Wie is de Mol? 2015 - Het Spel

Speel mee met onze online Disneyspelletjes!
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Best allemaal,

Voordat we kunnen starten met het spel lijkt mij het handig dat we beginnen met de spelregels (want die horen er natuurlijk ook bij :))

De Spelregels:

- Overleg over opdrachten zal in principe altijd plaatsvinden op het forum. Zo kunnen de leden van het forum het spel ook mee volgen. Hiervan wordt alleen afgeweken wanneer het noodzakelijk is voor de opdracht, maar dit wordt uiteraard vermeld bij de opdracht.
- Wanneer een antwoord wordt gegeven doe je dit door deze, voor de verandering, in het groen te plaatsen. Enkel (groen) voor én na de tekst is voldoende. Wanneer dit niet gebeurd zal het antwoord niet als definitief worden gezien.
Voorbeeld: (groen) Ik ga naar Disneyland Paris (groen)
- Wanneer je een antwoord wijzigt, nadat het gepost is, zal je een boete ontvangen. Deze boete zal betaald worden met het geld uit de pot. Wees dus zeker van je antwoord, voordat je het definitief post op het forum.
- Tijdens het spel zijn diverse soorten spelattributen te verdienen (zoals jokers, vrijstellingen, etc.). Hiermee mag je doen wat je wilt. Je mag ze ruilen of weggeven. Het is hierbij wel belangrijk dat je dit (in een privébericht) meldt aan mij. Want zolang ik het niet weet dat je iets weggeeft of ontvangt, kan je deze spelattributen ook niet inzetten tijdens het spel.
- Wanneer je afvalt tijdens de test, verdwijnen alle spelattributen die je in je bezit hebt uit het spel. Het is niet mogelijk om ze na de uitslag van de test nog door te geven aan een andere speler.
- Het is toegestaan zoveel te mollen als je wilt tijdens het spel. Echter is er maar één echte mol die je moet ontmaskeren 
- Bij Wie is de Mol? is niets wat het lijkt en gaat het vaak om list en bedrog, neem dit niet persoonlijk op, het is en blijft maar een spel. Sommige deelnemers gaan helemaal op in het spel en zijn misschien "te" enthousiast. Pak dit niet te zwaar op. Indien nodig neem je contact met mij op.
- Indien je het niet eens bent met iets, laat het weten in een privébericht en ga geen ellelange discussies aan op het forum. In geval van een geschil kan er altijd overlegd worden om tot een oplossing te komen. Hierbij is de spelleider wel degene die het eindoordeel geeft.
- Door actief deel te nemen aan het spel blijft het leuk voor iedereen. Echter kan het voorkomen dat je om bepaalde redenen langere tijd niet aanwezig kunt zijn (bijvoorbeeld vanwege vakantie). Je hoeft natuurlijk geen verantwoording af te leggen waarom je niet kunt deelnemen, maar het zou wel prettig zijn als je het even in een privébericht meldt dat je (tijdelijk) niet kunt deelnemen. Ik kan dan kijken naar een gepaste oplossing, zodat het spel zo goed mogelijk kan blijven doorgaan.
- Als laatste nog de belangrijkste regel van allemaal. Geniet van je deelname aan het spel!

De spelregels kunnen, indien nodig, worden aangepast of aangevuld gedurende het spel.

We kunnen nu dus (eindelijk ;)) van start gaan. Veel succes!
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Welkom deelnemers,

Vandaag starten we met de 4e editie van Wie is de Mol? Ondertussen zijn Letscall, Patricia, Monster-E, Vercruz en Sebasjecc weer terug van hun digitale reis naar Amerika om de finale te spelen van de derde editie van dit spel. Dankzij het grote aantal aanmeldingen gaan we van start met een grote club deelnemers, maar uiteindelijk komen er maar drie van jullie in de finale terecht. Dit zijn natuurlijk de winnaar, de verliezer en de mol! Ik ben benieuwd wie van jullie het zover gaat schoppen.

Nu kunnen we dus echt van start:


Om van start te kunnen gaan verzamelen we op een plek waar we onze reis kunnen beginnen. We verzamelen ons allemaal op Schiphol om vandaaruit te vertrekken naar onze eerste bestemming. Zodra iedereen zich bij mij heeft gemeld aan de hoofdingang van Schiphol krijgen jullie allemaal je ticket en gaan we inchecken. Je meldt je door een bericht te plaatsen: “Ik meld me…” (ik neem aan dat jullie het zelf wel kunnen invullen verder :)).

Veel succes en ik wacht jullie op bij Schiphol!

P.S. Wil je altijd als eerste op de hoogte zijn van een nieuwe post, abonneer je dan op dit topic.
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

(Groen)Ik meld me aan op Schiphol (groen)
Gebruikers-avatar
vercruz
Member
Member
BerichtenCOLON 341
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2014, 19:45

(groen) ik meld me op schiphol (groen)
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

(groen) ik meld me bij Schiphol (groen)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Welkom Nicole1988, Vercruz en Marijndz!
Gebruikers-avatar
Letscall
Member
Member
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2013, 23:01

Groen ik meld me op Schiphol
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

(Groen) De allerleukste en liefste Kimberley meld zich op schiphol (groen)
Never lose hope
Gebruikers-avatar
michaelbe
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 22 Apr 2012, 18:40

(groen) ik meld me op schiphol (groen)
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Welkom Letscall, Kimberley2909 en Michaelbe!

@Letscall (en de rest) Bij voorkeur antwoorden posten met (groen) voor en na het antwoord om discussie te voorkomen. In dit geval is het duidelijk dat de hele post het antwoord is. Wanneer je maar een deel van de post gebruikt als antwoord en een deel voor een opmerking en het op deze manier plaatst is het misschien niet duidelijk wat je antwoord is en kan de opmerking erbij je antwoord negatief beïnvloeden ;) Dus wees bewust hoe je je antwoord geeft.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Ow ja, nu iedereen één voor één zich meldt, even nog een praktische mededeling.

Ik ga voor jullie alvast de tickets regelen. Wil iedereen zijn voorkeur voor een stoelnummer doorgeven? Ik merk dat jullie vaak een voorkeur hebben voor een bepaalde plek, dus wil ik jullie daarom nu ook de keus geven. Misschien dat er ook nog de voorkeur is voor een raam- of gangpadplaats. Je kunt kiezen uit de stoelnummers 1 tot en met 11. Waarbij iedere stoel maar één keer gekozen kan worden natuurlijk, als je tenminste niet bij iemand op schoot wilt eindigen ;). Als je het nummer even hier vermeldt dan geeft ik dit door aan de ticketbalie en wie het eerst komt die heeft de meeste keuze uiteraard...

Afbeelding
Gebruikers-avatar
arbiterke
Member
Member
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2014, 18:39

(Groen)ik meld me op schiphol (groen)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
vercruz
Member
Member
BerichtenCOLON 341
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2014, 19:45

(groen) doe mij maar stoelnr 3 (groen)
Gebruikers-avatar
arbiterke
Member
Member
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2014, 18:39

(Groen)graag stoel nummer 11aub (groen)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

(Groen) stoel nummer 8 graag (groen)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar