Hoeveel dagen disneyland?

Alle algemene informatie over het DL Resort
Gebruikers-avatar
marita1983
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2015, 14:42

Ik heb even op die site gekeken, maar dat is enkel vanaf 2 dagen. Ik ga nog even verder kijken!
Gebruikers-avatar
marita1983
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2015, 14:42

Het gaat California Adventure worden! Ik heb al diverse sites afgespeurd naar tips om de dag zo effectief mogelijk te beleven, namelijk:

- voor opening bij het park zijn
- meteen naar Cars Land om de attractie te doen en daarna een fastpass halen
- ook z.s.m. een fastpass voor Soarin' halen
- fast pass regelen bij Grizzly River Run voor de laatste show World of Color (of de optie World of Color Dining Package)
- Aladdin show (normaal ben ik niet van de shows, maar lees hier goede verhalen over)
- s avonds terug naar Cars Land voor Cars Land Sh-Boom lighting

Conclusie, zoveel mogelijk fast passes regelen voor de rides! Mochten jullie nog goede tips hebben, dan hoor ik het graag! Het is pas voor november, maar ik hou van voorpret! (Vooral als het op het werk erg rustig is... sssst) Tot die tijd vermaak ik me ook met jullie tripreports, dank je wel daarvoor!
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

Helaas is de Aladdinshow niet meer. Deze is vervangen door Frozen!!

Ik denk dat je voor de rest wel aardig zit. California Screamin', Grizzly River Run, Monsters Inc zijn ook top!

Weet niet of je hem al had, maar http://suuslaban.blogspot.nl/ en dan moet je even naar oktober 2015
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
Cecemel
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2015, 10:07

Hey!

Na dat we vorig jaar mijn grote droom hebben gedaan: walt disney world, willen we in de toekomst ook eens naar het originele disneyland anaheim gaan!!! In Parijs gaan we steeds 3 dagen maar hoeveel dagen heb je voor anaheim nodig? En welke periode zou je best gaan qua weer en drukte??

Bedankt voor de tips!
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik ben vorig jaar midden oktober geweest, en het was mega druk! Colombusday/weekend & Halloween maand.
Ik had 5 dagen, 3 dagen park - 2 dagen CA, en was volgens mij wel genoeg, al kan een 4de dag gewoon park ook nooit kwaad.
Imagineering Paris
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2015, 09:12

Ik ga van de zomer en ga 2 dagen in DL door brengen en 1 dag in DCA.
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Ik ben eind september geweest, drukte viel mee. Ben 3 dagen geweest en alles kunnen doen. Adventure park kan je op 1 dag doen. Disneyland toch 2 dagen voor uittrekken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar