‘Disney Illuminations’ avondspektakel

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Hakuna_Matata
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2015, 22:15

Hmm ik vind Illuminations het net niet hebben. Het is leuk dat ze wat nieuws hebben en sommige scenes zijn wel echt heel mooi echter mis ik een beetje een verhaal en ook wat vuurwerk. Wat dat betreft vond ik Dreams echt een super krachtige show. De geuren klinken wel heel gaaf! (Ik kan enkel beoordelen op videomateriaal haha)
Bovendien viel het me op dat veel weer Frans is. In de parade werd ook al behoorlijk veel Frans gesproken.
I'm not crazy, my reality is just different than yours.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Illuminations is 50/50 frans engelse , en twee stukken intrumentaal. Dus valt mee. Alleen jammer de frozen frans is, zo missen heel veel bezoekers de aansluiting daar mee.
Laatst gewijzigd door 1 op calimero, in totaal 1 keer gewijzigd.
Hakuna_Matata
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2015, 22:15

calimero schreefCOLONIlluminations is 50/50 frans engelse twee stukken intrumentaal. Dus valt mee. Alleen jammer de frozen frans is, zo. Issen heel veel bezoekers de aansluiting daar mee.
Hmm het valt inderdaad wel mee dan. Ja precies dat vond ik ook, maar ach de Franse versie is ook leuk.
I'm not crazy, my reality is just different than yours.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Illuminations gisteren voor 2de keer live gezien en m'n gezelschap is wel altijd laaiend enthousiast. Ik kan er toch ook blijvend van genieten, maar aan de beauty & the beast scene moeten ze toch dringend iets doen.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Is er in november ook de Illuminations show of is er een kerstthema show ? ik dacht zelf gewoon de Illuminations..
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Tona Theodora schreefCOLONIs er in november ook de Illuminations show of is er een kerstthema show ? ik dacht zelf gewoon de Illuminations..

Dit is voorlopig nog niet bekend .
Vorige jaren hadden we een speciale versie van Disney Dreams .
Ik denk wel dat we dit jaar nog een gewone versie van Illuminations gaan hebben .
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

D-Tekenaar schreefCOLON
Tona Theodora schreefCOLONIs er in november ook de Illuminations show of is er een kerstthema show ? ik dacht zelf gewoon de Illuminations..

Dit is voorlopig nog niet bekend .
Vorige jaren hadden we een speciale versie van Disney Dreams .
Ik denk wel dat we dit jaar nog een gewone versie van Illuminations gaan hebben .

Dat vind ik niet erg want ik moet de show nog zien :)
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

D-Tekenaar schreefCOLON
Tona Theodora schreefCOLONIs er in november ook de Illuminations show of is er een kerstthema show ? ik dacht zelf gewoon de Illuminations..

Dit is voorlopig nog niet bekend .
Vorige jaren hadden we een speciale versie van Disney Dreams .
Ik denk wel dat we dit jaar nog een gewone versie van Illuminations gaan hebben .
Tijdens een chat met DLP vertelde de medewerker mij, dat alle 25 jaar shows ook met kerst te zien zijn.
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Sabrina_12 schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLON
Tona Theodora schreefCOLONIs er in november ook de Illuminations show of is er een kerstthema show ? ik dacht zelf gewoon de Illuminations..

Dit is voorlopig nog niet bekend .
Vorige jaren hadden we een speciale versie van Disney Dreams .
Ik denk wel dat we dit jaar nog een gewone versie van Illuminations gaan hebben .
Tijdens een chat met DLP vertelde de medewerker mij, dat alle 25 jaar shows ook met kerst te zien zijn.
Goed om te weten, gelukkig heb ik de shows nog niet gezien dan :)
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

En tijdens Halloween? Komt de villains show dan terug en de versiering?
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

thierry_mat schreefCOLONEn tijdens Halloween? Komt de villains show dan terug en de versiering?
Ja natuurlijk
MickeyKim
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 18:50

Ik ga over 3 weken met Oad een dag naar Disney! Er staat dat de bus vertrekt om/na sluitingstijd van het park. Kan ik dan nog Illuminations mee pikken, of start dat pas na sluiting van het park? Heeft iemand ervaring met deze show in combinatie met een dagtocht van Oad?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

MickeyKim schreefCOLONIk ga over 3 weken met Oad een dag naar Disney! Er staat dat de bus vertrekt om/na sluitingstijd van het park. Kan ik dan nog Illuminations mee pikken, of start dat pas na sluiting van het park? Heeft iemand ervaring met deze show in combinatie met een dagtocht van Oad?
Meest recente dagtrip met de OAD was voor ons in augustus 2015 en toen ging de bus weg 30min na de avondshow.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
MickeyKim
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 18:50

Laura schreefCOLON
MickeyKim schreefCOLONIk ga over 3 weken met Oad een dag naar Disney! Er staat dat de bus vertrekt om/na sluitingstijd van het park. Kan ik dan nog Illuminations mee pikken, of start dat pas na sluiting van het park? Heeft iemand ervaring met deze show in combinatie met een dagtocht van Oad?
Meest recente dagtrip met de OAD was voor ons in augustus 2015 en toen ging de bus weg 30min na de avondshow.
Dat is erg ruim! Zou geweldig zijn als dat dit keer ook zo is. De avondshow afkijken en naar de bus hollen.
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Het zou wel erg erg zijn als ze je die niet gunnen. Het beste van de dag... :)

Hollen zit er na de show niet echt in meestal. Maar 30 minuten haal je echt wel hoor.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar