Captain America

Alles over de Marvel films.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De evolutie van Captain America en Iron Man

Afbeelding

Superheld-fans kunnen de komende tijd weer en masse naar de bioscoop. Daar draait sinds donderdag namelijk Captain America: Civil War, waarin de patriottistische stripheld een glansrijke hoofdrol speelt.

De Amerikaanse held krijgt het in dit derde avontuur namelijk aan de stok met collega Iron Man, en dat gaat niet zonder slag of stoot. Maar voor wie graag wil weten hoe deze iconische figuren door de jaren heen zijn ontwikkeld tot hun huidige vorm, hebben de heren van Burger Fiction twee handige filmpjes gemaakt.

In de videos is de evolutie van zowel Captain America als Iron Man te zien. Maar wie wil weten wie van deze twee superhelden de langste adem heeft, zal toch naar de bios moeten.





bron : http://www.metronieuws.nl
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

Hij is FANTASTISCH...... Van begin tot het eind ZEER vermakelijk!!!!!!
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Marvel Top 10 Civil War Moments

Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

ik hoop wel dat ze weer goeie films gaan maken. Cival war vond ik verre van goed, die was gewoon saai.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Mama van prinsesjes schreefCOLONik hoop wel dat ze weer goeie films gaan maken. Cival war vond ik verre van goed, die was gewoon saai.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oké wij worden nooit vrienden :P Haha grapje, maar zo zie je maar dat smaken verschillen want ik vond de film echt fantastisch!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Annet schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONik hoop wel dat ze weer goeie films gaan maken. Cival war vond ik verre van goed, die was gewoon saai.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oké wij worden nooit vrienden :P Haha grapje, maar zo zie je maar dat smaken verschillen want ik vond de film echt fantastisch!
hihi, sorry, ik was in slaap gevallen en dat doe ik echt niet zo snel. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

'The bigger they are, the harder they fall': een 'Marvel Comics' superheld is niet meer

Afbeelding

In een recente uitgave van het stripverhaal 'Civil War II' sterft een belangrijke superheld en Avenger door het toedoen van een andere superheld. Wees gewaarschuwd: spoilers in de tekst.

In de pas verschenen uitgave van Civil War II heeft Marvel alweer voor een 'schokkend' moment gezorgd. De almachtige Hulk sterft daarin een vroegtijdige dood. Dit door het toedoen van niemand minder dan Hawkeyes, een man die kan omschreven worden als de Legolas van de Marvel Universe. In een poging om de gebeurtenissen uit een visioen (waarin de Hulk enkele van zijn kameraden doodt) te verijdelen, schiet Hawkeyes een pijl tussen de ogen van Bruce Banner alvorens hij kan veranderen in het grote groene monster.

Het doden van superhelden in de Marvel Comics is niets nieuws. Helden als Spider-Man, Superman en vele andere kenden hun dood om daarna weer tot leven gebracht te worden. Dit genre kent over het algemeen meer herrijzenissen en reïncarnaties dan alle wereldgodsdiensten bij elkaar.

De ondergang van het gespierde radiatieongeluk komt daarom niet als een schok aan bij de lezers van de stripverhalen, maar in het landschap van de filmadaptaties doet dit wél vragen oprijzen over de toekomst van het personage. Zal de Hulk uit de films het hoekje omgaan? Duidt dit op een mogelijke exit voor de acteur Mark Ruffalo die hem vertolkt?

De Hulk is niet het eerste Avengers-lid wiens dood werd voorspeld. Fans vreesden, naar aanleiding van de gebeurtenissen in de strips, het einde van Captain America in de nieuwste film Captain America: Civil War. Het levende symbool voor Amerikaans chauvinisme bracht het er echter zonder een schrammetje van af.

Dat de films de comics niet helemaal volgen, mag dus een troost zijn voor fans van de man met het serieuze woedebeheersingsprobleem. Zijn overlijden in de comics betekent niet noodzakelijkerwijze een gelijkaardig lot voor de Bruce Banner uit de film. Voer voor speculatie blijft het in ieder geval wel.

Door KB

bron : http://focus.knack.be
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

CAPTAIN AMERICA: CIVIL WAR Gag Reel Bloopers & Outtakes

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

What is Civil War? - Marvel TL;DR



What is The Winter Soldier Saga? - Marvel TL;DR

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Anthonie Mackie bevestigt: “Ik ben de nieuwe Captain America”


Afbeelding

Al zes jaar lang speelt Anthony Mackie (41) het personage Sam Wilson/Falcon in het Marvel Universum. Binnenkort komt daar nog een bijzondere rol bij, want Mackie wordt ook de nieuwe Captain America. Dat vertelt hij in een interview met JustJared. Hij neemt de rol over van Chris Evans (38).


In de laatste Avengers-film, ‘Avengers: Endgame’ is te zien hoe Captain America (gespeeld door Chris Evans) zijn iconische schild afgeeft aan Falcon, die gespeeld wordt door Anthony Mackie. De laatste acteur heeft nu ook officieel bevestigd dat zijn personage daarmee de nieuwe Captain America zal worden. “Het idee dat een zwarte man Captain America wordt, is een zware opdracht geweest”, zegt hij. “Maar vandaag de dag staan we volgens mij in Amerika open voor het idee dat mijn gezicht iedereen zal vertegenwoordigen, als land. En ook mijn ras vertegenwoordigt ons als land, omdat we echt een smeltkroes zijn. Een Amerikaan heeft dus niet één kenmerkende look, uitstraling of uiterlijk. We zijn allemaal Amerikanen.”


Afbeelding

Mackie kijkt dus erg uit naar de nieuwe rol van zijn personage Wilson. “Nu ik Captain America ben, wil ik dat mijn Captain iedereen vertegenwoordigt en niet alleen een specifieke groep mensen.” De acteur zal het kenmerkende schild voor het eerst gebruiken in de nieuwe Disney+-serie ‘Falcon and the Winter Soldier’. “Je zult Sam Wilson echt leren kennen”, zegt hij daarover. “Net als Bucky Barnes (gespeeld door Sebastian Stan, red.). Je leert hen kennen als individuen en mensen, en je ontdekt wat hun gedachten en gevoelens zijn. Ik vind het fijn dat mensen ook dat deel van Sam kunnen zien, want in ‘Avengers’ en ‘Captain America’ kwam hij steeds maar kort langs, wanneer Steve hem nodig had. Nu zie je echt alle details van zijn leven thuis. Deze shows zijn dus erg verschillend van de films. Het zijn kunstwerkjes. Ze gaan niet zozeer in op de herkomst van de personages, maar ze vertellen meer een dag in hun leven.”

Bron: hln
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar