Toy Story (Films en Shorts)

Alles over de Pixar films.
BUTTON_POST_REPLY
Prince Charming

Ken en Barbie krijgen een eigen, korte animatiefilm. Misschien wel een die je volgend jaar samen met Cars 2 in de bioscoop krijgt te zien.
Het is geen geheim dat Pixar aan Toy Story Toons werkt, korte avonturen met de bekende personages uit de Toy Story-films. Walt Disney is van plan om per jaar vier van zulke filmpjes te produceren. Hetzelfde gebeurde ook met de Cars Toons, waarin Mater en Lightning McQueen steeds in een nieuw avontuur verzeild raken.

Lee Unkrich, de regisseur van Toy Story 3, bevestigde eerder dat een van deze kortfilms Cars 2 zal voorafgaan in de bioscoop. Via Twitter lichtte animator Floyd Norman (voortijdig?) een tipje van de sluier op. In enkele berichten vertelde hij over een grappig verhaal waarin Ken en Barbie naar het exotische Hawaï willen.

Of dit het filmpje is dat aan Cars 2 wordt gekoppeld is niet zeker, maar sowieso krijgen Ken en Barbie een eigen miniavontuur. Iedereen die Toy Story 3 heeft gezien, weet dat het koppel garant staat voor plezier. Hopelijk heeft Ken ondertussen een stijlvolle vervanger gevonden voor de Hawaïaanse zwembroek die Barbie doormidden scheurde…

bron: animatieblog en dlrpmagic.nl
Gebruikers-avatar
sebassah
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 12:52

Inmiddels is officieel bevestigd dat er een aantal TS3 shorts gemaakt worden waarvan de eerste (Ken & Barbie go Hawaii) voor Cars 2 getoond gaat worden!
Afbeelding
Prince Charming

Een paar nieuwe foto's

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Yaaayy meer Mr. Picklepants :D
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Vind het er leuk uitzien... Ben benieuwd :D !!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Koen en Nathalie
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23

Wat al langer in de wandelgangen gefluisterd werd,
is door Tom Hanks bevestigd in een gesprek met de BBC.
Er komt een Toy Sory 4 !!

:thumbs:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110628_077

bron: nieuwsblad.be
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Ik stond eerst negatief tegen over Toy Story 3 omdat het weer al een vervolg is, en meestal is dat dan een aftreksel van. Nu ik moest toegeven dat ik Toy Story 3 de beste van de 3 delen vond. Erg goed verhaal, aangrijpend en geweldige humor. Ik hoop dat ze deel 4 net als deel 3 erg goed in elkaar kunnen steken zodat het niet een aftreksel van "kom we maken eventjes een 4e deel" word.

In elk geval hoop ik wel dat dit dan het laatste deel word, met een erg mooi einde, en niet elke keer een ander kind te zien waar ze opnieuw avonturen gaan beleven, want zo kan het natuurlijk altijd blijven doorgaan.
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Wordt weer erg uit z'n verband getrokken, het blijft maar een gerucht natuurlijk. Misschien had Tom Hanks het wel over de Toy Story shorts die in de bioscoop gaan draaien voor films als Cars 2 en The Muppets volgend jaar. Op Animatieblog is er een mooi artikel over gemaakt waarin het iets duidelijker wordt omschreven..
Pixar werkt aan Toy Story 4?
Tenminste, dat beweert een bekende Toy Story-stemacteur…
In BBC’s Breakfast News werd Tom Hanks geïnterviewd over Larry Crowne, een nieuwe speelfilm die hij heeft geregisseerd en waarin hij zelf ook meespeelt.

Toen hem werd gevraagd of er een Toy Story 4 zou komen, antwoordde hij: “Ik denk het wel, ja. Ik denk dat er op dit moment aan wordt gewerkt.”

Waarom dan een vraagteken in de titel? Omdat in letterlijk alle voorgaande interviews met regisseurs, animators, stemacteurs en producenten van Pixar werd verteld dat Toy Story 3 een mooie afsluiter van de trilogie zou zijn (en dat was ie ook). De enige manier waarop de speelgoedpersonages nog zouden voortleven was in de Toy Story Toons, de korte animatiefilmpjes die aan andere bioscoopfilms worden gekoppeld (zoals Cars 2 en The Muppets).

De enige geloofwaardigheid van dit hele verhaal is dat de uitspraak van Hanks zelf komt, de acteur die vanaf het prille begin in 1995 zijn stem leent aan Woody, de sheriff uit de Toy Story-films. Bovendien maakt Pixar steeds vaker sequels. Als je weet dat Toy Story 3 alleen in de bioscoop al meer dan een miljard dollar opbracht, is een derde sequel commercieel gezien ook geen slechte investering.

De grote vraag is nu of de acteur zich gewoon heeft vergist (en de kortfilmpjes bedoelt), of hij – in een onbewaakt moment – groot nieuws heeft verklapt. Of een grapje maakte dat in een korte tijd het hele internet in rep en roer zette…
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Ben alvast benieuwd en hou het nieuws in de gaten :D
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Update 29 juni 2011: Als het een grap is, dan weet Hanks duidelijk niet van ophouden. Na de vermeende onthulling in Breakfast News vertelde hij in een tweede interview in Showbizz Tonight: “Ik begrijp dat er een vierde deel komt en ik hoop dat ze me opnieuw inhuren. Ze hebben elke zin die ik ooit heb gezegd ergens op een harde schijf bij Pixar, dus misschien ben ik niet eens nodig. Ik hoop dat ze wat nieuw gebrom nodig hebben zodat ik weer iets kan inspreken.”

Bron: Animatieblog
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Na de eerste Toy Story Short ( Hawaiian Vacation ) komt er binnenkort een nieuwe uit! Deze wordt gekoppeld aan de Muppets film, die in november in de Amerikaanse bioscopen verschijnt. Small Fry gaat hij heten.

Het verhaal draait deze keer niet om Ken en Barbie, maar om Buzz, die achtergelaten wordt in een hamburgertent. Daar ontmoet hij enkele minder populaire speeltjes die je gratis bij een kindermaaltijd krijgt. Een van deze nieuwe figuurtjes is een bijzondere zeemeermin met de stem van Glee-actrice Jane Lynch.

Bron: Animatie.blog.nl
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
MIR

Not only are we soon to welcome back the Muppets to the big screen but fans of Pixar and particularly Toy Story will have an extra treat in store. As an opener to the new movie, Pixar will debut “Small Fry”

In the new short, Buzz Lightyear is left behind at a fast food restaurant when a kids’ meal toy version of Buzz takes his place. While Bonnie’s toys are stuck with the annoying three-inch-tall Buzz impersonator, the real Buzz is trapped in the restaurant at a support group for discarded toys. As Woody and the gang devise a way to rescue their friend, Buzz tries to escape the toy psychotherapy meeting.

“Small Fry” is scheduled for release in cinemas with Disney’s “The Muppets” on February 10, 2012
bron: http://disneybrit.com/2011/11/first-loo ... small-fry/
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

En een sneak peek:

DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Haha dat beloofd weer wat leuks te worden! Alleen blijft het jammer dat het shorts zijn, ik had bij de Hawaiian Vacation geen zin meer om Cars2 te kijken en liever gewoon anderhalf uur Toy Story fun gezien :P
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Het verhaal:
In the Toy Story friends’ latest adventure, Bonnie accidently leaves Buzz Lightyear at a fast-food restaurant, and a kids’ meal toy version of Buzz takes his place at her home. While Bonnie’s toys are stuck with the oh-so-annoying three-inch-tall Buzz impersonator, the real Buzz is trapped in the restaurant at a support group for discarded toys.
bron: D23
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar