Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Once Upon a Time Serie 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Once Upon a Time Serie
Ik vind de eerste helft van seizoen 5 erg verwarrend. Ze bleven heen en weer springen in de tijd. [FACE WITH TEARS OF JOY] Maar ow, ik ben gek op deze serie!! Hoop echt dat er ook een seizoen 7 gaat komen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Zo 30 Okt 2016, 17:49
Bericht 151 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Woonplaats: Klein dorp vlakbij Haarlem, helaas iets te ver van Disney af.
   Reageer met citaat
Ik had een tijd geleden de 1e twee afleveringen van seizoen 1 gezien. Vandaag verder gaan kijken. I'm hooked!

DLP 1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
DLC 1999 1x

Di 17 Jan 2017, 16:05
Bericht 152 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Tess81 schreef:
I'm hooked!

Nog een seizoen geduld ;)

Di 17 Jan 2017, 16:39
Bericht 153 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Woonplaats: Klein dorp vlakbij Haarlem, helaas iets te ver van Disney af.
   Reageer met citaat
haha. Ja die ook ;)

DLP 1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
DLC 1999 1x

Di 17 Jan 2017, 18:30
Bericht 154 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Once Upon a Time krijgt speciale musical-aflevering

Afbeelding

De populaire Amerikaanse televisieserie Once Upon a Time zal een speciale musical-aflevering gaan krijgen zo weet TVLine te melden. De speciale aflevering zou deel uitmaken van het huidige seizoen en gepland staan voor ergens dit voorjaar. Producent ABC wilde nog niet reageren op het bericht.

Once Upon a Time is een serie die werd bedacht door schrijvers en producenten Edward Kitsis en Adam Horowitz. De serie gaat over een vervloekt stadje in Maine waar sprookjesfiguren gevangen zitten zonder happy ending. Wie zij werkelijk zijn, weten zij niet. Hun enige hoop is Emma Swan, de dochter van Snow White en Prince Charming. Emma is namelijk de uitverkorene om de vloek te verbreken.

lees meer op : http://www.musicalweb.nl/once-upon-a-time-krijgt-speciale-musical-aflevering-5169

foto is van : mcmbuzz.com

Di 24 Jan 2017, 10:57
Bericht 155 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik ben afgehaakt met kijken na aflevering 1 van seizoen 4. Daarvoor vond ik het een erg leuke serie, maar naarmate seizoen 3 vorderde vond ik het minder interessant worden. Het concept vind ik wel erg leuk!

Di 24 Jan 2017, 12:56
Bericht 156 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Tiger Lily zal te zien zijn in seizoen 6 van Once Upon a Time!

Afbeelding

Goed nieuws! Er komt weer een nieuwe prinses naar Storybrooke. Het is niemand minder dan de mooie Tiger Lily. Zij is de prinses van de Inheemse stam op het eiland Neverland (die al in het 3de seizoen werd bezocht). Zoals iedereen wel weet was Tiger Lily verliefd op Peter Pan en werd daarnaast gekweld door Captain Hook. Haar komst zal dan ook zeker gevolgen hebben voor de geliefde Hook!

Zoals we gewend zijn geeft Once Upon a Time een hele eigen draai aan het karakters, zo ook van Tiger Lily. Ze wordt beschreven als ‘een kracht om rekening mee te houden’. Ze is vindingrijk, vastbesloten en zal zelfs haar leven geven om dat van jou te redden! Onder haar stoere uiterlijk schuilt een meisje die niet snel om hulp zal vragen, maar die uiteindelijk niet bang is om de hulp van een ander aan te nemen. Een mooie toevoeging aan de personages in Storybrooke dus!

lees meer op : http://www.chicklit.nl/nieuws/162072/tiger-lily-komt-naar-once-upon-time

Wo 25 Jan 2017, 08:42
Bericht 157 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Weet iemand of er Once Upon A Time merchandise te koop is in Disneyland Parijs? Ik hoorde dat Mr. Gold Pawnbroker winkel namelijk in de Hollywood Studios in Walt Disney World Resort te zien is. Dus ik dacht, misschien dat er ook iets terug te zien is van de serie, in Parijs?

5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)

Di 11 Apr 2017, 14:00
Bericht 158 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Nope. In dlrp is niks van OUAT te koop. In oktober ook in wdw niks te koop gezien er van.

Afbeelding

Di 11 Apr 2017, 21:47
Bericht 159 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Is het 6de seizoen van ouat niet al uit in de vs? Het seizoen met oa jeckyll and hyde? Zou eerst die film eens moeten zien, vooraleer ik naar dit seizoen kijk

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Za 15 Apr 2017, 16:43
Bericht 160 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
Is het 6de seizoen van ouat niet al uit in de vs? Het seizoen met oa jeckyll and hyde? Zou eerst die film eens moeten zien, vooraleer ik naar dit seizoen kijk

Nog niet volledig. Ze zitten momenteel aan aflevering 16. 14 mei zou de laatste zijn.

Za 15 Apr 2017, 16:53
Bericht 161 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Hoop dat seizoen snel op netflix zal verschijnen! wiet iemand of dit al bekend is?

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Ma 17 Apr 2017, 12:46
Bericht 162 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Het vijfde seizoen was pas beschikbaar toen het volgende seizoen begon. Zou er dus niet op rekenen dat het er heel snel is

Ma 17 Apr 2017, 13:32
Bericht 163 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Musical-aflevering Once Upon a Time volgende maand

Afbeelding

Eerder dit jaar was er al het bericht dat dit seizoen van Once Upon a Time een musical-aflevering zou gaan krijgen, nu is ook duidelijk wanneer dit zal gaan zijn . De speciale aflevering van de populaire televisieserie zal in de Verenigde Staten worden uitgezonden op zondag 7 mei.

Duidelijk is ook al waar de aflevering om zal gaan draaien maar om verdere spoilers te voorkomen houden we dat verder voor ons. Op dit moment is de cast in Canada om de speciale aflevering op te nemen.

lees meer op : https://www.musicalweb.nl/musical-aflevering-once-upon-a-time-volgende-maand-6105

Di 18 Apr 2017, 16:24
Bericht 164 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Once Upon a Time seizoen 7 met vijf nieuwe castleden

Afbeelding

Het nieuwe seizoen van Once Upon a Time krijgt in totaal vijf nieuwe permanente en terugkerende castleden. Nieuw in de serie zijn Dania Ramirez en Gabrielle Anwar, zij zullen vast deel gaan uitmaken van de cast. Mekia Cox, Rose Reynolds evenals Adelaide Kane hebben terugkerende rollen gekregen. Welke rollen ze precies zullen gaan spelen is op dit moment nog niet duidelijk.

Het zevende seizoen van de populaire serie wordt gezien als een reset nadat een aantal bekende gezichten na de seizoensfinale van het zesde seizoen de serie hebben verlaten.

lees meer op : https://www.musicalweb.nl/once-upon-a-time-seizoen-7-met-5-nieuwe-castleden-6960

Di 11 Jul 2017, 09:23
Bericht 165 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 179 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende