Entertainment, shows en Parades in Disney's California Adventure

Alle algemene informatie over het DL Resort
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

vind ik ook !!!
Bepaalde stukken zijn echt wonderbaarlijk goed gemaakt :)
Ik heb geen punt van kritiek eigenlijk :no:
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Deze show is echt super!! Echt mooi. Wel effe wennen dat Volwassen elsa getint is qua huidskleur. Maar past allemaal helemaal in het verhaal. En die trollen super grappig zo! Deze show mag van mij zo naar dlrp komen.
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Vreselijk.. geef mij Aladdin maar terug, die was tijdloos!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ziet er gaaf uit voor een pretparkshow! Ze moeten alleen nog iets beter gaan zingen, want veel dingen zijn echt niet zuiver en dat is echt jammer...
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Ik vind wel dat de acteerprestaties veel goed maken. Het stukje bijvoorbeeld wanneer hun ouders sterven vind ik beter uitgevoerd dan in de film. Ook het kleine stukje daarna tot het licht uitgaat. Je wordt als kijker echt meegezogen in de emotie. Kan me voorstellen dat hier veel traantjes weggepinkt zullen worden.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Vandaag nog paar filmpjes gezien vooral van behind the scenes en zo en daar valt wel erg op dat ze erg veel verachillende mensen gebruiken voor verschillende rollen. Ene keer is kristof de grote blonde hunk zoals ie in de film is en ander filmpje is het een donker getinte jongen met zwart spriethaar. En anna en elsa verandere ook regelmatig van huidskleur. Niks tegen deze mensen hoor absoluut niet maar zo komt het bij mij niet over als een show over frozen aar eerder een mooie show van doro mensen die denken frozen na te doen maar beetje schoolmusical niveau bereiken. Ala ik kristoff zie in een disney show wil ik ook een acteurnzien die zo veel mogelijk op hem lijkt net als op anna/elsa. Vind dit wel erg jammer. De techniek die ze in de show gebruiken is wel super. Ennen wezz wat tijdloosheidmbetreft voor heel veel kinderen is frozen tijdloos. Het is als andere disney films voor ons waren uit onze jeugd.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

In het kostuum atelier van Frozen: Live at the Hyperion

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een kijkje achter de schermen van Frozen – Live at the Hyperion

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontmoet de Black Panther nu ook in Disneyland California Adventure !!!



Vanaf nu kan je de Black Panther ook ontmoeten in Disneyland California Adventure .
Zijn indrukwekkende meet en greet vind plaats in een soort mini museum met enkele props .


Hij doet zijn meet en greet samen met de stoere Dora Milaje warriors .
De meet en greet wordt altijd gestart met een cavalcade .
Waardoor je meteen in het verhaal van de Black Panther gezogen wordt .
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Let op: Superhelden arriveren in het Disney California Adventure Park

Afbeelding


Ontmoet je favoriete helden in Disney California Adventure voor de ultieme heroïsche ontmoeting!
Voor een beperkte tijd hebben Super Heroes samengewerkt om hun nieuwste 'rekruten' te ontmoeten en het universum te redden.


Black Panther en Black Widow:

De koning van Wakanda en zijn Royal Guards, de Dora Milaje zullen worden vergezeld door Agent Natasha Romanoff, ook bekend als Black Widow, om te pronken met de nieuwste Vibranium-technologie.

Captain America:

Vier de eerste Avenger terwijl hij arriveert in zijn Avengers-voertuig om de burgers te begroeten.

Spider-Man:

Afbeelding

De vriendelijke buurman en webslinger is er om de straten te beschermen. Maak een foto, vraag een handtekening of bedank hem gewoon voor de bescherming van de buurt!

Thor en Gamora:

Twee van de machtigste strijders in de melkweg vormen een team om een ​​Sakaariaanse outpost te verdedigen. Terwijl je ze ontmoet, leer je tactische vechttechnieken en hoor je verhalen over moed!

Loki:

Kijk uit voor de bedrieger, Loki! Hij is gearriveerd en zal naar bondgenoten zoeken om zich bij zijn heldendaden aan te sluiten.

Afbeelding

Ook komt Doctor Strange later deze zomer voor een beperkte tijd naar het Disney California Adventure park.

Bron: Disney Parks Blog
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Deze zomer zet de stoere piraat Redd haar koers uit naar Disneyland Anaheim

Afbeelding

De onafhankelijke en ontembare piraat 'Redd' vaart deze zomer naar Disneyland Park. Van nature een beetje mysterieus, reist Redd naar verschillende havens in de Caraïben, waar ze munt slaat uit haar rum verkoop en binnenkort een reis maakt om de gasten van New Orleans Square te bezoeken.

We legden deze schijnbaar bekende roodharige op de rooster en stelden haar een paar vragen.

Kun je ons iets over jezelf vertellen?

Nou, als ik vrienden nodig had, zouden ze me Redd noemen. Piraten noemen me kortweg 'Rrr'. Ik reis 'de wereld rond van haven tot haven, maar de zee blijft altijd thuis.

Kent u Captain Jack Sparrow?

Die Sparrow is me een nieuw schip verschuldigd! Het zou me niet verbazen als hij weer in problemen zit. Als je Mister Sparrow ziet, zeg dan dat ik 'm zoek!

Sommige piraten denken dat het pech is om een ​​vrouw aan boord van een piratenschip te hebben. Wat denk jij?

Je hebt nog meer pech, als je z'r niet hebt.

Wat betekent een schat voor jou?

Goudstukken natuurlijk! Ik accepteer het allemaal Spaanse doubloons, Engelse farthings, Franse livre, Nederlandse leeuwendollars en Portugese moidore.

Kijk je ernaar uit om gasten te ontmoeten op New Orleans Square?

'k Neem aan van wel, ben op zoek naar onverschrokken rekruten voor een paar kleine handeltjes.

Ben je iemands bruid?

M 'enige liefde is winst, dearie.

Houd Redd in de gaten tijdens een wandeling door New Orleans Square!

Bron: Disney Parks Blog
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Gerucht:: World of Color keert na langdurige renovatie reeds in de herfst terug met nieuwe show

Afbeelding

Momenteel is World of Color bezig aan een uitgebreide renovatie en werd er aangekondigd dat de show "tegen het einde van het jaar" terug zou keren.

Bobcat Goldthwait, de stem van Pain in Hercules onthulde dat hij zijn stem verleende voor een nieuwe show van het aankomende Halloween seizoen met de versie van World of Color, genaamd "World of Color - Villainous." Het was eerst nog onbekend of de Halloween-show in 2018 zijn debuut zou maken of dat de renovatie nog tot 2019 zou doorgaan.

Bobcat onthulde dit geheim nadat hij ontevreden was over het ontslag van James Gunn ( regisseur van o.a Guardians of the Galaxy) en wilt uit protest daarom ook zijn stem verwijderen uit de show.

Meer weten: viewtopic.php?p=137340#p137340
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disney Parks After Dark: 'World of Color' in het Disney California Adventure Park

Afbeelding

In deze aflevering van Disney Parks After Dark bezoeken we 'World of Color', een adembenemend nachtelijk extravaganza in Disney California Adventure Park. Kijk in verwondering terwijl water, vuur, licht en muziek samen de magie van Disney Storytelling vieren.

Nu kunnen gasten die het Disneyland Resort bezoeken ervoor kiezen om Disney MaxPass aan te schaffen om hun dag te maximaliseren, digitale Disney FASTPASS-selecties te maken voor entertainment in zowel Disneyland park als Disney California Adventure park, direct vanaf hun smartphones!

Afbeelding

Met behulp van de officiële Disneyland mobiele app kunnen gasten die Disney MaxPass kopen nu FASTPASS-selecties maken voor de adembenemende nachtelijke watershow "World of Color" in het Disney California Adventure Park en de oogverblindende "Fantasmic!" in het Disneyland park. Deze nieuwe mogelijkheid om digitale Disney FASTPASS-selecties voor dit entertainmentaanbod te maken, draagt ​​bij aan de andere voordelen van Disney MaxPass, waaronder de mogelijkheid om FASTPASS-selecties te maken voor geselecteerde attracties direct vanaf je smartphone, evenals een onbeperkt aantal Disney PhotoPass-foto's te downloaden van de dag.

Afbeelding

PRO TIP: als je deze show probeert te fotograferen, sta dan aan de boulevard aan het water en zorg ervoor dat je een soort van waterdichte bedekking voor de camera gebruikt - jij(en de camera) zullen waarschijnlijk een beetje nat worden. Ik zette mijn camera op een statief en bedekte het met een regenjas. Ik heb vooraf gefocust en de focus op het middelste waterscherm vergrendeld en een lensdop op de lens gehouden, terwijl ik aan het filmen was. Let op de stuifmist die wordt gevormd door massieve waterkanonnen - het zal je af en toe besluipen, dus houd een microvezeldoek bij de hand voor het drogen van het glas ... voor het geval dat.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Behind the Scenes of 'Tale of the Lion King,' Coming June 7 to Disney California Adventure Park

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Meer informatie over ‘World of Color’ Nighttime Spectacular - ‘Villainous!’ In Oogie Boogie Bash - Een Disney Halloween-feest in Disney California Adventure Park

Afbeelding

Wanneer Oogie Boogie Bash - Een Disney Halloween-feest begint op 17 september voor 20 geselecteerde nachten in Disney California Adventure Park, zul je veel nieuwe en spannende ervaringen ontdekken. Exclusief bij Oogie Boogie Bash is de geheel nieuwe show "World of Color" - "Villainous!"

Het Disney Parks Live Entertainment-team werkt al maanden aan deze spectaculaire avond. De slechterik der Disney-Villains wordt tot leven gebracht door fonteinen, lichten, lasers, projecties en speciale effecten. Steven Davison, Executive, Parades & Spectaculars, geeft ons een kijkje in dit originele Halloween-verhaal. Dit verhaal start met ​​een jong meisje genaamd Shelley Marie die op een onvergetelijke reis gaat en sluwe ontmoetingen heeft met The Queen, Ursula, Dr. Facilier, Hades, Jafar, Maleficent en meer. Laten we kijken!


Oogie Boogie Bash, die de plaats inneemt van Mickey's Halloween-feest, is een evenement met een afzonderlijk ticket. Geniet van een onvergetelijke nacht van Halloween-plezier met andere nieuwe ervaringen, waaronder een interactief "Descendants" -geïnspireerd dansfeest, een show met Mickey Mouse en een mysterieuze Disney-Villains walk-through-ervaring.

Voor meer informatie en tickets voor Oogie Boogie Bash in het Disneyland Resort, bezoek http://www.Disneyland.com/HalloweenParty of kijk hier voor losse tickets en aanbiedingen voor Disneyland Anaheim.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar