Dreams! The Night Time Show

BUTTON_POST_REPLY
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Zo is dat en dus heeft het ook geen enkele zin om niet-knallend vuurwerk weg te laten. Gelukkig hebben ze dat bij Disney begrepen.
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Het stuk van Frozen is uit de show verwijderd en Brave volgt het stukje van de Lion King nu weer op.
Gebruikers-avatar
Prins Hans
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2015, 17:51

Jammer! Ik denk dat veel bezoekers liever iets uit Frozen zien dan uit Brave. Afgelopen september ging er echt een soort "rilling" over het plein als Let it Go begon. Velen begonnen te applaudisseren en mee te zingen. En hoewel Brave natuurlijk een schitterende film is die echt veel waardering verdiend is die toch iets minder populair dan Frozen. Persoonlijk zou ik misschien dat stukje van The Princess and the Frog eruit gehaald hebben.
Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it...
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Prins Hans schreefCOLONJammer! Ik denk dat veel bezoekers liever iets uit Frozen zien dan uit Brave. Afgelopen september ging er echt een soort "rilling" over het plein als Let it Go begon. Velen begonnen te applaudisseren en mee te zingen. En hoewel Brave natuurlijk een schitterende film is die echt veel waardering verdiend is die toch iets minder populair dan Frozen. Persoonlijk zou ik misschien dat stukje van The Princess and the Frog eruit gehaald hebben.
De Frozen scene komt weer terug voor het Frozen Summer Fun seizoen ;)
Anders is het "seizoen" enkel maar een showtje.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik was in ieder geval heel erg blij dat ik Merida zag ipv Elsa :) Alleen was er iets mis met de projecties zondag, bij veel stukken werd maar het halve kasteel geprojecteerd. Beetje jammer, aangezien ik Dreams al meer dan een jaar niet gezien had en ik me er heel erg op verheugde.
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

De ster is weer in onderhoud, ook het bovenste lampje werkt niet. En ook de waterprojectieschermen werken niet. Daarvoor is een aparte versie ingesteld, maar toch mis je af en toe beeld waarvan wel geluid is. Het vuurwerk en projecties zelf waren wel dik in orde. Omdat we op de eerste rij stonden, zijn we ook goed gedoopt hihi

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Ik was er ook vanavond en de ster vond ik ook jammer (tja het is laagseizoen ) maar de projecties op het kasteel ipv op de watergordijnen vond ik eigenlijk wel beter tot hun recht komen zo. En ik heb eindelijk deze foto goed gekregen :) Afbeelding
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Klopt, vond ik ook. Gisteren waren ook alle vlammenwerpers weer in orde. Dat is zelden.

Mooie foto!
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Is de show nu ook beetje anders? Toen wij er in 2013 waren in de zomer kwam ook alladin voorbij en toen werden die vlammen werpers gebruikt het was toen al warm maar toen die vlammen kwamen werd het nog warmer

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Hij is ergens een keer veranderd, Brave en Lion King ipv Mary Poppins en Jungle Book. Weet alleen niet meer wanneer dat was.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Annet schreefCOLONHij is ergens een keer veranderd, Brave en Lion King ipv Mary Poppins en Jungle Book. Weet alleen niet meer wanneer dat was.
Zomer 2013.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Brina schreefCOLONIs de show nu ook beetje anders? Toen wij er in 2013 waren in de zomer kwam ook alladin voorbij en toen werden die vlammen werpers gebruikt het was toen al warm maar toen die vlammen kwamen werd het nog warmer

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Aladdin zit er nog steeds in hoor :D
En deze scene mag NIET verwijdert worden vind ik .
Het is een eerbetoon aan Robin !
Hier mogen ze echt niets aan veranderen .
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Ja hij is sindsdien veranderd. De vlammenwerpers zijn er nog steeds. Die kan je voelen tot het einde van mainstreet, ook in de zomer.
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

In november waren wij in Main Street anderhalf uur voor Dreams en we wilden nog snel even naar Fantasyland, maar daar mochten we niet meer in.

Weten jullie hoe lang op voorhand je Fantasyland niet meer in mag? Was nogal een domper, het was ons laatste dag daar en ons oudste mocht nog 1 iets kiezen om te doen en dan konden we er niet meer aan. Dus om ontgoocheling te vermijden zou ik hier graag rekening mee kunnen houden :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ey Andastra ,

Als ik het goed heb is het 90 minuten voor de show .
Dus je hebt net pech gehad met je bezoekje aan Fantasyland .
In Fantasyland zelf kan je ook bordjes vinden met daarop de sluiting's uren van Fantasyland .
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar