Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Saving Mr. Banks 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Re: Saving Mr. Banks
Saving Mr. Banks kan nu reeds besteld worden op bol.com geniet thuis van deze prachtige film!

Afbeelding

Klik hier voor meer info of bestellen!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 29 Apr 2014, 11:49
Bericht 76 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Saving Mr. Banks is vanaf vandaag beschikbaar op dvd en blu-ray! Klik hier:http://bit.ly/1jGAriz

Citaat:
Geïnspireerd op het bijzondere, onbekende achtergrondverhaal hoe Disney’s klassieker 'Mary Poppins' op het witte doek tot leven kwam.

Toen de dochters van Walt Disney hem smeekten om hun favoriete boek, P.L. Travers 'Mary Poppins', te verfilmen, beloofde hij dat. Op dat moment wist hij niet dat het 20 jaar zou duren voordat hij de belofte in vervulling kon laten gaan. Tijdens zijn missie om de rechten te verwerven, stuit Walt op een humeurige, onbuigzame schrijfster die er niet aan denkt om haar geliefde kinderjuffrouw ten prooi te laten vallen aan de Hollywood-machine.

Maar wanneer de boeken niet meer zo goed verkopen en geldgebrek om de hoek komt kijken, gaat Travers alsnog met tegenzin akkoord om naar Los Angeles af te reizen om te luisteren naar de bewerkingsplannen van Walt Disney. Tijdens die twee weken in Los Angeles in 1961 haalt Walt Disney alles uit de kast. Gewapend met fantasierijke storyboards en vrolijke liedjes van de getalenteerde gebroeders Sherman, vuurt Walt al zijn pijlen af op P.L. Travers, maar de kribbige auteur geeft geen krimp. Het huilen staat hem nader dan het lachen wanneer hij ziet dat Travers steeds chagrijniger wordt en de rechten verder weg dan ooit lijken.

Pas op het moment dat hij teruggrijpt op zijn eigen verleden ontdekt Walt de waarheid over de spoken die haar achtervolgen en samen brengen ze Mary Poppins opnieuw tot leven om een van de meest ontroerende films uit de geschiedenis te maken.

Afbeelding
Afbeelding

Wo 14 Mei 2014, 11:19
Bericht 77 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Saving Mr. Banks is vanaf vandaag beschikbaar op dvd en blu-ray! Klik hier:http://bit.ly/1jGAriz

Citaat:
Geïnspireerd op het bijzondere, onbekende achtergrondverhaal hoe Disney’s klassieker 'Mary Poppins' op het witte doek tot leven kwam.

Toen de dochters van Walt Disney hem smeekten om hun favoriete boek, P.L. Travers 'Mary Poppins', te verfilmen, beloofde hij dat. Op dat moment wist hij niet dat het 20 jaar zou duren voordat hij de belofte in vervulling kon laten gaan. Tijdens zijn missie om de rechten te verwerven, stuit Walt op een humeurige, onbuigzame schrijfster die er niet aan denkt om haar geliefde kinderjuffrouw ten prooi te laten vallen aan de Hollywood-machine.

Maar wanneer de boeken niet meer zo goed verkopen en geldgebrek om de hoek komt kijken, gaat Travers alsnog met tegenzin akkoord om naar Los Angeles af te reizen om te luisteren naar de bewerkingsplannen van Walt Disney. Tijdens die twee weken in Los Angeles in 1961 haalt Walt Disney alles uit de kast. Gewapend met fantasierijke storyboards en vrolijke liedjes van de getalenteerde gebroeders Sherman, vuurt Walt al zijn pijlen af op P.L. Travers, maar de kribbige auteur geeft geen krimp. Het huilen staat hem nader dan het lachen wanneer hij ziet dat Travers steeds chagrijniger wordt en de rechten verder weg dan ooit lijken.

Pas op het moment dat hij teruggrijpt op zijn eigen verleden ontdekt Walt de waarheid over de spoken die haar achtervolgen en samen brengen ze Mary Poppins opnieuw tot leven om een van de meest ontroerende films uit de geschiedenis te maken.

Klopt het dat Saving Mr Banks exclusief uitkomt bij Bol.com. Ik ben namelijk van plan zo naar de MediaMarkt te lopen.

Wo 14 Mei 2014, 12:18
Bericht 78 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik ben bij de MediaMarkt geweest en daar werd hij inderdaad niet vergoed. Blijkbaar is er dus inderdaad een exclusieve verkoop bij Bol.com. Ik vind dit een schandalige ontwikkeling. Ik wil zelf wel bepalen waar ik mijn Disney bluray wil kopen. En dan is Bol.com nog zo dat ze de bluray voor € 19,99 verkopen. Dat betekent dat je nog wat moet kopen of dat je alsnog € 1,95 aan verzend kosten moet betalen.
Ik voel me bijna gedwongen om de film te gaan downloaden.

Wo 14 Mei 2014, 20:34
Bericht 79 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
wij hebben hem sinds deze namiddag in huis! Besteld bij bol.com inderdaad... gecombineerd met enkele reisgidsen en dus geen verzendingskosten moeten betalen. Goeie service van bol, vooral omdat ze onze bestelling in drie keer hebben verstuurd ;-)

Wo 14 Mei 2014, 21:25
Bericht 80 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Wij bestellen ook vaak iets bij bol en tevreden over enja die 2euro verzendkosten zijn er enkel onder 20euro en dan vind ik het nog meevallen. Voor 2 euro aan huis geleverd :)

Nogmaals de link voor deze prachtige film! http://bit.ly/1jGAriz

Afbeelding
Afbeelding

Wo 14 Mei 2014, 21:33
Bericht 81 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Wij bestellen ook vaak iets bij bol en tevreden over enja die 2euro verzendkosten zijn er enkel onder 20euro en dan vind ik het nog meevallen. Voor 2 euro aan huis geleverd :)

Het gaat mij niet alleen om de verzendkosten. Natuurlijk valt € 1,95 mee, alleen ik kan zo langs de MediaMarkt lopen. Als je daar bij optelt dat een nieuwe bluray bij de MediaMarkt meestal rond de € 17,00 kost ben ik € 5,00 duurder uit.

Do 15 Mei 2014, 07:26
Bericht 82 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Killron schreef:
Prins Adam schreef:

Het gaat mij niet alleen om de verzendkosten. Natuurlijk valt € 1,95 mee, alleen ik kan zo langs de MediaMarkt lopen. Als je daar bij optelt dat een nieuwe bluray bij de MediaMarkt meestal rond de € 17,00 kost ben ik € 5,00 duurder uit.

in dat geval heb je gelijk....

ik moet voor mediamarkt naar gent is toch 20 min als er al geen file is enkel! dan is per post bestellen toch ook handig hoor

Afbeelding
Afbeelding

Do 15 Mei 2014, 07:29
Bericht 83 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
The Secret Life of Mary Poppins

Gisteren zag ik op BBC deze mooie reportage over Mary Poppins .
Hij geeft echt een heel mooie blik in alles over Mary Poppins en Saving Mr . Banks en laat ook zien hoeveel in die film werkelijk klopte .

Ma 28 Dec 2015, 10:51
Bericht 84 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6