The Cinemaa Classics!

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
BUTTON_POST_REPLY
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Eey iedereen,

Ik dacht, vaker willen mensen een film kijken van Disney, een classic. Maar hebben de DVD niet en willen niet kopen via internet. Dus daarom The Cinemaa!

Ik heb niet de rechten van een Disney film, ik wil gewoon puur entertainment delen

Hier probeer ik elke week 1 film op te zetten + eigen review :)

Deze week.... *tromroffel*

Snow White and The Seven Dwarfs!
De eerste full length animation movie ever made!

http://www.youtube.com/watch?v=lxj_A1CKxPk



Natuurlijk, wie kent het verhaaltje niet? Wie kent die boze stiefmoeder de koningin niet? Wie kent de huid zo wit als sneeuw nou niet?
En wie kent natuurlijk de 7 dwergen niet? Tja, don't ask me!

Al sinds jongs af aan kreeg ik het verhaal van mijn oma te horen, ik kon het na vertellen, kende de hele tekst en natuurlijk op gegeven moment zag ik deze film! Ja, ik was een grote sneeuwwitje fan :)

Sneeuwwitje, geweldige animatie. Kijk eens die kleuren bij 7:48 ! Of anders dat enge stuk in het woud! ( 9:24). En dan niet te vergeten de transformatie van de koningin ( 50:30 )
De liedjes, nja, ze zitten de rest van de dag in je hoofd, en je droomt als elke tienermeid dat op een dag jouw prins op het witte paard komt en een liedje met je zingt. (Echt waar, hij heeft een wit paard die prins!)

Natuurlijk overdrijf ik een beetje, maar dat mag wel even.

1 van de minder goede dingen is de slechterik. Ja ik weet het, ik was mega enthousiast over alles en nou ineens de koningin afkraken. Nou de reden waarom ze dit doet is niet zo goed, en wait a minute. Is Sneeuwwitje haar enige dienstmeisje? Waarom vermoordt ze haar? Heeft ze niet in 1 van die magische boekjes van haar staan hoe ze haar jeugd kan stelen? (Snow White And The Huntsman) Of waarom stuurt ze er geen ander iemand op af? Wonen er echt maar 4 mensen in haar koninkrijk die ze werkelijk meetelt? 1 daarvan is geeneens een mens maar een spiegel met een groen/blauw hoofd!
Maar alsnog, de design van de koningin voor en na de transformatie is gewoon awesome! Hebben we haar zien lachen voor de transformatie? Ze had die eeuwige frons, en dan die mantel die zo over de vloer gaat, en nou ja. Haar design is gewoon indrukwekkend, en waarschijnlijk elke keer als je van de koningin hoort moet je aan deze denken en niet die ene met het blonde haar. (Snow White And The Huntsman)

1 van de ander niet goede dingen is de prins. Ja, ik ben weer aan het zeuren. Maar ben ik de enige die het opvalt dat hij alleen maar wat zinnen zingt in het begin, dan terug komt, nog meer zingt, haar kust en tadaaa Happily ever after.
Je zou denken dat hij ook zo'n trauma had aan dat bos als Sneeuwwitje voor een paar seconden had totdat ze haar trouwe dierenvriendjes zag. Maar onze prins heeft blijkbaar alleen zijn (witte!) paard nodig.

Does the film make sense? Nope, not at all.

Maar zoals Nostalgia Critic zei, dat punt maakt niet veel uit want je emoties willen zien dat de prins en prinses bij elkaar komen na zo'n zielig moment. *snik* You're right Critic!

Maar natuurlijk, ik mag 1 punt niet overslaan voordat ik afhaak en verder moet met het schrijven van een liedje; De 7 Dwergen!
Ik denk dat mensen deze het meest genoten, niet alleen door de humor. Maar gewoon dat ze allemaal andere karakters hebben, namen hebben die bij hun karakters passen (Grumpy, Happy, Sneezy, etc..)

Natuurlijk is het bekendste liedje uit de film ook door hun gezongen: Heigh Ho!
(Helaas won deze geen Golden Globe/Oscar/Filmprijs)

Ik moet helaas gaan, maar tot volgende week!

(PS Vergeet niet, dit is mijn mening over de film. De jouwe kan anders zijn en mag anders zijn dan die van mij of iemand anders)
Laatst gewijzigd door 1 op Maria, in totaal 29 keer gewijzigd.
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

Leuk! Houd je de classics volgorde aan? Of door elkaar?
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Ligt eraan, bijvoorbeeld voor speciale gelegenheden ;) Maar de volgende word Pinokkio
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Gebruikers-avatar
desidinges
Member
Member
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 11:58

Maria schreefCOLONEey iedereen,... mij of iemand anders)
Geniaal :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Spijtig genoeg komt er bij mij op niet beschikbaar in je land :(
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Eey iedereen, door best snelle reacties is hier alvast het volgende deel van The Cinemaa Classics!

Mensen kennen het spreekwoord wel: "ik zie je neus al groeien!" (Ik weet dat je liegt!)

Dus eigenlijk kent iedereen het bekende ventje achter dit spreekwoord wel, Pinokkio (in het Engels Pinocchio)

Het is een best duister en eng verhaal voor een kindje onder de 5 jaar. Waarom? Nou dat vertel ik zo meteen!

Als deze het de eerste keer niet doet, vernieuwen. Gewoon steeds vernieuwen totdat hij het doet!

Pinokkio, het was voor sommigen een verrassing dat het over Pinokkio ging en niet over zijn vader (Gepetto). Hij is degene die wenste voor de pop niet? Hij heeft een leven gehad, hij heeft een persoonlijkheid! Dus ik denk persoonlijk dat hij ook erg interessant zou zijn geweest als hoofdpersoon (idee voor een sequel?)
Pinokkio is een hoofdpersoon die ik als tienermeisje/kind nooit helemaal heb begrepen. Hij gaat dood door rotsen maar raar genoeg kan hij zijn lichaam helemaal rond draaien zonder zijn hoofd mee te draaien? Ik weet het ik weet het, genoeg gezeur.
Nu het goede! Nou hij is niet het perfecte kind dat er is, en wie wel? Hij is niet zo perfect als Sneeuwwitje. Ooh je kunt zeggen; Sneeuwwitje is een zwakke meid die niet eens zich aan de regels houd als ze 1 dag alleen thuis blijft. Maar kom op, we weten allemaal toch wel dat kleine meisjes haar aanbidden omdat ze zingt als een nachtegaal, een mooie (?) jurk draagt en een prinses is! Pinokkio is daarentegen een kind dat fouten maakt en ervan leert, hij leert doordat zijn neus groeit dat hij niet mag liegen. Doordat zijn vriend veranderd in een ezel leert hij dat hij niet mag drinken of roken. Maar hij maakt tenminste fouten, hij leert iets. (Tja Sneeuwwitje, waar is jouw les! Nooit een appeltje eten van een enge oude vrouw in het bos he sjattie!)
Nu iets anders: The Sidecharacters.

Die vos en die kat, ben ik de enige die totaal niet snapt waarom Disney in godsnaam erin heeft gezet? Een kat en een vos die als mensen rondlopen. Waarom is iedereen blown away dat er een pop rondloopt? Er lopen twee beesten rond als mensen! Maarja, het zal wel iets figuurlijks zijn.

Nu...... De slechterik! :jack:

Jullie willen niet weten hoe erg ik schrok elke keer als hij in beeld kwam! Hij maakte me bang, vooral als hij veranderd in zo'n halve duivel (?).
De reden waarom hij dit doet is net zo slecht als de slechterik van Pocahontas + Oliver & Company + Robin Hood + The Rescuers + Aladdin + Tarzan etc...
Ja er zijn niet super veel goede slechteriken.

Maar is hij eigenlijk wel ooit gestopt? Hij is nooit opgepakt! Die jongens bleven ezels, gingen naar zoutmijnen, circussen en whatever nog meer? Wie weet wat gebeurde met de jongens die nog konden praten!

Ja daarom is het nogal duister..

Er is niet echt een happy end vind ik door dit. Maar ja, Pinokkio wordt een jongen!
Je kan zeggen dat ik het einde heb gezegd, maar drie keer raden:
We wisten allemaal al dat hij gewoon een jongen zou worden!

De volgende keer in The Cinemaa:

Oliver And Company

Grts
Maria

(Vergeet niet, dit is mijn mening over de film! Jij mag en kan je eigen mening hierover hebben!)
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Welkom bij een nieuwe The Cinemaa Classics!

Na een tijdje denken dacht ik, weet je wat, laat ik eens gek doen, laat ik Oliver nu doen :D

Okééé, Oliver and Company. Elke review die ik hiervan heb gekeken is negatief, en waarom verbaasde me dat nou niet?

Misschien omdat Disney nogal een "nieuwe" vorm had gebruikt bij het maken van deze film? Omdat het pratende dieren bevat? Omdat rond dezelfde tijd dat deze film uitkwam die Dino film uitkwam die veel beter was? Don't ask me, ik was er niet bij!

We beginnen bij het begin, het is echt een kinderfilm, en ik denk iedereen die deze film wel eens heeft gezien het met me eens is.

Tip: Kijk in het Engels, veel leuker gedaan dan de NL versie!

De muziek is wel leuk, als je een beetje van dat soort type muziek houd, Billy Joel heeft hier trouwens aan meegewerkt. Heel handig als je dat weet ;)

Oliver... Oliver... Dat katje, ik weet niet wat het was, dat hij gewoon zo zeurderig is. Hij is oké, hij is niet speciaal of zo, hij is gewoon niet mijn type denk ik...

Die hondenclub daarin tegen is echt veel leuker en interessanter, als kind genoot ik meer van die honden, elk zijn/haar eigen persoonlijkheid. Een soort Sneeuwwitje, kinderen genoten gewoon meer van de dwergen dan van de prinses zelf. Dat is hier gewoon hetzelfde, kinderen genieten meer van de honden dan van dat kleine katje.

De slechterik is even slecht als die van Pinokkio, 1 die het gewoon voor het geld doet. Hij is een soort gangster achtig iemand in NY? Ik weet niet precies hoe ik hem moet zien. Is hij nou gewoon zo gecompliceerd goed of zo verschrikkelijk slecht?

Deze film was oké, maar als je je weer even kind wil zijn, of je kind even een vrij leuke tekenfilm wil laten zien is dit wel een goede ;)

(Vergeet niet dit is mijn mening, jouw mening kan en mag anders zijn!)

De volgende keer in The Cinemaa Classics:

Een echte classic:

Beauty and the Beast
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Top idee !
Doe zo door
De meeste classics heb ik .
En deze bekijk ik dan ook niet op het internet
Maar de reviews geven het extratje.
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Welkom terug bij The Cinemaa Classics!

Iedereen heeft hem volgens mij wel eens gezien niet? Jong, oud, puber, tiener, bejaarde, adolescent, iedereen.

En vandaag gaan we dus eens kijken wat zijn de goede punten van de film en de slechte punten.

De goede punten, (dit gaat lang duren dus ga maar alvast klaar zitten)
Belle, geweldige meid, doet haar eigen ding en is eigenlijk ook een soort voorbeeld van hoe meiden eigenlijk zouden moeten zijn dezer dagen (Ja meiden, dat meen ik!). Een meid die negeert wat anderen zeggen, die haar eigen ding doet (Nee ik zeg niet dat je als Miley moet worden!), die wel haar grenzen heeft en die ook aangeeft. Hoe ze Gaston uitschakelt (18:08) is gewoon klasse en stijlvol! You go girl!
Maar laten we wel even wezen, Belle is een tikkeltje te perfect op sommige momenten, niet alleen qua karakter of gewoon door hoe ze is qua uiterlijk, maar gewoon in het algemeen. Ze zou realistischer zijn geweest als ze een kant van haar had die ook fouten maakt (Want ik tel dat stuk van haar nieuwsgierigheid niet mee! (43:51))

Verder de animatie, echt geweldig, die kleuren in het begin met de glas in lood ramen! Dat stuk ook dat we erheen gaan, dat watervalletje, het reetje bij het meertje. Als ik zo kon tekenen zouden mensen de grond kussen waar ik op liep! Serieus, het is prachtig. Het ontwerp van het dorpje is realistisch en niet zoals in Aladdin een soort Las Vegas/ Afrikaans/Zuid-Amerikaans/Aziatisch dorp ding?
Het ontwerp van het kasteel is gewoon prachtig, kijk daar nou eens naar! Kijk hoe groot en massief het is tegenover die vader van Belle! (13:37 & 13:57) Ook hoe na de transformatie je ziet hoe de beelden van beesten en monsters veranderen in prachtige beelden van mensen. Gewoon prachtig ook, ook een uitdaging voor de tekenaars, ze konden het open laten, nee ze zetten er meerdere beelden neer en gaan de uitdaging aan om dat om te zetten naar een mens.
Bravo!

De liedjes, je hoort ze 1 keer en vergeet ze niet meer. Beauty And The Beast is samen met Be Our Guest denk ik het bekendste liedje van de film. Mag ik 1 opmerking maken waar niet iedereen blij mee is? Ja? Dank u. Gaston is niet het villian/badass/slechterik liedje uit deze film! Zo het is eruit! Nee, non, no, het is het liedje op het eind, waar hij de dorpelingen bang maakt voor het beest en ze op trommelt om mee te gaan om het beest te vermoorden. Mensen denk niet gelijk, ooh het liedje heet Gaston dus het moet wel echt gemeen zijn. Nee, het is het niet. Vergelijk Gaston maar eens met die andere, kijken waar we uit komen oké?

Het beest, ookal is het een beest, Belle wordt er verliefd op. Waarom? Een lief karakter en zij is nou eenmaal het perfecte meisje remember? Maar noemt ze hem nog steeds Beest na zijn transformatie? Sommigen menen dat hij Adam of zo iets heet, maar hebben wij ooit zijn naam horen vallen in de film? Nee hé? Klein foutje scriptschrijvers! Het ontwerp van het Beest is een heel ander verhaal, mijn god wat is dat goed. Wie zijn die tekenaars? Hebben hun een Oscar gekregen? Golden Globe? Please! Iets! Ookal is het een chocolade medaille! Iemand moet toch bij zichzelf moeten denken dat die mensen het gewoon verdienen! Het was gewoon de perfecte animatie! Nou ja op 1 ding na, maar daar kom ik later op.

Gaston is "a badass villain". Je ziet hem veranderen van die egoïstische, zelfverzekerde vent naar de slechterik van het verhaal. Je snapt waarom hij zo wordt, (nou ja op sommige vlakken) je ziet zijn transformatie van slecht van binnen naar verschrikkelijk van binnen. Wat de beest precies andersom heeft. Gaston is (ook) geweldig ontworpen, goed uitziend aan de buitenkant, verschrikkelijk lelijk aan de binnenkant. Oftewel, meer van dit soort slechteriken AUB!

De rest van de cast is ook geweldig bedacht, wat kan ik er verder over zeggen? Het is gewoon goed!

Nu het slechtere (ja het zat eraan te komen sjatties!)

- Bij 6:03 zie je duidelijk een plaatje in het boek van een jongen en een meisje bij een kasteel in de tuin, nauwelijks 2 minuten later zegt Gaston: "How can you read this? There are no pictures in it!" Bam, fout 1. Of Gaston is blind..
- Belle is iets te perfect.
- Beest zijn naam?

Dat was het wel met de slechte dingen.. Tja, awesooome! Hopelijk komt er ooit weer eens een Disney film die zo goed is als deze (:

(Vergeet niet, dit is mijn mening, jouw mening kan en mag anders zijn!)

De volgende keer in The Cinemaa Classics!

Pocahontas!

See ya later!

Maria
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Elleuw iedereen!

Ik ga eerlijk zijn, ik heb al een mega lange review geschreven voor Saving Mr Banks! Alleen guess what?! INTERNET VIEL UIT! Daar ging mijn mega lange, interessante, heel lang aan gewerkte (1 uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg!) review. Rest in peace....

Dus, ik begin helemaal overnieuw! Speciaal voor jullie! En gosh, als jullie het niet leuk vinden!

Let's begin!

Btw, SPOILER ALERRRRT

Cast:
Pamela Travers - Emma Thompson
Walt Disney - Tom Hanks
Ginty - Annie Rose Buckley
Travers Goff - Collin Farrell
Margaret Goff - Ruth Wilson
Ralph - Paul Giamatti
Don DaGradi - Bradley Whitford
Robert Sherman - B.J. Novak
Richard Sherman – Jason Schwartzman

Ik heb alleen de belangrijkste rollen gedaan. Sorry als je vindt dat ik niet genoeg van de cast leden erin heb gezet!

Het verhaal is in 2 stukken opgedeeld. De jeugd van Pamela Travers en 1961 waar de film wordt gemaakt.

Daarom deel ik deze review ook op in 2 delen, 1 gericht op de jeugd van Travers en 1 gericht op het deel waar de Walt Disney Company de film wilt gaan maken.
Ik begin dus maar met de jeugd van Travers.
( Voor het verhaal kijk de film of kijk op de Engelse versie van Wikipedia.)
Deze verhaallijn was niet alleen het heftigste van de 2, het was ook voor mij de meest emotionele. Niet alleen is het geen happy end. Maar qua algemene verhaallijn.
De acteurs van deze verhaallijn zijn heel goed gecast! Alleen keek ik wel naar tegen 1 ding op. Margaret Goff. De actrice daarvan was dezelfde die Rebecca Reid speelde in The Lone Ranger. Tegenwoordig kijk ik vooruit naar films die iets totaal anders doen. Op een goede manier. Een nieuw gezicht voor een bepaalde tijd. Een nieuwe manier om het verhaal te brengen. Een nieuw iets voor een nieuwe manier om de films die erna komen een stapje vooruit aan te bieden. Dat zijn de films waar ik naar vooruit kijk. Daarom was ik niet super blij met de keuze van Disney om Rebecca als Margaret te doen. Het was geen nieuwe kans, en Disney speelde het iets te veilig daarmee. Maar ja, ik kan niet verwachten dat elke Disney film zo riskant kan zijn als De Klokkenluider van de Notre Dame.
De rest van de acteurs zijn gewoon adembenemend. Hun blikken, hun gevoel, de manier waarop ze bewegen. Je gaat mee met de personen op hun reis, hun aankomst, hun lijden en verdriet, hun geluk en blijdschap, alles.
Mijn favoriete persoon is toch wel de hoofdpersoon, Ginty AKA Hellen Goff. (Gespeeld door Annie Rose Buckley) Annies haar uiterlijk is gewoon hartstikke geweldig en precies goed, haar acteerwerk is perfect. De gevoelens van Ginty zijn zo goed vertaald door deze actrice dat ik gewoon niet kan wachten totdat ze haar volgende film gaat doen!
De vader, Travers Goff (gespeeld door Colin Farrell) is ook gewoon geweldig gedaan door Colin. Net zoals Annie is het gewoon heel goed gedaan qua acteerwerk!
Er is gewoon niet veel op aan te merken.

Nu de lange versie.
Emma Thompson was de beste keus uit de hele casting. Niet alleen is ze stijlvol, ze doet Pamela Travers geweldig! Hoe ze praat, magnifiek! Dat Engels accent *mwah*!
Ookal deed Emma het geweldig, mijn meest favoriete persoon is toch wel Richard Sherman (Jason Schwartzman) van de Sherman brothers. Niet alleen ziet hij er geweldig uit, hoe hij doet en zijn gezichtsuitdrukkingen zijn gewoon zo goed overgebracht. En als Walt (Tom Hanks) hem vind zingen “Feed The Birds” Die scene is als goud voor mij. Het is gewoon zo jammer dat deze scene zo weinig aandacht heeft gekregen en minder diepgang!
Walt Disney (gespeeld door Tom Hanks) is goed vertaald door Tom. Ik kan niet veel te beklagen hebben, zijn optreden is goed, het kostuum is goed, de emotie is goed. Maar toch heb ik een gevoel dat ik iets mis in dit geheel. Het hart van Disney? Zijn innerlijk? Een mooi moment om Disneys gedachten en gevoelens te laten zien in de film?
Ik wil trouwens even een punt duidelijk maken, in de film wordt WEL aandacht gegeven aan het rookprobleem van Walt, de scene is kort, maar het is er wel.
Voor de rest, de acteurs zijn goed, de omgeving is gewoon ‘stunning’ en eigenlijk niks op aan te merken.

Ikzelf vond deze film aangrijpend en erg mooi. Het einde was erg emotioneel en dat merkte ik erg toen ik de tranen over mijn wangen voelden rollen. Van geluk en toch ook bedroefd. Het gebeurd maar eens in de zoveel tijd dat een film me zo erg aangrijpt, maar als het gebeurd moet die film echt iets betekenen en moet hij boven het gemiddelde van film niveau zitten.

Ik raad deze film aan iedereen aan.

Een tip:
De reclame voor deze film is erg misleidend, ik zou de kijkwijzer toch wel op 8+ zetten.
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Voor iedereen die iets is opgevallen aan The Cinemaa, een moderator heeft alle links weggehaald in verband met angst voor iets illegaals. Ik vind dit begrijpelijk

Maar tegelijkertijd haalt dit mijn idee achter The Cinemaa weg.
De bedoeling was om Disney fans die zoals mij geen geld mogen/kunnen uitgeven aan de mooie films om toch de kans te geven om ze te kijken en de Disney magie te beleven.

Maar omdat mijn reviews blijkbaar toch best wel gewaardeerd te zijn ga ik ermee door zonder de links. Als iemand vragen heeft je kan altijd vragen stellen!
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Gebruikers-avatar
Rowi
Member
Member
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 08:26

Altijd leuk om je reviews te lezen. De films kwamen toch van YouTube, dus die kunnen mensen er zelf dan bijzoeken. Of anders kunnen ze je misschien een privéberichtje sturen voor de link? :sorc:
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Als mensen een linkje willen doe ik dat sowieso ;)
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
P-C

Als mensen een link willen, kunnen ze je toch een pm sturen anders?? Dan staat t niet in t openbaar!
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Rowi schreefCOLONAltijd leuk om je reviews te lezen. De films kwamen toch van YouTube, dus die kunnen mensen er zelf dan bijzoeken. Of anders kunnen ze je misschien een privéberichtje sturen voor de link? :sorc:
De bestanden kwamen niet altijd van youtube, er zaten ook downloadlinks bij van fileshareprogramma's. Dit kunnen we echt niet accepteren.

Volgens onze huisregels is het overigens niet toegestaan om illegale bestanden of materiaal die inbreuk doen op de auteursrechten te delen. We kunnen dus alleen maar vragen dit niet te doen. :)
De deelnemer staat ervoor in dat het beeld-, video-, tekst- en fotomateriaal dat door hem/haar wordt geplaatst op het forum, geen inbreuk maakt op de auteurs- en/of andere rechten van derden. Niet alleen als iets juridisch illegaal is, maar ook als de beheerder vindt dat het te dicht bij de illegaliteit zit, kan hij besluiten een post te verwijderen.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar