Pete's Dragon Remake

Alles over de Live-action films.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Disney zou bezig zijn om Pete's Dragon (uit 1977) opnieuw naar het witte doek te brengen. De film deed het destijds niet zo geweldig, maar de studio heeft er voldoende vertrouwen in om een remake te laten maken.

David Lowery is samen met Toby Halbrooks (All Them Bodies Saints) ingehuurd om voor een scenario te zorgen. En als producent werd Jim Whitaker (The Odd Life of Timothy Green) gekozen. Zoals de originele film zou de adaptatie nu ook een mix van live-action en animatie worden, maar ze zouden wel de opdracht gekregen hebben om de musicalelementen uit de film te laten.

Het verhaal, in de originele film, draait rond een eenzaam weesjongetje (Pete) die samen met zijn magische en onzichtbare draak (Elliot) probeert te ontsnappen aan zijn vreselijke adoptieouders en uiteindelijk in een klein stadje aankomt.




Bron: Deadline
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Walt Disney stelde enige tijd terug David Lowery, bekend van Ain't Them Bodies Saints (2013), aan voor de regie van de remake van de live-action animatiefilm Pete's Dragon (1977). Nu heeft de studio ook twee jonge acteurs gevonden voor de menselijke hoofdrollen.

Het betreft het duo Oakes Fegley en Oona Laurence. De jonge Fegley was al eens te zien in HBO's Boardwalk Empire en heeft rollen in de films This Is Where I Leave You en Fort Bliss. Hij zal de rol spelen van Pete. Laurence zal het nieuwe personage Natalie invullen, een vriendin van Pete. De jonge actrice won een Tony Award voor haar aandeel in de musical Matilda. Tevens zal ze binnenkort te zien zijn in het boksdrama Southpaw met Jake Gyllenhaal.

De originele film is een soort van musical. De remake zal naar verluidt geen zang bevatten.

Afbeelding

Bron: Filmtotaal
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
max
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 15:31

zit echt te wachten op de eerste trailer pete's dragon. zou toch nu wel moeten komen als ie van de zomer uit komt normaal
just me
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Eerste poster van Pete's Dragon

Afbeelding

bron : http://thedisneyblog.com
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Pete's Dragon Official US Teaser Trailer

Gebruikers-avatar
max
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 15:31

ik kon niet wachten tot deze trailer kwam en het ziet er zeker mooi uit maar ben bang dat het weer een donkere versie is van een oude classic disney. had niet verwacht op deze manier zou zijn. maar de trailer zegt nog weinig natuurlijk. de oude film was mijn favoriet zo vrolijk lief enz. lijkt bijna een fantasy/action film. hoop snel 2de trailer met meer beelden maar ik ga hem zeker kijken lol hopelijk wel een liefe draak want zo komt ie niet over nog hahah
just me
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De trailer met NL ondertitels



Bekijk de eerste trailer van Pete's Dragon, de herinterpretatie van Disney's gekoesterde familiefilm ""Peter en de Draak"" - in de Belgische zalen vanaf 17 augustus. Deze film vertelt het avontuur van een verweesde jongen genaamd Pete en zijn beste vriend Elliott, die toevallig een draak blijkt te zijn. De sterren van de film zijn Bryce Dallas Howard ( 'Jurassic World"" ), Oakes Fegley ( ""This Is Were I Leave You""), Wes Bentley ( ""The Hunger Games""), Karl Urban ( ""Star Trek""), Oona Laurence ( ""Southpaw ') en Oscar-winnaar Robert Redford (""Captain America: The Winter Soldier""). De film werd geregisseerd door David Lowery, geschreven door Lowery & Toby Halbrooks en is gebaseerd op het verhaal van Seton I. Miller en SS Field en werd geproduceerd door Jim Whitaker.

Al jaren maakt de oude houtsnijder Mr. Meacham (Robert Redford) lokale kinderen blij met zijn verhalen over de woeste draak die diep in de bossen van de Pacific Northwest woont. Voor zijn dochter Grace (Bryce Dallas Howard) die werkt als boswachter, zijn deze verhalen niet meer dan verzinsels... totdat ze Pete (Oakes Fegley) ontmoet. Pete is een mysterieus 10-jarig jongetje zonder familie of (t)huis die beweert te leven in het bos met een reusachtige, groene draak genaamd Elliott. De draak die Pete beschrijft, lijkt opvallend veel gelijkenissen te hebben met de draak uit de verhalen van Mr. Meacham. Met de hulp van Natalie (Oona Laurence), een 11-jarig meisje wiens vader Jack (Wes Bentley) eigenaar is van de plaatselijke houtzagerij, besluit Grace te weten te komen waar Pete vandaan kwam, waar hij thuishoort, en wat de waarheid is over de draak.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Aha ! dit is een volledig nieuw verhaal :D
Goed Goed
Gebruikers-avatar
Rowi
Member
Member
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 08:26

max schreefCOLONzit echt te wachten op de eerste trailer pete's dragon. zou toch nu wel moeten komen als ie van de zomer uit komt normaal
Heb 'm gezien en ik moet zeggen dat ie me zo op het eerste gezicht erg tegenvalt. Krijg er geen Disney-gevoel bij. Heeft volgens mij weinig gemeen met het origineel.
Gebruikers-avatar
FilipWuyts
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2016, 09:52

Rowi schreefCOLON
max schreefCOLONzit echt te wachten op de eerste trailer pete's dragon. zou toch nu wel moeten komen als ie van de zomer uit komt normaal
Heb 'm gezien en ik moet zeggen dat ie me zo op het eerste gezicht erg tegenvalt. Krijg er geen Disney-gevoel bij. Heeft volgens mij weinig gemeen met het origineel.
Wel dat gevoel had ik ook. Heb peter en de draak. Vroeger grijs gezien op VHS !
Ik hoop echt da ze toch dicht bij het origineel blijven. Maar vrees een beetje dat het verhaal in een heel nieuw jasje word gestoken..
if you can dream it ... YOU can do it !

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Peter & De Draak | Vlaamse Trailer | Disney BE



Sommige geheimen zijn te groot om te bewaren... Bekijk de tweede officiële trailer van Peter & De Draak, de nieuwste Disneyfilm die de bioscoop binnenvliegt vanaf 5 oktober. De herinterpretatie van Disney's gekoesterde familiefilm "Peter en de Draak" vertelt het avontuur van een verweesde jongen genaamd Pete en zijn beste vriend Elliott, die toevallig een draak blijkt te zijn. De sterren van de film zijn Bryce Dallas Howard, Oakes Fegley, Wes Bentley, Karl Urban, Oona Laurence en Oscar-winnaar Robert Redford. De film werd geregisseerd door David Lowery, geschreven door Lowery & Toby Halbrooks en is gebaseerd op het verhaal van Seton I. Miller en SS Field en werd geproduceerd door Jim Whitaker.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Peter en de Draak | Trailer (NL ondertiteld)

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

PREVIEW FILM "PETE'S DRAGON" IN HOLLYWOOD STUDIO'S
De attractie "One Man's Dream" in Disney's Hollywood Studios vertoont vanaf 1 juli een sneak peek preview van de komende Disney-film "Pete's Dragon". De life action film gecombineerd met animatie is een remake van het oude Mickey Rooney-succes uit 1977. De 2016-versie van "Pete's Dragon" gaat in wereldpremiere op 12 augustus.



Afbeelding

Bron: Ben's Orlandotips
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Benieuwd naar Pete's Dragon? Hier zijn alvast enkele foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding




Bron: Inside the Magic
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney heeft een nieuwe tv-spot van Pete's Dragon gelost en die zorgt al voor kippenvel



Nog ongeveer een maand en dan komt 'Pete's Dragon', de remake van de Disney-klassieker 'Peter en de Draak', eindelijk uit in de cinema. We hebben dankzij enkele eerdere teasers en een trailer al een glimp van de nieuwe film mogen vangen. Maar Disney heeft recent een nieuwe tv-spot gelost en die zuigt je echt al helemaal in het verhaal. Je wilt gewoon niet stoppen met kijken, dus extra jammer dat het maar 1 minuutje duurt. Gewoon op 'repeat' dus tot augustus.

Bron : http://newsmonkey.be
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar