Californië FAQ 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Disneyland Californië FAQ
Hoi allemaal,

In september 2018 ga ik met de honeymoon misschien naar west- Amerika. Uiteraard gaan we dan langs bij Disneyland in Anaheim. We willen sowieso in een Disney hotel verblijven. Ik vroeg me af of er net als bij Disneyland Parijs aanbiedingen zijn en zo ja, wanneer? Ook schrok ik van de prijzen van de toegangtickets, kun je die ergens goedkoper kopen?

Laatst gewijzigd door Kaylee19 op Wo 15 Feb 2017, 17:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Ma 13 Feb 2017, 20:51
Bericht 16 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Kaylee19 schreef:
Hoi allemaal,

In september 2018 ga ik met de honeymoon misschien naar west- Amerika. Uiteraard gaan we dan langs bij Disneyland in Anaheim. We willen sowieso in een Disney hotel verblijven. Ik vroeg me af of er net als bij Disneyland Parijs aanbiedingen zijn en zo ja, wanneer? Ook schrok ik van de prijzen van de toegangtickets, kun je die ergens goedkoper kopen?

Er zijn daar heel weinig aanbiedingen, wij zijn in DLP veel te veel verwend met koopjes!
Hoe meer dat DLP in Amerikaanse handen komt verwacht ik gelijkaardige dingen hier.
De meeste mensen slapen daar in een hotel in de buurt, hotels genoeg op wandelafstand daar.
Trouwens ook in het park zelf is alles prijzig daar! Wij vonden WDW best een stuk goedkoper en meer de moeite.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 14 Feb 2017, 08:11
Bericht 17 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
DLR is inderdaad duurder. Ik betaalde meer voor 5 dagen, dan voor 6 dagen WDW.
Er zijn hier en daar wel plaatsen om korting te krijgen, triple aaa bijvoorbeeld, maar dan moet je al in de VS zijn om naar zo'n bureau te gaan. Ook hebben de hotels in de buurt tickets met wat korting, maar erg veel is de korting niet.

Di 14 Feb 2017, 09:52
Bericht 18 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Jammer dat er bijna geen acties zijn en dat het in vergelijking met de andere parken veel duurder is.
Als er een actie is, wanneer zijn die dan meestal?
Ondanks de prijs verblijven we toch het liefste in een Disney hotel, omdat we wat speciaals willen ivm de honeymoon.

Di 14 Feb 2017, 16:29
Bericht 19 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Kaylee19 schreef:
Jammer dat er bijna geen acties zijn en dat het in vergelijking met de andere parken veel duurder is.
Als er een actie is, wanneer zijn die dan meestal?
Ondanks de prijs verblijven we toch het liefste in een Disney hotel, omdat we wat speciaals willen ivm de honeymoon.

Die zijn nog last minute en dus lastig te boeken als je van ver komt, omdat je vlucht enzo moet regelen.
De acties zijn er ook enkel op de overgebleven data en kamers dus.

Kijk maar: https://disneyland.disney.go.com/offers-discounts/room-saving/

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Wo 15 Feb 2017, 07:46
Bericht 20 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik zie het inderdaad. Dankje voor je hulp Prins Adam :)

Wo 15 Feb 2017, 17:04
Bericht 21 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik heb in september 2016 € 247 betaald voor 3 dagen inkom. We verbleven in een partner hotel (Sheraton), prijs weer ik niet meer maar viel goed mee en zicht op het Disney California Adventure.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

DLP 19 - DLC 1 - WDW mei 2019

Volg me op INSTAGRAM: disneylandparisstories

Laatst gewijzigd door Frank_C80 op Vr 07 Apr 2017, 16:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Zo 02 Apr 2017, 01:17
Bericht 22 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Frank_C80 schreef:
Ik heb in september 2016 € 243 betaald voor 3 dagen inkom. We verbleven in een partner hotel (Sheraton), prijs weer ik niet meer maar viel goed mee en zicht op het Disney California Adventure.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Heb je dit ticket gekocht bij het partnerhotel of elders?

Wij gaan deze zomer geheel onverwacht ook 2 dagen naar Disneyland.
Voor een ticket voor 2 dagen is het goedkoopste wat ik vind 192 dollar (tegenover 199 dollar bij Disney zelf).
Niet echt veel korting dus... Ik vroeg me af of de partnerhotels misschien ook tickets met korting hadden zoals dat bij ons het geval is.

Vr 07 Apr 2017, 12:08
Bericht 23 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
De tickets had ik via het reisbureau. Maar die hadden ze volgens mij direct via de Disneyland website gekocht. We hebben € 247,15 betaaldvoor een 3 dagen hopper ticket.
In de partner hotels kreeg je ook korting op de tickets, maar heel veel was dat niet.
De tickets zijn sowieso duurder dan dat we in Parijs gewend zijn.
Heb effe gekeken en zijn idd prijzig. € 187 voor 2 dagen (geen hopper) en € 229 (hopper)

Mis zeker "World of Color" niet in het Disney Adventure park. Zeker de moeite!
Ook Soarin' en Carsland zijn top!

Vr 07 Apr 2017, 16:40
Bericht 24 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Beste mensen,

Wie kan mij helpen met een globale planning.. Ik wil ergens in 2019 de reis gaan maken naar Los Angeles en de natuurparken daarom heen....

Ik zou graag beginnen in Disneyland Anaheim en Knots Berry Farm, omdat mijn vriend niet van achtbanengeweld houdt gaat hij niet mee naar Knots Berry, maar hoop ik iets anders voor hem te vinden.

Daarna zouden we gaan naar het gebied rond Six Flags Magic Mountain, de Sequia en Yosemite parken, de 2/3 de week wilden we weer terug gaan naar Los Angeles om de stad te zien, Hollywood dus, het graf van Walt, ik zag ook dat je heel misschien een tour kon doen in de Disney Studio's, ETC

Alleen nu kom ik niet uit de accommodaties, wat is de beste optie? Camper, Huisjes boeken of toch hotels? We willen 2 a 3 weken en zoeken eigenlijk een tussenoplossing tussen zelf koken en uit eten omdat we in Disney world nogal zijn geschrokken van de porties en de fooien (we zijn 5 kilo aangekomen, ook al liepen we 17 km per dag)..... Wie kan mij helpen?

Ma 30 Okt 2017, 11:45
Bericht 25 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
stitchie schreef:
Beste mensen,

Wie kan mij helpen met een globale planning.. Ik wil ergens in 2019 de reis gaan maken naar Los Angeles en de natuurparken daarom heen....

Ik zou graag beginnen in Disneyland Anaheim en Knots Berry Farm, omdat mijn vriend niet van achtbanengeweld houdt gaat hij niet mee naar Knots Berry, maar hoop ik iets anders voor hem te vinden.

Daarna zouden we gaan naar het gebied rond Six Flags Magic Mountain, de Sequia en Yosemite parken, de 2/3 de week wilden we weer terug gaan naar Los Angeles om de stad te zien, Hollywood dus, het graf van Walt, ik zag ook dat je heel misschien een tour kon doen in de Disney Studio's, ETC

Alleen nu kom ik niet uit de accommodaties, wat is de beste optie? Camper, Huisjes boeken of toch hotels? We willen 2 a 3 weken en zoeken eigenlijk een tussenoplossing tussen zelf koken en uit eten omdat we in Disney world nogal zijn geschrokken van de porties en de fooien (we zijn 5 kilo aangekomen, ook al liepen we 17 km per dag)..... Wie kan mij helpen?
Het BLVD Hotel & Spa - Studio City, CA is een aanrader om Hollywood te doen (metro op een boogscheut) en de Universal Studio's (ligt op wandelafstand).
Voor Disneyland kan ik het Sheraton aanraden.
Ga je de natuurparken doen, neem dan een jaarkaart. Deze kost een $90 en is geldig voor de toegang van 2000 parken. Je hoeft maar 1 pas te hebben per auto. (Individueel kost de toegang rond de $25).
Heb je meer vragen, laat maar weten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Ma 30 Okt 2017, 18:56
Bericht 26 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wij zijn deze zomer in west Amerika geweest, rondje San Francisco, Yosemite, Mammoth Lakes, Las Vegas, Zion, Bryce Canyon, Monument Valley, Grand Canyon, Lake Havasu, Anaheim, LA. Hier hebben we 24 dagen over gedaan.

Qua hotel in Anaheim kan ik Staybridge suites erg aanraden. Het is op 5 minuten rijden van de toy story parking vanwaar je met de bus naar Disneyland word gereden. Het grote voordeel naast de ruime, en schone kamers is het gratis ontbijt wat doordeweeks vanaf 7 uur wordt geserveerd. Dit zit bij de prijs in en is van prima kwaliteit, denk aan ei, worstjes en verse wafels etc. Het heeft ook een eigen keukentje met grote oven. Het enige minpunt is het gebrek aan een betaalbare shuttle, retour was $7 pp en wij waren met 5 mensen waardoor de parkeer prijs van $25 goedkoper was. Ik zou je willen aanraden Disney als laatste te doen, het was voor ons echt de kers op de taart. Daarnaast in Yosemite echt geweldig, wij hebben daar 2 dagen doorgebracht maar zou een dag extra zeker aanraden. Voor San Francisco raad ik je aan om een fiets te huren en lekker over de Golden Gate te fietsen prachtige uitzichten en dan met de boot terug naar de Pier 39 wauw! In LA hebben wij naast de Hollywood Sign en Beverly Hills, Universal Studios Hollywood bezocht. Leuk park maar erg druk, daarom hadden wij een Front of the Line ticket gekocht. Het is het extra geld meer dan waard. Ook in LA is het California Science Centre leuk om te bezoeken, dit is geheel gratis. Voor slecht $2 kun je daar een expositie van de space shuttle bezoeken. Erg indrukwekkend om te zien.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust, veel plezier met plannen!

Ma 30 Okt 2017, 19:54
Bericht 27 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Woehoe, in februari is het eindelijk zover voor mij! Mijn eerste buitenlandse Disney park! Alles is zowat voorbereid, maar ik stootte nog op een vraag. Ik wil graag zeker één dag de Maxpass uittesten, alleen al voor de foto's. Echter ik hoor dat de wifi slecht is, dus iemand ervaring met daar een SIM kaartje kopen? Zo ja, welke aanbieder hadden jullie?

Disneyland Parijs Bezoekjes Counter: 49
Disneyland California: Februari 2018

Vr 17 Nov 2017, 09:07
Bericht 28 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik gebruik zelf zipsim. Werkt prima, WIFI is niet goed in Disneyland. Ben er over een week weer :)

Vr 17 Nov 2017, 20:04
Bericht 29 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2